abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37757628
Ik heb een probleempje met Opera. Normaal werkte het altijd gewoon goed, maar sinds een paar dagen laadt hij alleen maar pagina's uit de cache ofzoiets. Namelijk elke keer wanneer ik bijvoorbeeld naar MyAt ga, ziet het er uit als de vorige keer en moet ik eerst refreshen om de veranderingen te zien. Dit is ook wanneer ik een topic bekijk. Ik bekijk hem, voeg een reactie toe en zie later in de MyAt dat er replies bij zijn gekomen. Wanneer ik dan dat topic open moet ik ook eerst refreshen om die replies te zien. Soms gebruikt hij zelfs een oudere versie voor mijn reply en moet ik eerst refreshen voordat ik die kan zien.

Heb het probleem niet alleen bij Fok, maar gebruik dit even als voorbeeld. Weet iemand waar dit aan kan liggen? Heb het al eens geprobeerd door disc cache en memory cache uit te zetten, maar dat hielp niet echt.
Vind het wel aardig irritant, want nu moet ik elke pagina na het openen ook standaard refreshen voordat ik wat nieuws zie.
pi_37757749
hmmz ik ken opera niet zo goed, maar misschien moet je ff aanzetten dat hij bij elk pagina bezoek kijkt als er een nieuwere is
PS4 online: micro_nl
pi_37757965
quote:
Thnx. Even daar posten dan, dit topic mag dan wel op slot.
pi_37757983
ow ik dacht dat het algemeen is
pi_37758033
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 12:41 schreef guitarist.nl het volgende:
ow ik dacht dat het algemeen is
Mjah, dat dacht ik ook . Ik had namelijk hetzelfde op de frontpage en op het forum, dus dacht: het zal overal wel zo zijn .
  vrijdag 12 mei 2006 @ 13:27:07 #7
18818 Beurlap
Harde Kak! Ohnee, hallucinatie
pi_37759176
Gebruik dan ook gewoon IE. Dat doet het overgrote deel van de internetgebruikers naar volle tevredenheid. Een beetje recalcitrant een alternatieve browser gebruiken...
De hallucinatie vliegt uit den aars. Nadeel is dat verderf na verloop van tijd om zich heenslaat, waardoor de hallucinatie niet meer de kracht behelst om de bittere, wrange waarheid te verbloemen, waarna men ziet wat het eigenlijk is: pure stront
pi_37759746
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 13:27 schreef Beurlap het volgende:
Gebruik dan ook gewoon IE. Dat doet het overgrote deel van de internetgebruikers naar volle tevredenheid. Een beetje recalcitrant een alternatieve browser gebruiken...
IE
FireFox
gebruik firefox en gij zult nog meer tervreden zijn
pi_37762604
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 13:27 schreef Beurlap het volgende:
Ja en na 2 dagen je computer kunnen formatteren omdat ie vol zit met spyware.
  Lieve Belg vrijdag 12 mei 2006 @ 16:21:43 #10
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_37764397
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: