goed te horen dat het in ieder geval goed gaat, en die regenboog die verdwijnt toch uiteindelijk weer...... ja toch?quote:Op maandag 15 mei 2006 10:59 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Goed hoor, ik heb/ben nu alle kleuren van de regenboog![]()
Bastard.quote:Op maandag 15 mei 2006 12:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
middag disp
middag lurkende basterd
en lurkende Gaai
quote:
quote:
quote:Op maandag 15 mei 2006 12:52 schreef Mirage het volgende:
Tering... wat een troep....
* Mirage is al behoorlijk ver met huisje klaar te maken om in de verkoop te doen.
Woensdag gaan we huisje kijken !!![]()
*verminderd aanwezig is een paar daagjes*
Blij dat het al een regenboog pallet is Lilith, dan is het aan de beterende hand
*snif snif* nokwanda.... ga je nog een keer douchen !
En alle mannen![]()
Ideale regeling idd....quote:Op maandag 15 mei 2006 13:01 schreef displission het volgende:
Mirage ik heb nog wel een "handig" linkje voor je: http://www.nu.nl/news/731(...)rijgt_hulp_rijk.html
Weet niet of je er wat aan hebt, maar subsidie is nooit verkeerd toch?
quote:Op maandag 15 mei 2006 12:52 schreef Mirage het volgende:
Tering... wat een troep....
* Mirage is al behoorlijk ver met huisje klaar te maken om in de verkoop te doen.
Woensdag gaan we huisje kijken !!![]()
*verminderd aanwezig is een paar daagjes*
Blij dat het al een regenboog pallet is Lilith, dan is het aan de beterende hand
*snif snif* nokwanda.... ga je nog een keer douchen !
En alle mannen![]()
Ik durf het bijna niet hardop te zeggen want er is nog steeds een klein obstakeltje, maar het lijkt er op dat we daar om heen kunnen werken. (en zo niet, dan aan het eind van dit jaar alsnog)quote:Op maandag 15 mei 2006 13:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]Hoezo???? Ik kom er net uit
Maar euh.... huisje??? ja? ja?
Ja dat is voor mij ook wel intressant!quote:Op maandag 15 mei 2006 13:01 schreef displission het volgende:
Mirage ik heb nog wel een "handig" linkje voor je: http://www.nu.nl/news/731(...)rijgt_hulp_rijk.html
Weet niet of je er wat aan hebt, maar subsidie is nooit verkeerd toch?
Oh ja? Vertel esquote:Op maandag 15 mei 2006 13:16 schreef Mirage het volgende:
maar stiekem ben ik best opgewonden van binnen.
quote:
In het vorige topic beschreef Lillith wat er gebeurd was.quote:Op maandag 15 mei 2006 14:18 schreef displission het volgende:
mirage..lilith wicca, is ze ziek ofzow
Hooikoortsquote:Op maandag 15 mei 2006 21:10 schreef displission het volgende:
pfffffffffffff...ben ineens "spontaan" verkouden geworden..alleen maar niezen en het water stroomde me toennet de neus uit..dat allemaal binnen een uur?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |