quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:42 schreef gaai het volgende:
[..]
Ze waren de afgelopen dagen in L.A. en nu hebben ze door weersomstandigheden hun vlucht terug gemist en kunnen ze niet op tijd in het mooie Zwollywood zijn......
![]()
![]()
ik wil er niet meer over praten![]()
Da's dan weer een voordeeltje voor jouquote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
poor you
maar 2 sept. kan ik er dan wel weer bij zijn!
En een beetje krassen helpt ookquote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:56 schreef gaai het volgende:
[..]
Da's dan weer een voordeeltje voor jou![]()
Ik ben er alweer bijna overheen.....van alle kanten horen/lezen hoe sneu ik wel niet ben, doet een boel goed voor m'n zere, tere zieltje![]()
huiliequote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:56 schreef gaai het volgende:
[..]
Da's dan weer een voordeeltje voor jou![]()
Ik ben er alweer bijna overheen.....van alle kanten horen/lezen hoe sneu ik wel niet ben, doet een boel goed voor m'n zere, tere zieltje![]()
Hoezo???quote:
lol wat is er ontploft?quote:
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 09:47 schreef nokwanda het volgende:
Heb je twee blonde staartjes, teveel make-up en een kort rokje en zogenaamd onschuldig truitje met diep decollete?
Ow, getver... go and spear britneyquote:Op zaterdag 13 mei 2006 09:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
thats a way to wake up in the morning!
quote:
neu...niet eens.quote:
Niks hoor.....quote:
Het is hier lastig te maken omdat er een ingredient is dat je in Zuid Afrika gewoon in de supermarkt kunt kopen maar dat hier niet of nauwelijks te krijgen is en de importeur ermee is opgehouden hier.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:09 schreef displission het volgende:
ohw nokje send me a shipment! Ben gek op mais..of heb je hier een receptje voor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |