ik heb al meer dan 1 1/2 jaar digitale tv van upc en maar weinig problemen gehad tot nu toe. En als er problemen waren lagen die de helft van de tijd niet aan UPC of was de hardware defect.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:13 schreef Megumi het volgende:
De consumentenbond raad aan ook met digitale TV te wachten. Vanwege kinderziekte's
http://www.marketing-online.nl/nieuws/moduleitem44413.html
da's niet echt een antwoord op de gestelde vragen.....quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:45 schreef wolferl het volgende:
Het pakket is 14dagen besteld en gister binnengekomen.
We kunnen op 2 manieren tv kijken. Via dat kastje en op de oudewetste manier, met alleen een tv draad, of antenne draad.
ALs we tv willen kijken via het kastje dan springt ie na plus minus 5 minuten over op zwart beeld.
Kijken we op de gewone ouderwetse manier dan is er geen enkel probleem. We kunne zelfs de tv bedienen met de UPC afstandsbediening, dit is dus niet zoals wij het gehoopt hadden.
hier geen probleem hoor.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:22 schreef Magistic het volgende:
En wanneer je eindelijk beeld heb zul je snel weer terugschakelen naar analoog, want een film kijken via digitaal lukt gewoonweg niet vanwege de vele haperingen in beeld en geluid.
volgens mij zitten er heel veel stb's lekker strak ingebouwd dus zonder koeling en ja dan vallen ze uit.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:53 schreef bluebit het volgende:
@TS : wordt de stb warm of zo, heb je folie van dat ding afgehaald? anders gewoon UPC bellen en monteur laten inplannen.
Nee hoor.. zaterdag en zondag van 8.00 tot 22.00 bereikbaar.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 08:27 schreef wolferl het volgende:
upc is toch dicht in het weekend
Werd vorige week maandag in de tram gebeld en donderdag had ik het in huis. 10 dagen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 08:50 schreef Ghostbuster het volgende:
Hoelang na dat je de bevestiging thuis kreeg
Werd hij gebracht?
Ah ok thanksquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:39 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Werd vorige week maandag in de tram gebeld en donderdag had ik het in huis. 10 dagen.
(en binnen 10 minuten aangesloten)
Je power supply is naar de tandjes.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:17 schreef wolferl het volgende:
Als ik op "Guide" druk, op de afstandsbediening, dan kan ik zenders op zoeken.
Dan kies ik een willekeurige zender, RTL5. Ik druk op "OK" en kan dan naar RTL5 kijken, de volume is vele malen zachter, en ik moet dus de volume omhoog zetten wil ik wat horen. Na ongeveer 5 minuten gaat het beeld aan de rechterkant een beetje raar doen, en dan opeens springt hij op zwartbeeld met een 2 in de linker bovenhoek. De tv springt daarna direct over op RTL5 maar dan zonder hulp van de MediaBox. Het is dus weer via de "ouderwetse" manier. Het geluid staat dan ook direct zo hard mogelijk, je schrikt je wezenloos. Daarna geeft de MEdiaBox om de 30 seconden gele nullen aan in het LCD schermpje. Het beeld geeft dan ook schokjes wanneer dat proces vorderdt. Als dit al de voorbode is van wat we gaan krijgen in d toekomst met UPC digitale TV, dan ga ik over op een andere provider. Weet iemand een betere, zover ze beter zijn.
herkenbaarquote:Op zaterdag 13 mei 2006 09:07 schreef WalkingDisaster het volgende:
Wij hebben ook dit klote kastje
Om het half uur tv kijken komt er weer een software update door
Springen de getallen op 88:88:88 en duurt het ongeveer een half minuutje, maar dit is echt tè storend. Kijk ook altijd gewoon kabel-tv of schotel
Collega van mn schoonpaps heeft ook zo'n ding en brommermotors interfereren op het signaal van digitenne. Dus iedere keer dat er een brommer voorbij komt heeft hij storing.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:42 schreef GewoneMan het volgende:
ik ken iemand met digitenne en dat werkt veel relaxter alleen wel minder zenders en hij heeft veel storing als het regent/sneeuwt en dat is zeer irritant in dit regenlandje
Dat zijn bij mij ondertussen ook wel de minpuntjes geworden... helaas.quote:4. traaaaaaaaaaaag reageren op afstandsbediening
5. geluid erg zacht
6. zender liggen heel ver uit elkaar en kan je zelf niet verplaatsen
Als een brommer stoort op de STC dan ligt dat niet aan de STC maar aan de brommer.quote:Op zondag 14 mei 2006 01:20 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Collega van mn schoonpaps heeft ook zo'n ding en brommermotors interfereren op het signaal van digitenne. Dus iedere keer dat er een brommer voorbij komt heeft hij storing.
[..]
Dat zijn bij mij ondertussen ook wel de minpuntjes geworden... helaas.
psst: dat stuk van mn post ging over digitenne...quote:Op zondag 14 mei 2006 11:42 schreef helldeskr het volgende:
Als een brommer stoort op de STC dan ligt dat niet aan de STC maar aan de brommer.
Als zo'n Maikuul wannabee een verrotte bobine heeft dan " lekt" dat ding EM straling.
En als je dan ook nog een slecht afgeschermde wandcontact doos hebt dan krijg je inderdaad storing.
Oplossing 1..wannabee Maikuul trappen dattie zijn bobine vervangt
Oplossing 2 ..nieuwe WCD laten plaatsen door UPC...
1 |
1 |
quote:Op maandag 15 mei 2006 17:39 schreef FredvZ het volgende:
[..]
psst: dat stuk van mn post ging over digitenne...
Kan volgens mij niet,echt irri ja al die film sport legen kanalen gezeikquote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:23 schreef type_29 het volgende:
Weet iemand hier hoe je de zenders anders kan instellen?
De huidige UPC instelling zuigt namelijlk.
onmogelijkquote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:23 schreef type_29 het volgende:
Weet iemand hier hoe je de zenders anders kan instellen?
De huidige UPC instelling zuigt namelijlk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |