Goed, ik heb nu 4 dagen met de camera gespeeld, ik heb sinds zondag een Nikon D70s.
Bevalt erg goed, maar ik bleef moeite houden om mijn paard goed op de foto te krijgen, veel andere dingen lukte wel, maar dat grijze ding bleef een probleem.
Na veel tips te hebben gekregen heb ik gisteren toch echt heel wat mooie plaatjes gemaakt.
Deze zijn niet allemaal super maar ik vond ze goed genoeg voor een testcase.
Ik hoor graag normale reacties hoe ik dingen beter kan doen en waar ik extra op moet letten.
Let op: ik fotografeer nog maar net en PS is ook nog niet mijn sterkste kant. Dus graag uitgebreide tips waar ik wat aan heb en een beetje in Jip en Janneke taal.
![]()
321 dagen drachtig. Zonde van de troep achter haar, maar wilde deze toch laten zien omdat het eindelijk is gelukt haar helemaal en met goede kleuren op de foto te krijgen.
![]()
Vond dit persoonlijk een leuk plaatje met leuke scherptediepte.
![]()
Ook hier vond ik de scherptediepte wel oke.
![]()
Volgens mij zijn de kleuren goed gelukt, zelfs de lucht. Vond het standpunt ook wel leuk
![]()
In stal, dus veel donkerder. Dan gaat ze me opeens vertellen wat ze van het fotograferen vind.
Gewoon een grappig plaatje waarbij ik haar naar mijn mening met goede timing heb vastgelegd.
![]()
En op stal heb je muizen en normaal lukt het niet zo goed om deze dieren vast te leggen. Vond hem zelf goed gelukt!
Kom maar op...
[ Bericht 1% gewijzigd door Kleintje op 12-05-2006 10:07:38 (Nummers toegevoegd!) ]