maar het is toch ook zo dat er meer teams meedoen aan het spelletjequote:Op maandag 15 mei 2006 14:52 schreef Grumpey het volgende:
Daarnaast is het aantal investeringen in de jeugd gigantisch toegenomen. Veel teams doen dit, veel meer dan markttechnisch nodig blijkt te zijn. Omdat meer teams geld beginnen te krijgen en deze investeringen gaan doen denk ik dat het gunstig is om er maar eens uit te stappen.
4 seizoenen geleden verkocht ik matig voor 2k, een redelijk YP nog voor 30k, een goed YP voor 100k en een uitstekend heb ik nooit gehad. Tegenwoordig levert een redelijk met geluk 5k op, een goed 50k. Alleen als de leeftijd meezit kan dit hoger uitpakken. Als dit verder blijft dalen is 22k per week investeren niet meer echt rendabel ofzo.
Leuk om over jezelf te zeggenquote:
Teamnieuws
Je trainer William Kihlbratt heeft het volgende vastgesteld:
William Kihlbratt:
Zijn vaardigheden op het gebied van conditie namen af van goed tot redelijk.
Advocaat vd Duivel dat gij zeitquote:Op zondag 14 mei 2006 23:07 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
ik wil niet advocaat vd duivel spelen, maar je aanval kwam er nergens door, die hem wel over de rechterkant (werd ook een goal gescoord). hatstats gelijk en met t thuisvoordeel is een overwinning voor hem niet zo heel vreemd...
Volgens mij zegt hij dat ookquote:Op maandag 15 mei 2006 15:00 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
maar het is toch ook zo dat er meer teams meedoen aan het spelletje![]()
Niet dat je geen geljik hebt hoor ben het wel beetje eens
Dan vind ik dat je best sorry mag zeggen tegen de MEquote:Op maandag 15 mei 2006 15:47 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Advocaat vd Duivel dat gij zeit![]()
Maar je hebt gelijk, heb het nog eens nagekeken en precies over die ene kant kwam zijn kans idd
ach, 1 timmyASD pull en je bent binnen. Het is ook vermaak zeg maar, alleen is 20k over hebben op de begroting voor meer salaris (dus een supernatural gratis in je team erbij) voor mij nu aantrekkelijker aan het worden gezien de salariskosten die nodig zijn om hoger te komen.quote:Op maandag 15 mei 2006 16:02 schreef Daemon19 het volgende:
Ik ben net begonnen met mn jeugdopleiding.
Kan ik beter doorgaan of alweer stoppen?
Yup met matig passen en redelijk verdedigen.quote:Op maandag 15 mei 2006 16:13 schreef twi het volgende:
Volgens mij had 'ie een 17-jarige uitstekend positiespel gepulled.
om precies te zijn was dit hem:quote:Op maandag 15 mei 2006 16:18 schreef DeHovenier het volgende:Da's idd een wereldpull
Voor hoeveel ging 'ie weg?
gezien zijn loon denk ik dat hij snel gaat stijgenquote:Op maandag 15 mei 2006 16:33 schreef Verbal_Kint het volgende:
check de TSI van deze speler, en dan zn loon en beste prestatie
Herman Vooijs (14720983)
komt dat nou alleen door die wonderbaarlijk ervaringquote:Op maandag 15 mei 2006 16:33 schreef Verbal_Kint het volgende:
check de TSI van deze speler, en dan zn loon en beste prestatie
Herman Vooijs (14720983)
neuh, eerder door zijn divine +20 en excellent form denk ik.quote:Op maandag 15 mei 2006 16:37 schreef stefmans het volgende:
[..]
komt dat nou alleen door die wonderbaarlijk ervaring![]()
Maar die speler zit toch nooit lang bij dat team, die gaat er aan onderdoor door die loonkostenquote:Op maandag 15 mei 2006 16:41 schreef Grumpey het volgende:
[..]
neuh, eerder door zijn divine +20 en excellent form denk ik.
Dus als je het allerhoogste hebt daalt je tsi naar 0?quote:Op maandag 15 mei 2006 16:41 schreef Grumpey het volgende:
[..]
neuh, eerder door zijn divine +20 en excellent form denk ik.
Het is een zogenoemd farm-team, teams die gestopt zijn met het spel maar nog puur voor 1 speler trainen gaan. Zijn hele team draait om die speler en hij traint hem tot het failliet van het team door. Wel zo tof om te doen voor het nationale elftal.quote:Op maandag 15 mei 2006 16:44 schreef stefmans het volgende:
[..]
Maar die speler zit toch nooit lang bij dat team, die gaat er aan onderdoor door die loonkosten![]()
volgens mij wel jaquote:Op maandag 15 mei 2006 16:46 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Dus als je het allerhoogste hebt daalt je tsi naar 0?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |