bij de Deen waren ze vorige week iig nog te koop,quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:58 schreef -Mzraki- het volgende:
Ik heb laatst zo'n reclame gezien van heineken dat je een 5 liter tapvat + tas + glazen + afschuimer voor 15 euro kon kopen. Die tas was dan ook zo'n hendig koelding.
Maar waar zijn die te koop? En kost dat echt maar 15 euro?
Nee, "ik wil tappen, maar dan wel buiten op het sportveld waar wij van het weekend een toernooi hebben"quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:00 schreef Markster het volgende:
"ik wil tappen, maar heb geen geld voor een echte tap"
Huilie.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:00 schreef Markster het volgende:
Op koninginnedag liepen we met 5 van die krengen rond, aangezien zo'n beertender op electriciteit werkt en mijn verlengsnoer niet lang genoeg is was dat tasje toch wel erg ok.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:00 schreef Markster het volgende:
Geboortedatum: 1988-07-04quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:01 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nee, "ik wil tappen, maar dan wel buiten op het sportveld waar wij van het weekend een toernooi hebben"
ouwe.
Ja hallo, toch liever lui!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:08 schreef hermandeperman het volgende:
Ja ze kosten 15 E, en ja ze zijn bij iedere supermarkt/slijterij te krijgen.
Je had dit opzich zelf ook even kunnen onderzoeken bij de plaatselijke supermarkt.
Ranjadrinker.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:09 schreef Markster het volgende:
grappig dat er allemaal van die nerds/alto's/junks op me reageren, zegt genoeg
Op het museumplein liepen idd ook een paar van die gasten, wel vet handigquote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:08 schreef jogy het volgende:
[..]
Op koninginnedag liepen we met 5 van die krengen rond, aangezien zo'n beertender op electriciteit werkt en mijn verlengsnoer niet lang genoeg is was dat tasje toch wel erg ok.
En ja, kosten maar 15 euro weet alleen niet waar ze te koop zijn maar ik heb er al eentje.
Sodemieter eens op met dat woord pauper.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:00 schreef Markster het volgende:
Biertappen voor pauperige amateurs dus.
De hele dag niet in de rij gestaan voor bier, en gewoon lekker Heineken. Niks te schaften gehad met Bavaria bijvoorbeeld. en geen voorgetapt bier die half lauw wasquote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:17 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Op het museumplein liepen idd ook een paar van die gasten, wel vet handig
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:19 schreef Markster het volgende:
Heineken
Altijd bier bij de hand, en door dat gewicht op je rug ga je toch iets harder drinkenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:19 schreef jogy het volgende:
[..]
De hele dag niet in de rij gestaan voor bier, en gewoon lekker Heineken. Niks te schaften gehad met Bavaria bijvoorbeeld. en geen voorgetapt bier die half lauw was. Die koeltas werkte gewoon geweldig
.
Alle andere pilseners en bier soorten zijn ook goed te doen hoor, alleen Oranjeboom krijg ik niet door m'n keel. Ik ben niet zo'n eenkennig. Anyway, het is leuk geweest, ik ben weg uit dit topic.quote:
Goed plan, even een biertje nuttigen in de tuin.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:23 schreef jogy het volgende:
[..]
Alle andere pilseners en bier soorten zijn ook goed te doen hoor, alleen Oranjeboom krijg ik niet door m'n keel. Ik ben niet zo'n eenkennig. Anyway, het is leuk geweest, ik ben weg uit dit topic.
checkquote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:30 schreef SocialDisorder het volgende:
IK WIL BIER MAAR IK ZIT OP M'N WERK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sorry.....ik heb dorst gekregen van dit topic....
zo, dan valt die zinsnede die ik helemaal wil onderschrijven tenminste opquote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:58 schreef Markster het volgende:
1
2
3<?php
[u][b]Sodemieter toch eens op met dat woord 'hendig'[/b][/u]
?>
Dan kan je niet tappen.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:26 schreef Laura 2000 het volgende:
Wij hadden er ook één dit weekend, maar het was werkelijk onmogelijk er een fatsoenlijk biertje zonder 3/4 schuimlaag uit te tappen.
Ben langs de AH, super de boer en twee slijters geweest maar nergens hadden ze ze.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:13 schreef IFASS het volgende:
Bij de Edah zijn ze ook te koop(Lekker&Laag formules)
Iig deze week nog.. 14,99 (dat is dus zo'n tasje + vaatje + glazen)
Normaal vaatje kost 12,99.. dus die prijs valt wel mee.
Doe rustig, kut-adhd'er.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:30 schreef SocialDisorder het volgende:
IK WIL BIER MAAR IK ZIT OP M'N WERK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |