Aaaaah wat schattig Barraquote:Op zondag 14 mei 2006 17:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
gefelicimammadag alle lieve TRU mammas
*heleboel kusjes*
quote:Op zondag 14 mei 2006 19:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik had vandaag ruzie in het zwembad!
der zat een vieze ouwe turk achter me vriendin aan en hij ging me duwen toen ik zei dat hij op moest rotten![]()
quote:Op zondag 14 mei 2006 19:05 schreef gaai het volgende:
[..]
![]()
Jij hebt een fantastisch leven! De dingen die jij meemaakt.......wáánzin![]()
Net goed voor die ouwe turk : "Leuk meisje hè? Weet je wat ik er nu mee ga doen? Ik neem d'r mee en dan gaan we samen naakt in een heet hokje zitten zwetenquote:Op zondag 14 mei 2006 19:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mja ik heb niets teruggedaan
ben lekker met dinnetje in sauna gaan hangen
quote:Op zondag 14 mei 2006 19:10 schreef gaai het volgende:
[..]
Net goed voor die ouwe turk : "Leuk meisje hè? Weet je wat ik er nu mee ga doen? Ik neem d'r mee en dan gaan we samen naakt in een heet hokje zitten zweten![]()
![]()
![]()
!!!!1!11!!!"
Dat zal 'm leren![]()
uhm pas je wel op..het is geen koude koffie hequote:Op zondag 14 mei 2006 19:00 schreef gaai het volgende:
Nou doe ik gewoon net alsof ik je verhaal begrijp en met m'n kopje koffie in de hand roep ik dan : *yay*![]()
en dat dansje wordt dus een enorme kliederboel als je een kop koffie bij je hebt![]()
Zeik dan niet, kijk zo'n kerel aan en zeg: van mij.... en zet daarbij je beste haantjesborst op.quote:
Ah daar is de fotoquote:Op zondag 14 mei 2006 19:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
MIJN!!!! AFBLIJVEN!!!!
![]()
[afbeelding]
![]()
quote:Op zondag 14 mei 2006 19:41 schreef gaai het volgende:
[..]
Ah daar is de fotoIk vond het al een waardeloze opmerking zonder picture
![]()
Nu weten we wat jij ongeveer ziet tegen zonsondergang op een zandduin in de bossen. Maar dan zonder broekquote:Op zondag 14 mei 2006 19:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
MIJN!!!! AFBLIJVEN!!!!
![]()
[afbeelding]
![]()
Nee... sorry Dis. Ik kom nu niet online.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:10 schreef displission het volgende:
how should I know..dat probleem heb ik dus op msn..
kom anders ff online nokjeff wat leven in de brouwerij scheppen
??
Ben morgen toch vrijdus kan wat langer opblijven
Veel ervaringen opgedaan.... denk het wel. Heb eigenlijk altijd periodes van veel energie en dan weer veel minder. Ik ben net een cheetah. Ik kan vreselijk hard sprinten maar hou dat niet lang vol.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:34 schreef displission het volgende:
Ok het komt toch niet door die flats he..dat die vogel je aangestoken heeft met 1 of andere ziekte he?Hmm.. nokwanda waar je het gisteren over had..dat je je al een tijdje "anders" voelde denk je niet dat je gewoon zoveel ervaringen hebt opgedaan de laatste tijd..dat je er moe van bent geworden? Of was je weer vroeg op ofzow??
ps..explain "anders"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |