We moeten niks uitsluiten. San Marco zorgt wel vaker voor verassingen!quote:Op zondag 14 mei 2006 01:53 schreef DrDentz het volgende:
ik hoop ook op Davids, al acht ik die kans nu superklein omdat hij ook al niet bij deze namen zat![]()
neem dan in ieder geval Huntelaar mee Marco, als je de poule door wilt komen
Half 12.quote:Op zondag 14 mei 2006 10:42 schreef Doezelhaar het volgende:
Enig idee hoelaat het bekend wordt gemaakt ?
Dit elftal zou ook mijn voorkeur krijgen, alhoewel als Kuyt weer een beetje fatsoenlijk lijkt ik dan liever Kuyt zie op rechts.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:34 schreef PyTh het volgende:
[..]
Mijn Basis 11
Sar
Heitinga-Boularouz-Ooijer-Bronckhorst
Bommel-Vaart-Cocu
Persie-Nistelrooij-Robben
Twijfel alleen nog een beetje tussen Heitinga en Kromkamp op rechtsback.
Heitinga heeft zich de laatste maanden goed ontwikkeld en meer gespeeld dan Kromkamp.
En ook tussen Kuyt op rechts of daar de snelle van Persie neerzetten. (mijn voorkeur)
Vond Dirk aan het einde van dit seizoen een behoorlijk uitgebluste indruk maken.
Vast niet. Die luxe hebben wij in Nederland niet dat ze dat doen. Toch jammer, persconferenties live uitzenden kan nog best een markt inzitten. Zeker voor Talpa natuurlijk... trekt men weer wat kijkcijfers.quote:Op zondag 14 mei 2006 10:54 schreef J.P. het volgende:
Wordt niet uitgezonden toch?
Om 12 uur is Journaal en 12.10 begint SS. Dan zullen ze het wel brengen, maar ja dan is het al een tijdje bekend.quote:Op zondag 14 mei 2006 10:57 schreef Superheld het volgende:
Ik dacht dat NOS het (live?) zou uitzenden.
Stream ergens?quote:Op zondag 14 mei 2006 11:05 schreef Doezelhaar het volgende:
11:30 - 14:04
NOS-Radio 1-Journaal (NOS)
Met o.a. Persconferentie van Marco van Basten waarin hij de selectie van het Nederlands elftal bekend zal maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |