jij kent die ex neem ik aan.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wat is er dan teveel van het goede dan?
zou je er problemen mee hebben als hij alleen ging lopen?
zo nee dan vertrouw je hem gewoon niet.
een relatie is gebaseerd op vertrouwen.
mijn vriendin (stijl)danst ook 2 a 3x per week met der ex.
en ik heb daar echt geen problemen mee. op het moment dat ik me vriendin niet vertouw kan ik er beter een einde aan maken
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:32 schreef Jo0Lz het volgende:
Als hij de hele avond weg is, doen ze vast meer dan alleen hardlopen?!
Nee hoor, voor mij maakt man of vrouw niets uit. Alletwee mensen. Daarbij moet ik je wel 100% gelijk geven dat hij de dame in kwestie binnenkort moet komen voorstellen. Ik zou ook graag willen weten met wie hij dan al die tijd aan het sporten is geweest.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:21 schreef milagro het volgende:
natuurlijk maakt het verschil dat het een vrouw is, duh!!!!!!!!!
als je vent een weekendje weg wil met een vriend is het toch ook anders, als hij datzelfde wil met een vriendin, ook als het voor een seminar kitesurfen is?
bij mij wel, iig, als ik de dame in kwestie niet ken en het geen vriendin van jaren is, voor mijn tijd al.
agreed. ik heb ook een tijdje 6x per week gesport. het is dan hardstikke moeilijk om iemand te vinden die ook zo gediciplineerd bezig is met de sport.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:36 schreef MarMar het volgende:
hmm, ik meng me er ook maar eens in.
Ik kan je jaloerzie voorstellen, nou moet ik zeggen dat ik het niet leuk zou vinden als ik mijn gozer 5 avonden per week moet missen.. dat ook omdat ik em al lang genoeg moet missen alstie naar zijn werk is overdag (hoezo verliefd?)
Maar..
ik heb een tijd lang ook 5 keer per week gesport en niet mals ook, 5 keer per week 2 uren in de sportschool.
En ja, steeds met dezelfde vriendin.. maar ik ben een vrouw, dus niet raar dan..
detail: 1) vrouwen douchen samen in de sportschool
2) ik ben hartstikke bi
Toch had mijn (inmiddels) ex daar niets van te vrezen en was het gewoon een fijn sportmaatje, soms heb je dat wel eens.
Je kan moeilijk even als topiclezer hier beoordelen of het van jouw vriend al dan niet onschuldig is, maar als jullie samenwonen (weet ik ook niet) en je elkaar overdag ook al weinig ziet ivm werk, vind ik het niet raar dat je hem niet ook nog eens 5 keer per week savonds wilt missen.
Misschien kan je het beter over die boeg gooien als je er met hem over praat, zonder het jaloerzie stukje er teveel bij te gooien, kijken hoe hij dan reageert? Misschien kan je met hem afspreken dat hij 3 of 4 keer per week gaat sporten inplaats van 5 keer?
Dan nog 1 ding.. als je zelf wilt gaan sporten, vooral doen, helemaal leuk, MAAR je moet jezelf niet naar de sportschool gaan sleuren omwille van hem terwijl je het zelf eigenlijk helemaal niet ziet zitten... ik ben er sowieso principieel zwaar op tegen om jezelf te veranderen voor een partner als je zelf eigenlijk niet achter de verandering staat... think about it.
sterkte!
Dat denk ik ook. Als je man liever 5 dagen in de week sport met iemand anders dan dat hij tijd met jou doorbrengt is er in mijn optiek iets structureel verkeerd in jullie relatie. Gevalletje 'uit elkaar gegroeid' denk ik...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:21 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nee, je bent niet de enige...![]()
Ik zou het zelfs anders willen stellen. Het feit dat je je erover druk maakt ("jaloers bent") is toch eerder een reden om je druk te maken over de huidige staat van je relatie...
hmm.. kijk in mijn geval klopt het misschien dat het geen reet uitmaakt of het een man of een vrouw is, maar als je gozer hetero is, is het toch reeel om er vanuit te gaan dat de kans dat hij uberhaupt ooit iets krijgt met een man zo ongeveer nihil is, dat lijkt me toch minder snel vraagtekens oproepen.. niet meer dan logisch toch?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee hoor, voor mij maakt man of vrouw niets uit. Alletwee mensen. Daarbij moet ik je wel 100% gelijk geven dat hij de dame in kwestie binnenkort moet komen voorstellen. Ik zou ook graag willen weten met wie hij dan al die tijd aan het sporten is geweest.
Hij mag dus wel maar jij niet. Kansloos.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:45 schreef SeaOfLove het volgende:
Heb hem ookal gezegd hoe hij het zou vinden als ik 5x in de week iets met een man zou ondernemen, daar werd hij dus niet vrolijk van. Hij heeft er zowiezo al moeite mee dat ik mannelijke vrienden heb.
poe, dat vind ik ook weer kort door de bocht..quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:41 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Als je man liever 5 dagen in de week sport met iemand anders dan dat hij tijd met jou doorbrengt is er in mijn optiek iets structureel verkeerd in jullie relatie. Gevalletje 'uit elkaar gegroeid' denk ik...
voor mij maakt het wel uit, als ik de vrouw in kwestie niet te zien krijg en niets weet van haar intentiesquote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee hoor, voor mij maakt man of vrouw niets uit. Alletwee mensen. Daarbij moet ik je wel 100% gelijk geven dat hij de dame in kwestie binnenkort moet komen voorstellen. Ik zou ook graag willen weten met wie hij dan al die tijd aan het sporten is geweest.
Bedoel je dan de jaloerse reacties of de tolerante (in sommige ogen naïeve) reacties?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:48 schreef sitting_elfling het volgende:
gezien de reacties hier in dit topic verbaas ik me er niet over dat relaties zo vaak op de klippen lopen
BCC ik denk dat dat het inderdaad is, grietje is net zo fanatiek en gediciplineerd als hij is.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
agreed. ik heb ook een tijdje 6x per week gesport. het is dan hardstikke moeilijk om iemand te vinden die ook zo gediciplineerd bezig is met de sport.
een maat van mij (met wie ik o.a. altijd ga fitnessen) had een jaloerse ex.. niet normaal.. toen ze nog een relatie hadden is zij op fitness gegaan om hem in de gate te houden (zie je het voor je een klein tenger donker meisje (45kg) op de sportschool.) geen worden dat dat kapot is gegaan.
dit is wel heel kinderachtig. Hij heeft moeite met jouw mannelijke vrienden, maar ondertussen moet jij wel accepteren dat hij vijf dagen per week aan het sporten is met een of andere onbekende.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:45 schreef SeaOfLove het volgende:
Heb hem ookal gezegd hoe hij het zou vinden als ik 5x in de week iets met een man zou ondernemen, daar werd hij dus niet vrolijk van. Hij heeft er zowiezo al moeite mee dat ik mannelijke vrienden heb.
Je hebt absoluut een goed punt, milagro. Maar de essentie 'partner wil een aantal keer per week sporten met andere vrouw' blijft voor mij geen enkel probleem. Net als jij zou ik wel willen weten wie ze dan is en of ze in hem geïnteresseerd is. Dat zou ik namelijk ook niet prettig vinden. En als je je er niet fijn bij voelt dan ben ik van mening dat je daar ook gewoon rustig over kan praten, zonder dat de ander je een jaloerse zeur vindt. Ik heb zelf ooit een keer met iets gezeten wat mijn jaloezie behoorlijk aanwakkerde en durvde dat eerst niet te vertellen. Toen ik dat wel deed was zijn reactie zo verschrikkelijk lief dat ik me ook nooit een jaloerze zeur heb hoeven voelenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:50 schreef milagro het volgende:
dat je je vriend vertrouwt, okay, maar het betekent niet dat je alles hoeft te vertrouwen, dus niet perse de intenties van die ander.
Daarom.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:58 schreef R_ON het volgende:
Het is ook gewoon niet leuk als je partner altijd met een ander bezig is, en nooit met jou. Het gaat niet alleen om vertrouwen.
wheheehehehequote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:57 schreef Duracell het volgende:
Je kan ook gewoon op het fietsje meegaan hardlopen, doet mijn vriendin ook wel eens....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |