De Aldi heeft zeer goede oude kaas in een kleine verpakking; een plak of acht in een doosje. Hij heet 'Old Gouda' en is denk ik de kopie van 'Old Amsterdam'. Echt een aanrader!quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:19 schreef p-etr-a het volgende:
De oude kaas eten wij dan weer niet, maar is die in blokken? Da's namelijk meestal een beetje te veel.
Bedankt voor de tip, ik zal er eens naar kijken.quote:Op donderdag 18 mei 2006 08:07 schreef Serendips het volgende:
[..]
De Aldi heeft zeer goede oude kaas in een kleine verpakking; een plak of acht in een doosje. Hij heet 'Old Gouda' en is denk ik de kopie van 'Old Amsterdam'. Echt een aanrader!
en die is heel goedkoop; 80 cent voor 4 stronkjes of zo....quote:Op maandag 29 mei 2006 19:24 schreef Haaibaaike het volgende:
Wij hebben pas witlof gekocht bij de Aldi
En die was geweldig goed.![]()
Ik ook niet alles bij de supermarkt.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:06 schreef crohntje het volgende:
Mijn groenteman is ook heel goedkoop. Groente koop ik meestal niet bij een supermarkt.
watte?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:40 schreef whispers het volgende:
- centrifuge voor uraniumverrijking
- margaret thatcher-koekjes
Maar ze hebben geen slechte groente'squote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:34 schreef crohntje het volgende:
Ja, die groentemannen die aan de deur komen zijn duurder. Zijn wel een uitstervend ras... Wel gemakkelijk aan de deur, maar daar betaal je voor.
je had 4 karren vol?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:19 schreef MissyMirjaM het volgende:
vanavond voor 70 euro boodschappen gedaan bij de aldi
Wat had je dan allemaal gehaald?quote:
quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:48 schreef MissyMirjaM het volgende:
frisdrank, daar gaat al veel geld inzitten
voornameljk het bier gedeelte, duhquote:Op woensdag 31 mei 2006 13:13 schreef Serendips het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dan moet je al heel wat cola kopen....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |