uhm nee senseta..maar ik wacht geduldig afquote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:18 schreef senesta het volgende:
@displission, ik zat me net af te vragen of jij je wierrook ooit gehad hebt eigenlijk?
Jah en dat voel ik ook..maar het is bij mij al een hele tijd zo..het is niet alleen vandaag..je moet voor de gein eens een boekenwinkel instappen..het lijkt wel of alles is geschreven om je "wakker te maken", de "waarheid" die we vroeger beschoude als de "waarheid" wordt compleet omgekeerd..een soort hype misschien wel..quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:34 schreef nokwanda het volgende:
Ik vind het trouwens een rare dag vandaag.
Alles lijkt te borrelen en te bubbelen. Mijn hoofd, de lucht om me heen.
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:09 schreef nokwanda het volgende:
Mijn ergernis werd trouwens direct afgestraft en tegelijk verergerd door een vogel die uit het niets mijn schouder koos om zijn flats op te laten vallen. Geen boom of afdak boven me. Gewoon zo recht uit de lucht gemikt.
Het is ook niet zo moeilijk om groter te worden dan mams in jouw gevalquote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:55 schreef gaai het volgende:
[..]
![]()
ik lach je niet uit hoor......ik vind het gewoon heel grappig![]()
Okeej.......ik heb dus zo'n kind hè.......nog geen 10 jaar oud.......en daar heb ik dus gewoon sandalen in maat 41(één-en-veertig!!) voor gekocht vanmiddag.......ik bedoel.....hoe groot wordt dat jonk eigenlijk......
hij zit al wel op basketbal, dus in het geval van twee-meter-nog-wat zit ie goed![]()
G'eveningquote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:00 schreef vamperotica het volgende:
goeie avond allemaal
Toch was jij er altijd 1 van de bijtjes bed, alleen kan ik me wel voorstellen dat om 6 uur je daar nou niet om staat te springen.....quote:Op zondag 14 mei 2006 10:28 schreef vamperotica het volgende:
Nee.... Juist géén bijtje bed.... Hihi.... Dan hak waarschijnlijk al om zes uur wakker geweest!
jij bent goed bezig! ha ha ik heb pecies hetzelfde gevoel.......quote:Op zondag 14 mei 2006 10:51 schreef vamperotica het volgende:
Ik heb genoeg van de puinhoop en ben aan het poetsen....
Scrubzout met lavendel die echt naar lavendel rook en niet naar een of andere chemische variantquote:Op zondag 14 mei 2006 11:31 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jij bent goed bezig! ha ha ik heb pecies hetzelfde gevoel.......
@nok lekker dootje voor in bad hmmmmmmmmmmmm
Ik kan al jaaaaren slapen zolang ik wil en meestal ben ik al lang wakker voor EW opstaat op een vrije dag.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:48 schreef vamperotica het volgende:
Oe.....Lekker!!
Ik heb express om een NIETbijtjebed gevraagd....Zo kon ik uitslapen tot ik wakker werd! Hihi....
Kids waren wel superstil!
Dootjes komen nog.... En ik ben helemaaaaal nie nieuwsgierig!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |