hanibalquote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Duiven
Geef hem water en wat duivenvoer.. wie weet trekt ie dan bij.
Doet me herrineren.. Ik was een keer in Leiden over de drukke Breestraat aan het lopen. En zo inene uit het niets, duikt er een duif naar beneden, en smakt zo met zn kop op dr grond.. dood, voor mijn voeten. Niemand keek op.. en ik stond van .. okeeeee... maar ben doorgelopen.
Ging ik een week er op naar de bios.. vervolg van Silence of the lambs kijken.. ben de titel kwijt.
En op het moment dat ik mn vriendinnetje vertel van die duif (zit zon duivenscene in op het plein wat me herrinerde) vertelt die Anthony Hopkins over 'duikelaars' en als je dan 2 duikelaars kruist, dan krijg je duikelaars die niet zo goed afstanden kunnen bepalen, en die kunnen dus zo uit de lucht te pletter vallen.. Keken elkaar zo aan van ... okeeeee.. maar dat was wel absurt toeval.
Niet dat je wat aan dit verhaal hebt verder, maar tis wel apart
Voor je chickies natuurlijk!!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
waarom zou ik zaadjes en mais thuis hebben!!?!??!!
hij eet maar even brood... ga vanavond beter voor hem zorgen!
yep busje komt zo.....quote:Op dinsdag 16 mei 2006 08:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Word jij tegenwoordig opgehaald met het busje?
zal ff langs de dierenwinkel gaan vanavondquote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Voor je chickies natuurlijk!!
Je kan inderdaad gewoon duivenvoer halen bij de dierenzaak..
Heb zelf ook verschillende duiven gehouden.
Hannibal inderdaad.. aardige film.. Red dragon was weer beter vond ik.
Roekoequote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:02 schreef draculettetje het volgende:
duiven ik wil het er niet over hebben!
Precies, je hebt echt je best gedaan hoor Barraquote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hij eet maar even brood... ga vanavond beter voor hem zorgen!
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:06 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Precies, je hebt echt je best gedaan hoor Barra![]()
Ik bedoel, als er vandaag hier een paard aan komt lopen heb ik ook geen haver voor hem en zal hij het ook met brood moeten doen !
Ach, ik zet hem gewoon in de gangquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:08 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
probeer dan maar eens een mandje te vinden waar dat paard in past!
Oooofff wat ook nog kan..... in de gangquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ey idee! laten we het paard gewoon in de gang zetten!
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oooofff wat ook nog kan..... in de gang
rammeltjes in de motorquote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:15 schreef Bastard het volgende:
Iemand hier trouwens ervaring met een Alfa 33, zijn er punten waar je op moet letten? (Naast de bekende roest bij Alfa)
idd... de alfa van een kennis van me is ineens op de snelweg in de fik gevlogenquote:
Oepsquote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
idd... de alfa van een kennis van me is ineens op de snelweg in de fik gevlogen![]()
![]()
tikkie, nu ben jij hem weer!!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:21 schreef Bastard het volgende:
Tikkie, jij bent m!
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
tikkie, nu ben jij hem weer!!
*rent gillend hard weg*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |