Dat heet een tvp.quote:
ik heb uit armoede sir_dalord en -Raffie maar uitgedaagdquote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:23 schreef The_Hives het volgende:
iemand een oefenpotje? --> Dapp're Strijders
tu was verder niet bijzondr. +2 exp. +6/-6 vorm.
Het hangt van mijn aankopen af deze week, maar ik denk het wel. Dus ik list hem wel gewoon zodat jij hem nog kan laten spelen. Zeg maar wanneer.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 08:37 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Als deze week het laatst is neem ik hem nu over heMaar dan moet je dat nu melden, dan list ik vanavond mijn uitstekend/goed voor 1200k en dan laat ik die zondag niet spelen. Als je dan zorgt dat mn vriendje
maandag of dinsdagavond afloopt, dan kan hij nog meespelen.
Die sp'er zit hoog en zit dus eind van het seizoen net zo hoog als deze en levert dan dus al 600k + sp-kosten op... bovendien kan hij lekker meespelen.. wonderbaarlijk eind 20 met sp.. leuke speler juistquote:Uly Franck
TSI=2 730, 19 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en rampzalig leiderschap [Koppen]
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Spelmaken: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: formidabel Spelhervatting: matig
hij is in 1 week excellent he, keep in mindquote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:15 schreef Daemon19 het volgende:
280k, niet mis..
heej, ga jij eens snel terug naar het andere forum, nu je supporter bentquote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:57 schreef The_Hives het volgende:
nepshow
Maar ik ben een mango..quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:51 schreef Grumpey het volgende:
ach, een echte toffe peer bied gewoon gelijk 350k
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |