ik wil niet advocaat vd duivel spelen, maar je aanval kwam er nergens door, die hem wel over de rechterkant (werd ook een goal gescoord). hatstats gelijk en met t thuisvoordeel is een overwinning voor hem niet zo heel vreemd...quote:Op zondag 14 mei 2006 22:04 schreef FritsFluitketel het volgende:
Verdomme
Waar staat die ME?Ga dat ding persoonlijk in elkaar trappen
Voor de derde keer al dit seizoen verloren van een minder team
Dit keer had hij ik in de eerste helft minder (47%) balbezit en de tweede helft meer (54%) balbezit. Zijn aanval was veel minder dan mijn verdediging en mijn aanval was ietsjes minder dan zijn verdediging. Jammer genoeg is hij degene die de goals maaktÉén vrije trap en een zuivere goal, wat een gekut
Kut ME
quote:Op zondag 14 mei 2006 23:07 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
ik wil niet advocaat vd duivel spelen, maar je aanval kwam er nergens door, die hem wel over de rechterkant (werd ook een goal gescoord). hatstats gelijk en met t thuisvoordeel is een overwinning voor hem niet zo heel vreemd...
4-0 gewonnen, alleen koploper en m'n nieuwe spits (ik heb hem 3 weken) z'n 1e Hattrick!!quote:Random(HT-Bjorn)
Don't blame the engine for your lack of understanding of it. "Luck" or "back luck" tend to be the knee-jerk reaction to the unpleasant fact that someone has not yet fully mastered all aspects of the game. Blaming losses on "bad luck" will not help you reach the top series - in fact it will prevent you from refining your tactic, will prevent you from learning the game engine.
Random is part of any game (including real-life football as well as Hattrick) or indeed any aspect of life in a complex world. However, it matters every little for long term results, and it even matters very little for the outcome of all but a very small number of matches.
Neuh, ik kom aan het eind van deze week eindelijk weer eens krap in de plus, dus fatsoenlijke verdedigers kan ik niet kopen. En mijn verdedigers moeten eerst maar eens in vorm stijgen. Zwak, slecht, goed, slecht, er zit nog rek in, kan zeker enkele sterren schelen.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:36 schreef Tomhoog het volgende:
Kan je niet iets betere verdedigers kopen?
Moet wel de vorm van je centrale verdedigers zijn geweest, aangezien alleen je centrale verdedigingsrating achteruit is gegaan.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:47 schreef Abbadon het volgende:
hmmz...mijn oude aanval/verdediging trainer ingewisseld voor een nieuwe trainer met focus aanval...scheelt best in m'n verdediging zeg...ben nog aan het twijfelen of ik een goede keuze gemaakt heb
Same here, ik heb alleen 4-0 gewonnen..quote:Op maandag 15 mei 2006 01:50 schreef Jay-Z het volgende:
3-0 gewonnen. Sta nu 2e met 3 winstpartijen, nummer 1 heeft beter doelsaldo, en daar moet ik volgende week tegen.
Volgens HTrating dingetje heb ik 98,7% kans om te winnen, geen prob dus.quote:Op maandag 15 mei 2006 01:50 schreef Jay-Z het volgende:
3-0 gewonnen. Sta nu 2e met 3 winstpartijen, nummer 1 heeft beter doelsaldo, en daar moet ik volgende week tegen.
Ik heb zelf ook een rampzalig middenveldquote:Op maandag 15 mei 2006 02:05 schreef Daemon19 het volgende:
Heeft ie een ramzalig (laag) middenveld ofzo?
Ik 70% als ik weer 2 wtm en een aanvallende centr. verdediger heb.
Mits hij natuurlijk niet motst, maar de kans dat hij motst is klein.
mhoaw, het levert je 2000 op, en het kost je 1500. Dus als je 4 weken in dienst hebt heb je zijn ontslag er pas weer uit. En na 5 weken heb je je 500 euro winst eindelijk, jeuj. Dus ik zou het niet doenquote:Op maandag 15 mei 2006 02:05 schreef Daemon19 het volgende:
Heeft ie een ramzalig (laag) middenveld ofzo?
Ik 70% als ik weer 2 wtm en een aanvallende centr. verdediger heb.
Mits hij natuurlijk niet motst, maar de kans dat hij motst is klein.
Ik sta nu 595k in de plus, verstandig om een econoom aan te nemen?
tja, ik zou ze nooit kopen met een andere redelijke stat... blijft onwijs moeilijk om te zien.quote:Op maandag 15 mei 2006 10:10 schreef Lennox het volgende:
Zal dit geval snel stijgen? Beetje lastig met zn bijstats, maar ik heb 1 extra trainingsplek deze week en voor die 25k vond ik het wel een gokje waard.
Attila Aksu (115242774)
19 jaar, matig in vorm, gezond
Ik spreek Türkçe!
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Total Skill Index (TSI): 1 070
Loon: 888 ¤/week inclusief een 20% bonus (Was 740 ex bonus)
Conditie: zwak Keepen: waardeloos
Positiespel: matig Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk
Scoren: redelijk Spelhervatting: matig
Mijn def dik beter dan zijn aanval, mijn aanval iig op 1 kant dik beter dan zijn def.. middenveld was +/- gelijk 51/49 en 52/48.. en toch krijg ik maar 2 kansen, waarvan er 1 mis gaat.. en hij ook maar 1 kans... ik vind het vreemd.. aangezien je met zo'n aanval toch wel meer kansen mag verwachtenquote:Middenveld: matig (laag)
Rechterverdediging: matig (heel laag)
Centrale verdediging: goed (heel hoog)
Linkerverdediging: matig (heel hoog)
Rechteraanval: slecht (heel hoog)
Centrale aanval: slecht (hoog)
Linkeraanval: zwak (heel hoog)
Kristiansund
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: speel het rustig
Tactiek: normaal
Tactische vaardigheid: (geen tactiek)
Middenveld: matig (heel laag)
Rechterverdediging: goed (heel hoog)
Centrale verdediging: zwak (heel hoog)
Linkerverdediging: zwak (hoog)
Rechteraanval: uitstekend (heel hoog)
Centrale aanval: redelijk (laag)
Linkeraanval: waardeloos (heel hoog)
Zeg dat wel!quote:Op maandag 15 mei 2006 12:37 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
wie heet dr dan ook FC Frank Verlaat![]()
quote:De pagina kan niet worden weergegeven.
Er is een probleem met de pagina die u probeert te bereiken en deze kan daardoor niet worden weergegeven.
--------------------------------------------------------------------------------
Probeer het volgende:
Ga naar de www58.hattrick.org startpagina en zoek naar koppelingen naar de informatie die u nodig hebt.
Klik op de knop Vernieuwen of probeer het later opnieuw.
Klik op Zoeken als u naar informatie op het Internet wilt zoeken.
U kunt ook een lijst met verwante websites bekijken
HTTP-fout 500 - Interne serverfout
Internet Explorer
Die krijg je met 10 doktoren niet eens fitquote:Op maandag 15 mei 2006 13:58 schreef Tomhoog het volgende:
Aatu Pitkänen (2958453) 2
36 jaar, goed in vorm, geblesseerd (2 weken)
TSI=300
waar kon ik ook alweer zien wat het beste aantal doktoren is wat je moet aannemen?
Me beste middenvelderquote:Op maandag 15 mei 2006 14:01 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Die krijg je met 10 doktoren niet eens fit
maar het is toch ook zo dat er meer teams meedoen aan het spelletjequote:Op maandag 15 mei 2006 14:52 schreef Grumpey het volgende:
Daarnaast is het aantal investeringen in de jeugd gigantisch toegenomen. Veel teams doen dit, veel meer dan markttechnisch nodig blijkt te zijn. Omdat meer teams geld beginnen te krijgen en deze investeringen gaan doen denk ik dat het gunstig is om er maar eens uit te stappen.
4 seizoenen geleden verkocht ik matig voor 2k, een redelijk YP nog voor 30k, een goed YP voor 100k en een uitstekend heb ik nooit gehad. Tegenwoordig levert een redelijk met geluk 5k op, een goed 50k. Alleen als de leeftijd meezit kan dit hoger uitpakken. Als dit verder blijft dalen is 22k per week investeren niet meer echt rendabel ofzo.
Leuk om over jezelf te zeggenquote:
Teamnieuws
Je trainer William Kihlbratt heeft het volgende vastgesteld:
William Kihlbratt:
Zijn vaardigheden op het gebied van conditie namen af van goed tot redelijk.
Advocaat vd Duivel dat gij zeitquote:Op zondag 14 mei 2006 23:07 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
ik wil niet advocaat vd duivel spelen, maar je aanval kwam er nergens door, die hem wel over de rechterkant (werd ook een goal gescoord). hatstats gelijk en met t thuisvoordeel is een overwinning voor hem niet zo heel vreemd...
Volgens mij zegt hij dat ookquote:Op maandag 15 mei 2006 15:00 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
maar het is toch ook zo dat er meer teams meedoen aan het spelletje![]()
Niet dat je geen geljik hebt hoor ben het wel beetje eens
Dan vind ik dat je best sorry mag zeggen tegen de MEquote:Op maandag 15 mei 2006 15:47 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Advocaat vd Duivel dat gij zeit![]()
Maar je hebt gelijk, heb het nog eens nagekeken en precies over die ene kant kwam zijn kans idd
ach, 1 timmyASD pull en je bent binnen. Het is ook vermaak zeg maar, alleen is 20k over hebben op de begroting voor meer salaris (dus een supernatural gratis in je team erbij) voor mij nu aantrekkelijker aan het worden gezien de salariskosten die nodig zijn om hoger te komen.quote:Op maandag 15 mei 2006 16:02 schreef Daemon19 het volgende:
Ik ben net begonnen met mn jeugdopleiding.
Kan ik beter doorgaan of alweer stoppen?
Yup met matig passen en redelijk verdedigen.quote:Op maandag 15 mei 2006 16:13 schreef twi het volgende:
Volgens mij had 'ie een 17-jarige uitstekend positiespel gepulled.
om precies te zijn was dit hem:quote:Op maandag 15 mei 2006 16:18 schreef DeHovenier het volgende:Da's idd een wereldpull
Voor hoeveel ging 'ie weg?
gezien zijn loon denk ik dat hij snel gaat stijgenquote:Op maandag 15 mei 2006 16:33 schreef Verbal_Kint het volgende:
check de TSI van deze speler, en dan zn loon en beste prestatie
Herman Vooijs (14720983)
komt dat nou alleen door die wonderbaarlijk ervaringquote:Op maandag 15 mei 2006 16:33 schreef Verbal_Kint het volgende:
check de TSI van deze speler, en dan zn loon en beste prestatie
Herman Vooijs (14720983)
neuh, eerder door zijn divine +20 en excellent form denk ik.quote:Op maandag 15 mei 2006 16:37 schreef stefmans het volgende:
[..]
komt dat nou alleen door die wonderbaarlijk ervaring![]()
Maar die speler zit toch nooit lang bij dat team, die gaat er aan onderdoor door die loonkostenquote:Op maandag 15 mei 2006 16:41 schreef Grumpey het volgende:
[..]
neuh, eerder door zijn divine +20 en excellent form denk ik.
Dus als je het allerhoogste hebt daalt je tsi naar 0?quote:Op maandag 15 mei 2006 16:41 schreef Grumpey het volgende:
[..]
neuh, eerder door zijn divine +20 en excellent form denk ik.
Het is een zogenoemd farm-team, teams die gestopt zijn met het spel maar nog puur voor 1 speler trainen gaan. Zijn hele team draait om die speler en hij traint hem tot het failliet van het team door. Wel zo tof om te doen voor het nationale elftal.quote:Op maandag 15 mei 2006 16:44 schreef stefmans het volgende:
[..]
Maar die speler zit toch nooit lang bij dat team, die gaat er aan onderdoor door die loonkosten![]()
volgens mij wel jaquote:Op maandag 15 mei 2006 16:46 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Dus als je het allerhoogste hebt daalt je tsi naar 0?
En dan te bedenken dat het een Belgische team is met een Nederlandse spelerquote:Op maandag 15 mei 2006 16:54 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Het is een zogenoemd farm-team, teams die gestopt zijn met het spel maar nog puur voor 1 speler trainen gaan. Zijn hele team draait om die speler en hij traint hem tot het failliet van het team door. Wel zo tof om te doen voor het nationale elftal.
Je vergeet de andere HT topics.quote:Op maandag 15 mei 2006 17:00 schreef Grumpey het volgende:
ik durf het bijna niet te zeggen.....maar we zijn 25 23 posts verwijderd van de 45.000e post! (om en nabij dan)
aftellen?
Die andere twee wedstrijden was ik wél benadeeldquote:Op maandag 15 mei 2006 15:56 schreef twi het volgende:
[..]
Dan vind ik dat je best sorry mag zeggen tegen de ME
Je hebt niet genoeg geld voor dit bod.quote:Op maandag 15 mei 2006 18:50 schreef Grumpey het volgende:
Maurycy Barnat (98393343), speler van joralf....hij is er zelf niet en er is overboden!
Wie zorgt ervoor dat deze speler nog binnen Fok!-gelederen blijft?! Bied nu, deadline 19:10
als je een speler van 5 ton erop zet, dan doe ik een bod van 360k daarop en kan jij nu overbiedenquote:Op maandag 15 mei 2006 18:55 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Je hebt niet genoeg geld voor dit bod.![]()
Mja, ook die heb ik niet beschikbaarquote:Op maandag 15 mei 2006 18:58 schreef Grumpey het volgende:
[..]
als je een speler van 5 ton erop zet, dan doe ik een bod van 360k daarop en kan jij nu overbieden
quote:Op maandag 15 mei 2006 19:00 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ook niet je hele selectie bijelkaar dan? Heb je er toch wel voor over
is steekpass en passing dan hetzelfde? want het zijn wel 2 aparte trainingen die je kunt kiezenquote:Op maandag 15 mei 2006 18:59 schreef Grumpey het volgende:
passing dus? week of 5/6
steekpass is nederlandse versie, ze zullen wel passing voor verdedigers en middenvelders ermee bedoelen zeker? Dan weet ik het niet, ik gok iets langer, 8 weken ofzo?quote:Op maandag 15 mei 2006 19:14 schreef MrMoon het volgende:
[..]
is steekpass en passing dan hetzelfde? want het zijn wel 2 aparte trainingen die je kunt kiezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |