Smerig gedoe. Ik kom het steeds vaker bij de Aldi tegen dat producten ineens duurder zijn. Eerst maken ze grote krantenpagina's over de VASTE prijsverlagingen van bijvoorbeeld naturel en paprika chips voor maar 25 cent, nu kosten ze gewoon weer doodleuk 45 cent. Ook de ijsthee is in prijs verhoogd, best veel maar ik weet het niet meer precies te zeggen. Ik weet wel dat ik er bij de kassa pas achter kwam.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:20 schreef DarkShine het volgende:
De Goldenpower is opgeslagen. Van ¤0,25 naar ¤0,29.
quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tip: ze hebben dezelfde bij de AH. Dan staat er 'euroshopper' op de verpakking, daar zijn ze ook 17 cent per 6.
Haal zelf bij de Aldi meestal Golden Power, wat frisdrankdingen, iets van toetjes en brie/kaas. Meer eigenlijk niet, 't is niet mijn favo winkel.
ik heb ze vorige week gezien....quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:17 schreef Matness het volgende:
de aldi heeft toch eens in de zoveel tijd van die dozen met een stuk of 100 brillendoekjes?
iemand enig idee wanneer ze weer komen?
Dan ga je er toch nog even kijken? Meestal hebben ze nog wel een paar verpakkingen liggen na een aanbieding.quote:
ja, ik ga morgen ff langsquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:01 schreef reclamedoos het volgende:
[..]
Dan ga je er toch nog even kijken? Meestal hebben ze nog wel een paar verpakkingen liggen na een aanbieding.
Die hebben wij vorige week gekochtquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:17 schreef Matness het volgende:
de aldi heeft toch eens in de zoveel tijd van die dozen met een stuk of 100 brillendoekjes?
iemand enig idee wanneer ze weer komen?
Tijgerbrood is zeker goed te doenquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:33 schreef Paul het volgende:
Zalm
Haring
Heel soms bier, maar vind het niet ZO qua smaak
Brood, is goed te doen![]()
Eiersalade etc
WC papier
Douchegel
Shampoo
Zeep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |