Nee zomaar uit nieuwsgierigheidquote:Op maandag 15 mei 2006 11:08 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ja, ik koop altijd golden power, why?
je schaamt je als je dat wel bent?quote:Op maandag 15 mei 2006 11:16 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Nee zomaar uit nieusgierigheid
En ik wou niet dat ik de enige was die Energydrinks kocht![]()
Ze hebben toch alleen maar Golden Power![]()
Ja dan schaam ik mequote:Op maandag 15 mei 2006 11:18 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
je schaamt je als je dat wel bent?
ze hebbenook van die flesjes met geel spul, en blauw, en nog een kleur
is ook 'energy drink'
Jah die verkopen ze nu ook bij de ( Lidl )quote:Op maandag 15 mei 2006 12:28 schreef -skippybal- het volgende:
Ik zag laatst gewoon condooms er liggenZouden mensen die nu echt daar gaan halen?
Een week met 1 brood?quote:Op zondag 14 mei 2006 23:51 schreef Syytön het volgende:
[..]
1,80 EUR.![]()
Maar ach, ik doe er een week mee, en je moet niet teveel op eten bezuinigen.![]()
Handig ben jijquote:Op maandag 15 mei 2006 16:37 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Een week met 1 brood?![]()
Die dingen zijn bij mij na hooguit 3 dagen op... minstens 6 plakken per dag, anders overleef ik niet..![]()
![]()
Oh ja; en enrgiedrink; die sla ik er ook met trays tegelijk in; net als koffie!![]()
Ik ben een energiek persoon...quote:
Over die laaste zin van jou denk ik net zoquote:Op maandag 15 mei 2006 18:58 schreef MoreMini het volgende:
Oeeeeehhhhhhh dat lekkere roze ijs uit die kartonnen bak jammie jammie! En wijn.(die italiaanse dus..)
Oh wacht, ik eet nu ook zilvervliesrijst van de Aldi.. en macaroni.Ennn pastasaus... En Chocolet Chip Cookies. Enn cashewnootjes. Kip Siam Mix...
Kweenie hoor, maar vlees van de Aldi. Ik heb altijd het idee dat het vol BSE-bacteriën en andere ingespoten rotzooi zit.
Condooms van de Aldi. Ook daarbij denk ik: is die kwaliteit wel goed?![]()
Tina, was kostet die Kondome? 3,99!! Nein, 2,99, sie sind in Abrung angeboten!quote:Op maandag 15 mei 2006 20:44 schreef p-etr-a het volgende:
Ik vind het vlees wel betrouwbaar, maar bij condooms twijfel ik ook!
En ik nooit met CE keurmerkquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:12 schreef Syytön het volgende:
Als het goed is zijn die condooms volgens de wet goedgekeurd, ze mogen niet zomaar zoiets verkopen. Als er een CE keurmerk op staat, is het goed.
Ik heb ze nog nooit gezien overigens.
Ik heb er laatst ook Cordon Blue`s gehaald maar ging er van over m`n nek. Geef mij die van de Lidl maar, zijn lekkerder en goedkoperquote:Op maandag 15 mei 2006 11:17 schreef Rhanna het volgende:
Golden Power, lasagna, ontbijtfit, en de Cordon Blue's
Met of zonder ananasvruchtjes erin...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:52 schreef Gunner het volgende:
Ik neem altijd die pittige Kip Kerrie salade. Laatst twee bakjes in huis, en de smaak was compleet anders. Meer mensen dat opgevallen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |