Deze verdedigers hebben slecht/waardeloos passen. En ik heb er maar 1 met goed vorm (telt ook mee)quote:Op zondag 14 mei 2006 12:07 schreef macondo het volgende:
Kom je maar tot een uitstekende taktiekvaardigheid? Dat lijkt me een beetje bescheiden, had met jouw verdediging toch op wat beters gerekend eigenlijk..
Bij mij geeft HT ratings trouwens altijd aan dat mijn beste verdedigers op de flank moeten staan. Wat vinden jullie daarvan?
Heb nu 4 trainees, 3 van 18 en nu dus ook 1 van 17.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:26 schreef Lennox het volgende:
lekker, maar aan de leeftijd van je spelers te zien zou ik denken dat je spitsen traint?
Verkopen brengt ms wel meer op dan verder trainen met een redelijk coach
Hattrick buddy rept al over 1 miljoenquote:Op zondag 14 mei 2006 12:37 schreef Grumpey het volgende:
ik zou verkopen timmy, het levert nu meer op dan het ooit zal doen voor je.
bestaan ze nog? Hoeveel fouten moet microsoft nog makenquote:Op zondag 14 mei 2006 08:29 schreef Lemming22 het volgende:
Dat foxtrick werkt zeker alleen op firefox?
Groetjes van een verstokte microsoft-software-gebruiker![]()
ruilen voor een waailap?quote:Op zondag 14 mei 2006 12:20 schreef TimmyAsd het volgende:
Mijn YP
Koos Hanselman (115644629)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 2 890
Loon: 880 ¤/week
Eigenaar: sporting amsterdam
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk
Scoren: matig Spelhervatting: zwak
En positiespel is wat ik train![]()
Ik heb ze eruit zien gaan voor 1,6 miljoen.quote:
Zonde, ik ga volgend seizoen ermee stoppen om er geld in te steken namelijk.quote:Op zondag 14 mei 2006 14:07 schreef Tomhoog het volgende:
Heb ik vanavond volle bak ga ik ook investeren in de jeugd
Investeren in je jeugd moet niet afhangen van 1 keer volle bak. Je moet structureel geld over hebben om in je jeugd te steken. Voordat je jeugdopleiding een niveau heeft bereikt dat er wat waardevols uitkomt ben je al bijna 2 ton em heel veel weken verderquote:Op zondag 14 mei 2006 14:07 schreef Tomhoog het volgende:
Heb ik vanavond volle bak ga ik ook investeren in de jeugd
Over het geld. Dat heb ik nu wel. en dan blijf ik wel hebbenquote:Op zondag 14 mei 2006 14:15 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Investeren in je jeugd moet niet afhangen van 1 keer volle bak. Je moet structureel geld over hebben om in je jeugd te steken. Voordat je jeugdopleiding een niveau heeft bereikt dat er wat waardevols uitkomt ben je al bijna 2 ton em heel veel weken verder
je kan ook goed met 1 keeper vind ik, scheelt je veel geld in loonkostenquote:
Ik heb straks 20 + coach. Maar die dure is een trainee en daar moet vervanging voor komen. Dan kom ik dus aardig bij jouw ideaal uitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |