quote:Volgende week overleg Genk en Ajax
Vrijdag 12 mei, door SV, Amsterdam, 08.06u GMT+01.00, FC Update
Steven Defour zegt in gesprek met FC Update dat zijn huidige club KRC Genk volgende week een meeting heeft gepland met Ajax om te spreken over een transfer.
Vooralsnog weigert Genk-voorzitter Vaessen zijn handtekening te zetten. 'Er staat voor volgende week een afspraak gepland tussen de clubleiding van Genk en een delegatie van Ajax. Hopelijk komen beide clubs er dan uit', zegt Defour na zijn eerste interland Belgie-Saoedi Arabie. In dat duel raakte Thomas Vermaelen overigens geblesseerd.
Defour: 'Ik heb zelf nog geen voorcontract getekend of iets dergelijks, maar ik twijfel er niet aan dat ik er met Ajax wel uit zal komen. Ik heb al gesproken met mensen bij Ajax'.
Ik weet zeker dat Ajax hem over een tijd wil hebben...let op mijn woorden.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:26 schreef mr_cucumber het volgende:
Wat moet Ajax nou weer met Pranjic, aardige speler hoor, voor Heerenveen..
Heb je de discussies over hun een beetje gevoilgd de afgelopen maanden?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:35 schreef WeebI het volgende:
zo'n half jaar terug (zelfs minder lang) wilde vrijwel iedere ajacied dat zowel Blind als Boukhari zouden opkrassen.
Nu moeten ze weg/gaan ze weg en nu is het nog niet goed.
hypocrieten
Ik ben eerlijk gezegd wel een beetje fan van Tim de Cler, het is dat Ajax Emanuelson en Vermealen voor die positie volgend seizoen heeft, anders zou ik hem graag in een Ajax shirt terug willen zien.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:34 schreef M0NTANA het volgende:
Danny Buijs en Tim de Cler willen beide graag naar hun favoriete club Feyenoord, vergelijk het met Pascal Bosschaart. Laat die middelmatige voetballers maar naar Rotterdam gaan, dan eindigen we de komende vijf jaar weer gewoon boven Feyenoord.
Geef eens wat voorbeeldenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:37 schreef Cordoba32 het volgende:
Nog ff over de intresse van NAC en Vitesse voor Blind. Heb gister ff op vitesse en nacforums gekeken wat hun vinden van dit gerucht.
Danny, ik zou NAC gaan![]()
De vitessesupporters reageren omgeveer zo :quote:
Als je hier normaal niet komt en ook de discussies niet hebt gevolgd, donder dan op uit dit topic.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:35 schreef WeebI het volgende:
zo'n half jaar terug (zelfs minder lang) wilde vrijwel iedere ajacied dat zowel Blind als Boukhari zouden opkrassen.
Nu moeten ze weg/gaan ze weg en nu is het nog niet goed.
hypocrieten
Ik niet. laat 'm eerst maar ervaring opdoen als beginnende trainer. Daarnaast vind ik dat ie nog steeds te weinig persoonlijkheid heeft. Op de een of andere manier neem ik 'm eigelijk nooit 100% serieus.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:04 schreef Nega het volgende:
Winter kan ik best mee leven.
Blind was ook beginnend...of was je daar ook niet blij mee?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:06 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Ik niet. laat 'm eerst maar ervaring opdoen als beginnende trainer. Daarnaast vind ik dat ie nog steeds te weinig persoonlijkheid heeft. Op de een of andere manier neem ik 'm eigelijk nooit 100% serieus.
Spannend...quote:WK-selectie al zondag bekend
Uitgegeven: 12 mei 2006 12:17
Laatst gewijzigd: 12 mei 2006 12:19
KATWIJK - Marco van Basten maakt zondag om 11.30 uur tijdens een persconferentie in Zeist bekend welke 23 spelers hij meeneemt naar het wereldkampioenschap voetbal in Duitsland. De bondscoach zou aanvankelijk pas maandag om 17.00 uur openheid van zaken geven.
Hij verklaarde donderdagavond na afloop van de oefenwedstrijd tegen Jong Oranje al dat hij geen twijfels meer kent. Na overleg met de voetbalbond KNVB is besloten de Oranje-selectie een dag eerder prijs te geven.
bron: nu.nl
Ja met als bron FunXquote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:32 schreef Messenga het volgende:
AJAX.
Nourdin zou toch nog een jaar blijven? of heb ik gedroomd dat ik dat las?
Hoop hetquote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:41 schreef HeatWave het volgende:
Oh ja, bijna vergeten (oorzaak drank).
Ik zat gisteren op het Leidseplein en wie zie ik daar 3 tafeltjes verder op? Andy van der Meijde.
Zal het dan toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |