Toen ik nog gewone zachte lenzen droeg, had ik daar ook ontzettend last van. Ik had enorm last van droge ogen en vooral 's avonds werd ik helemaal gek van m'n lenzen. Ik had ook altijd het gevoel dat ik hartstikke moe was, tot ik me realiseerde dat die droge ogen me alleen maar het gevóel gaven dat ik moe was, als ik echt moe ben voel ik dat nl. ook altijd aan mijn ogen. Maar op het moment dat ik m'n lenzen uitdeed, was dat vermoeide gevoel eigenlijk snel weer weg.quote:Op donderdag 30 november 2006 19:57 schreef Rev- het volgende:
ben nou ook weer met zachte lenzen bezig... maar heb na een tijdje zon drukkend gevoel op mn ogen...
ook ben ik veel moe'er s'avonds dan als ik een bril draag..
iemand hier ervaring mee?
en weet iemand waar je een proeflensen van purevision kan bestellen? in amerika enzo kan dat wel maar hier nog nix gezien
Omdat ze veel meer zuurstof doorlaten zijn ze geschikt om ze ook in te hebben met het slapen. Normaal gesproken zouden je ogen dus niet genoeg zuurstof krijgen.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:57 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
Toen ik nog gewone zachte lenzen droeg, had ik daar ook ontzettend last van. Ik had enorm last van droge ogen en vooral 's avonds werd ik helemaal gek van m'n lenzen. Ik had ook altijd het gevoel dat ik hartstikke moe was, tot ik me realiseerde dat die droge ogen me alleen maar het gevóel gaven dat ik moe was, als ik echt moe ben voel ik dat nl. ook altijd aan mijn ogen. Maar op het moment dat ik m'n lenzen uitdeed, was dat vermoeide gevoel eigenlijk snel weer weg.
PureVision lenzen draag je als ik het goed begrijp 24 uur per dag? Wat trekt je daarin aan als je nu al zo'n last hebt van je lenzen? Ben je niet juist blij dat je ze 's avonds uit mag doen?
Ik heb zelf nu al drie jaar nachtlenzen: dat zijn lenzen die je alléén 's nachts draagt. Het zijn speciale lenzen die je hoornvlies een heel klein beetje (voor het oog onzichtbaar) platter maken. Daardoor kun je als je de lenzen uitdoet gewoon scherp zien. Ik doe de lenzen dus in als ik ga slapen en als ik 's ochtends wakker word doe ik ze weer uit en ik kan vervolgens de hele dag haarscherp zien, zonder bril of lenzen. Ik vind het echt de uitvinding van de eeuw want ik kon echt niet tegen gewone lenzen. Nachtlenzen zijn harde lenzen en ermee slapen is totaal geen probleem want harde lenzen voel je niet als je je ogen dicht hebt (i.t.t. zachte lenzen die zich vacuüm trekken).
Geloof ¤350 voor het eerste jaar (net even gevonden via internet), 2e jaar wel goedkoper > ¤250.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:20 schreef Rev- het volgende:
precies, denk dat die purevision lenzen mijn problemen ook oplossen, daarom wil ik ze graag proberen
ben btw niet van plan ze in te houden tijdens het slapen, maar langer dan de 8u nu zou fijn zijn
wat zijn de kosten van nachtlenzen btw? vrij hoog toch?
1 euro per dag, maar wat mij betreft worth every penny. Maar nogmaals, dat komt omdat ik gewone lenzen echt verschrikkelijk vond. Ik kon de deur niet uitgaan zonder een flesje lenzenvloeistof op zak, ik moest tig keer op een dag m'n lenzen uit m'n ogen halen en vochtig maken. En als ik 's avonds wat leuks ging doen dan verpestten mijn lenzen dat gewoon echt voor me want 's avonds was het helemáál erg. Dus dat ik nu helemaal niks meer in mijn ogen heb overdag is voor mij echt zo'n enorme verbetering. Ik zou bijna willen beweren: het heeft mijn kwaliteit van leven verbeterd.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:20 schreef Rev- het volgende:
wat zijn de kosten van nachtlenzen btw? vrij hoog toch?
Mooi.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:37 schreef Rev- het volgende:
bij lensworld.be een proefsetje purevision besteld voor 10 euro (lenzen + houder + vloeistof)
bevalt tot nu toe 10x beter dan die lenzen van de opticien, die gaan morgen dus ook terug
Ik vind ze super, ik zie ze wel op mylenses.nl maar daar zijn ze een stuk duurder!!quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:57 schreef mic_forever het volgende:
Zijn die Purevision maandlenzen wat?
Op mylenses.nl zijn ze niet te krijgen..?
Maakt volgens mij niet uit. Ik heb er niet op gelet in elk geval en gewoon besteld.quote:Op zaterdag 9 december 2006 01:13 schreef mic_forever het volgende:
wat houd die radius en diameter nou in?
want ik heb radius 8.80 en diamter 14.20
kan ik ook lenzen met een andere radius dragen enzow?
ik heb het me uitlaten leggenquote:Op zaterdag 9 december 2006 01:36 schreef Tatutatu het volgende:
[..]
Maakt volgens mij niet uit. Ik heb er niet op gelet in elk geval en gewoon besteld.
Bestel anders eerst 1 paar lenzen en kijken of het bevalt. Ze zijn maar in 1 soort ''radius'' te verkrijgen...
Mijn vermoeden is dat ze universeel zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |