abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37754642
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 10:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

wat is er dan teveel van het goede dan?

zou je er problemen mee hebben als hij alleen ging lopen?
zo nee dan vertrouw je hem gewoon niet.

een relatie is gebaseerd op vertrouwen.
mijn vriendin (stijl)danst ook 2 a 3x per week met der ex.
en ik heb daar echt geen problemen mee. op het moment dat ik me vriendin niet vertouw kan ik er beter een einde aan maken
jij kent die ex neem ik aan.

als ze nu jou vertelt dat ze iemand heeft leren kennen, met wie ze vanaf nu vijf keer per week gaat trainen?

iemand die jij niet kent, nooit gezien hebt, en ook ws nooit zal zien?
ik vind dat best wel iets om toch je vraagtekens bij te zetten.

als mijn vriend een gewone vriendin heeft, die hij al had voor mijn tijd, en haar af en toe ziet, zonder mij, maar ook wel eens met mij, prima, maar iemand die hij tijdens mijn tijd opduikelt en dan vervolgens 5 keer per week mee gaat sporten, maar die ik nooit te zien krijg, tja....

als je alles op "je moet elkaar gewoon vertrouwen" gooit, kan een ander dus altijd maar zijn gang gaan, en jij nooit eens aan de bel trekken, want dan word je per definitie dus voor de voeten geworpen dat jij de ander beperkt, en bezitterig bent.

er zijn gewoon situaties waar je best eens aan de bel mag trekken, op een normale manier.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_37754645
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 10:32 schreef Jo0Lz het volgende:
Als hij de hele avond weg is, doen ze vast meer dan alleen hardlopen?!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_37754724
hmm, ik meng me er ook maar eens in.

Ik kan je jaloerzie voorstellen, nou moet ik zeggen dat ik het niet leuk zou vinden als ik mijn gozer 5 avonden per week moet missen.. dat ook omdat ik em al lang genoeg moet missen alstie naar zijn werk is overdag (hoezo verliefd? )

Maar..
ik heb een tijd lang ook 5 keer per week gesport en niet mals ook, 5 keer per week 2 uren in de sportschool.
En ja, steeds met dezelfde vriendin.. maar ik ben een vrouw, dus niet raar dan..
detail: 1) vrouwen douchen samen in de sportschool
2) ik ben hartstikke bi
Toch had mijn (inmiddels) ex daar niets van te vrezen en was het gewoon een fijn sportmaatje, soms heb je dat wel eens.
Je kan moeilijk even als topiclezer hier beoordelen of het van jouw vriend al dan niet onschuldig is, maar als jullie samenwonen (weet ik ook niet) en je elkaar overdag ook al weinig ziet ivm werk, vind ik het niet raar dat je hem niet ook nog eens 5 keer per week savonds wilt missen.
Misschien kan je het beter over die boeg gooien als je er met hem over praat, zonder het jaloerzie stukje er teveel bij te gooien, kijken hoe hij dan reageert? Misschien kan je met hem afspreken dat hij 3 of 4 keer per week gaat sporten inplaats van 5 keer?

Dan nog 1 ding.. als je zelf wilt gaan sporten, vooral doen, helemaal leuk, MAAR je moet jezelf niet naar de sportschool gaan sleuren omwille van hem terwijl je het zelf eigenlijk helemaal niet ziet zitten... ik ben er sowieso principieel zwaar op tegen om jezelf te veranderen voor een partner als je zelf eigenlijk niet achter de verandering staat... think about it.

sterkte!
pi_37754782
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 10:21 schreef milagro het volgende:
natuurlijk maakt het verschil dat het een vrouw is, duh!!!!!!!!!
als je vent een weekendje weg wil met een vriend is het toch ook anders, als hij datzelfde wil met een vriendin, ook als het voor een seminar kitesurfen is?

bij mij wel, iig, als ik de dame in kwestie niet ken en het geen vriendin van jaren is, voor mijn tijd al.
Nee hoor, voor mij maakt man of vrouw niets uit. Alletwee mensen. Daarbij moet ik je wel 100% gelijk geven dat hij de dame in kwestie binnenkort moet komen voorstellen. Ik zou ook graag willen weten met wie hij dan al die tijd aan het sporten is geweest.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 12 mei 2006 @ 10:40:20 #55
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_37754833
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 10:36 schreef MarMar het volgende:
hmm, ik meng me er ook maar eens in.

Ik kan je jaloerzie voorstellen, nou moet ik zeggen dat ik het niet leuk zou vinden als ik mijn gozer 5 avonden per week moet missen.. dat ook omdat ik em al lang genoeg moet missen alstie naar zijn werk is overdag (hoezo verliefd? )

Maar..
ik heb een tijd lang ook 5 keer per week gesport en niet mals ook, 5 keer per week 2 uren in de sportschool.
En ja, steeds met dezelfde vriendin.. maar ik ben een vrouw, dus niet raar dan..
detail: 1) vrouwen douchen samen in de sportschool
2) ik ben hartstikke bi
Toch had mijn (inmiddels) ex daar niets van te vrezen en was het gewoon een fijn sportmaatje, soms heb je dat wel eens.
Je kan moeilijk even als topiclezer hier beoordelen of het van jouw vriend al dan niet onschuldig is, maar als jullie samenwonen (weet ik ook niet) en je elkaar overdag ook al weinig ziet ivm werk, vind ik het niet raar dat je hem niet ook nog eens 5 keer per week savonds wilt missen.
Misschien kan je het beter over die boeg gooien als je er met hem over praat, zonder het jaloerzie stukje er teveel bij te gooien, kijken hoe hij dan reageert? Misschien kan je met hem afspreken dat hij 3 of 4 keer per week gaat sporten inplaats van 5 keer?

Dan nog 1 ding.. als je zelf wilt gaan sporten, vooral doen, helemaal leuk, MAAR je moet jezelf niet naar de sportschool gaan sleuren omwille van hem terwijl je het zelf eigenlijk helemaal niet ziet zitten... ik ben er sowieso principieel zwaar op tegen om jezelf te veranderen voor een partner als je zelf eigenlijk niet achter de verandering staat... think about it.

sterkte!
agreed. ik heb ook een tijdje 6x per week gesport. het is dan hardstikke moeilijk om iemand te vinden die ook zo gediciplineerd bezig is met de sport.

een maat van mij (met wie ik o.a. altijd ga fitnessen) had een jaloerse ex.. niet normaal.. toen ze nog een relatie hadden is zij op fitness gegaan om hem in de gate te houden (zie je het voor je een klein tenger donker meisje (45kg) op de sportschool.) geen worden dat dat kapot is gegaan.
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_37754879
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 10:21 schreef TeleluvR het volgende:

[..]

Nee, je bent niet de enige...
Ik zou het zelfs anders willen stellen. Het feit dat je je erover druk maakt ("jaloers bent") is toch eerder een reden om je druk te maken over de huidige staat van je relatie...
Dat denk ik ook. Als je man liever 5 dagen in de week sport met iemand anders dan dat hij tijd met jou doorbrengt is er in mijn optiek iets structureel verkeerd in jullie relatie. Gevalletje 'uit elkaar gegroeid' denk ik...
pi_37754938
Nou als hij al zoveel sport en dus al best afwezig is en dan ook nog samen wilt gaan lopen,vind ik beetje te veel van het goede..ook niet zo gezellig voor jou vind ik.

Maar hoe lang blijven ze dan weg? Tsja jou jaloers zijn snap ik best.. ze delen best veel ,want ze kunnen waarschijnlijk ook goed met elkaar overweg..

Maar je kan op zijn minst aangeven dat je het niet leuk vind dat hij zoveel weg gaat..
Ik vind het wel een moelijke situatie want misschien is jou vriend gewoon erg met zijn sport bezig
En ja logisch dat je dan liever zou hebbend dat zijn sportmaatje een man zou zijn.
Salsa Española
pi_37754944
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 10:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee hoor, voor mij maakt man of vrouw niets uit. Alletwee mensen. Daarbij moet ik je wel 100% gelijk geven dat hij de dame in kwestie binnenkort moet komen voorstellen. Ik zou ook graag willen weten met wie hij dan al die tijd aan het sporten is geweest.
hmm.. kijk in mijn geval klopt het misschien dat het geen reet uitmaakt of het een man of een vrouw is, maar als je gozer hetero is, is het toch reeel om er vanuit te gaan dat de kans dat hij uberhaupt ooit iets krijgt met een man zo ongeveer nihil is, dat lijkt me toch minder snel vraagtekens oproepen.. niet meer dan logisch toch?

wat ook nog eens zo is.. heb ik wel eens gehad met mijn man, dat hij veel met een meid omging, leuk, prima, ik vertrouw hem volledig.. maar dat ik ging merken dat zij meer wilde van hem. Hij merkte dat zelf niet eens, tot ik hem er eens voorzichtig op wees of het niet zo zou kunnen zijn dat ze nogal gecharmeerd van hem was.. heb hem ook gewoon gezegd waaruit ik dat had opgemaakt.

Oke, echt jaloers was ik niet, het vertrouwen zit wel goed.. maar toch voelt het niet prettig als een andere vrouw achter je vent aan zit.. beetje kwestie van te weinig respect voor onze relatie wat mij betreft.

nuances nuances... als we die toch eens allemaal haarfijn konden weergeven in topics pff.. ow well
pi_37754970
Dank allemaal voor de reactie's.

Ik heb die vriendin een half jaar geleden 1x gezien met uitgaan, voor de rest nooit meer.
Voor de rest spreken ze buiten het sporten nooit af met elkaar en na het trainen kleppen ze nog even na en gaan ieder hun eigen weg.

We wonen trouwens niet samen, hebben een relatie van bijna 4 jaar, zijn wel een jaar uit elkaar geweest. Nu inmiddels alweer een maand of 8 samen. Toen we uitelkaar waren heeft hij haar leren kennen, grietje woont zelf samen, maar zij gaat altijd alleen uit, haar vriend geeft daar niet om.

Idd zou ik er dus minder moeite mee hebben als hij dat hardlopen met een vriend zou gaan doen of alleen.
Heb hem ookal gezegd hoe hij het zou vinden als ik 5x in de week iets met een man zou ondernemen, daar werd hij dus niet vrolijk van. Hij heeft er zowiezo al moeite mee dat ik mannelijke vrienden heb.

Nouja ik ga gewoon mee volgende week naar Pilatus, wie weet vind ik het wel helmaal geweldig (of ik stoot vriend juist af als hij ziet wat voor kneus ik ben ).
pi_37755014
Mijn vriendin had toch een slight probleem als ze met een man/jongen zoveel zou gaan sporten... dat weet ik wel.

Steek er een stokje voor.
JOHNNY HEITINGA
pi_37755042
gezien de reacties hier in dit topic verbaas ik me er niet over dat relaties zo vaak op de klippen lopen
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  vrijdag 12 mei 2006 @ 10:49:12 #62
37248 BertV
Klei indiaan
pi_37755077
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 10:45 schreef SeaOfLove het volgende:

Heb hem ookal gezegd hoe hij het zou vinden als ik 5x in de week iets met een man zou ondernemen, daar werd hij dus niet vrolijk van. Hij heeft er zowiezo al moeite mee dat ik mannelijke vrienden heb.
Hij mag dus wel maar jij niet. Kansloos.
Is die vriend van haar niks voor jou?

[ Bericht 0% gewijzigd door BertV op 12-05-2006 11:03:31 ]
Handgemaakt
pi_37755092
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 10:41 schreef Developersrus het volgende:

[..]

Dat denk ik ook. Als je man liever 5 dagen in de week sport met iemand anders dan dat hij tijd met jou doorbrengt is er in mijn optiek iets structureel verkeerd in jullie relatie. Gevalletje 'uit elkaar gegroeid' denk ik...
poe, dat vind ik ook weer kort door de bocht..
moet een partner altijd liever bij jou zijn dan iets anders te doen? I don't know..
Ieder zijn passie, als je partner een passionele sporter is, zal die dat waarschijnlijk ook blijven..
Zo heb ik mijn muziek.. dat is ook iets wat ik niet opgeef voor een relatie.. al kan ik dat dan weer wel goed delen met mijn man omdat hij gewoon vaak meegaat, maar een groot deel ervan, vooral van de beleving, is toch echt van mij en de bandleden (allemaal mannen overigens )
Iets wat echt een passie is moet je denk ik niet zomaar opgeven voor een relatie.. dat is toch iets wat bij jou als persoon hoort.. en dus ook bij die persoon waarvoor je partner destijds gevallen is..

wederom.. nuances..
pi_37755118
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 10:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

voor mij maakt het wel uit, als ik de vrouw in kwestie niet te zien krijg en niets weet van haar intenties

dat je je vriend vertrouwt, okay, maar het betekent niet dat je alles hoeft te vertrouwen, dus niet perse de intenties van die ander.

en iedereen, ook een persoon die van jou houdt , is gevoelig voor de interesse van een ander, die jezelf ook graag ziet.
wil niet zeggen dat je dan dus vreemd zal gaan, maar als het kontakt wel erg frequent wordt, en jij als partner daar moeite mee hebt, en erover "klaagt", kan die ander zomaar ineens juist daarom opeens aantrekkelijker worden.

dat betekent niet, dat je zoals marmar terecht zegt, jezelf moet gaan forceren door ineens ook te gaan sporten, maar het betekent ook niet dat je jezelf moet inhouden om maar niet "die jaloerse zeur" te zijn.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_37755134
Ik kan alleen maar zeggen dat die vriend het "goed" voor elkaar heeft. Vriendin onder de duim en het zo weten te brengen dat hij 5x in de week met een andere meid kan gaan sporten.
Zonder bijbedoelingen natuurlijk. Het is natuurlijk niet alsof ze niet aan een contactsport doen en naar elkaars zweterige lichaam kunnen kijken.
pi_37755140
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 10:48 schreef sitting_elfling het volgende:
gezien de reacties hier in dit topic verbaas ik me er niet over dat relaties zo vaak op de klippen lopen
Bedoel je dan de jaloerse reacties of de tolerante (in sommige ogen naïeve) reacties?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_37755194
Een echte kerel die houdt van zijn vriendin weet iig dat hij dit niet kan maken en zal van zichzelf ook wel het benul op kunnen brengen om dit niet te doen.
pi_37755203
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 10:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

agreed. ik heb ook een tijdje 6x per week gesport. het is dan hardstikke moeilijk om iemand te vinden die ook zo gediciplineerd bezig is met de sport.

een maat van mij (met wie ik o.a. altijd ga fitnessen) had een jaloerse ex.. niet normaal.. toen ze nog een relatie hadden is zij op fitness gegaan om hem in de gate te houden (zie je het voor je een klein tenger donker meisje (45kg) op de sportschool.) geen worden dat dat kapot is gegaan.
BCC ik denk dat dat het inderdaad is, grietje is net zo fanatiek en gediciplineerd als hij is.
Als ik dus meega als hij Pilatus doet dan ga ik dus niet om hem te controleren, gewoon kijken of het ook iets voor mij is dat we iig iets van sport kunnen delen.
Thaiboksen zal bijv. nooit doen, ik kan kapot nl
pi_37755216
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 10:45 schreef SeaOfLove het volgende:

dit is wel heel kinderachtig. Hij heeft moeite met jouw mannelijke vrienden, maar ondertussen moet jij wel accepteren dat hij vijf dagen per week aan het sporten is met een of andere onbekende.
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
pi_37755244
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 10:50 schreef milagro het volgende:
dat je je vriend vertrouwt, okay, maar het betekent niet dat je alles hoeft te vertrouwen, dus niet perse de intenties van die ander.
Je hebt absoluut een goed punt, milagro. Maar de essentie 'partner wil een aantal keer per week sporten met andere vrouw' blijft voor mij geen enkel probleem. Net als jij zou ik wel willen weten wie ze dan is en of ze in hem geïnteresseerd is. Dat zou ik namelijk ook niet prettig vinden. En als je je er niet fijn bij voelt dan ben ik van mening dat je daar ook gewoon rustig over kan praten, zonder dat de ander je een jaloerse zeur vindt. Ik heb zelf ooit een keer met iets gezeten wat mijn jaloezie behoorlijk aanwakkerde en durvde dat eerst niet te vertellen. Toen ik dat wel deed was zijn reactie zo verschrikkelijk lief dat ik me ook nooit een jaloerze zeur heb hoeven voelen

Moet wel even zeggen dat er iets niet klopt aan het plaatje "vriendin mag niet met mannen sporten en hij gaat wel 5x in de week met onbekende vrouw sporten". Dat is gewoon domweg verkeerd.
pi_37755249
Hij is trouwens al voordat ik hem kende zo fanatiek met sporten. Eerder was het altijd 5x in de week fitness, maar dat deed hij overdag destijds.
  vrijdag 12 mei 2006 @ 10:57:16 #72
38337 Duracell
Ever Lasting Power
pi_37755302
Je kan ook gewoon op het fietsje meegaan hardlopen, doet mijn vriendin ook wel eens....
pi_37755330
Het is ook gewoon niet leuk als je partner altijd met een ander bezig is, en nooit met jou. Het gaat niet alleen om vertrouwen.
High hopes and aspirations, and years, above my station
Maybe
but all this time I've tried to walk with dignity and pride
pi_37755389
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 10:58 schreef R_ON het volgende:
Het is ook gewoon niet leuk als je partner altijd met een ander bezig is, en nooit met jou. Het gaat niet alleen om vertrouwen.
Daarom. je vraagt je toch af hoevaak in de week die er overheen is geweest.
pi_37755443
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 10:57 schreef Duracell het volgende:
Je kan ook gewoon op het fietsje meegaan hardlopen, doet mijn vriendin ook wel eens....
wheheehehehe
nou dat lijkt me niks zeg, stel die andere griet is een concurente oid, schaam je je toch kapot als je ernaast gaat meefietsen,... zo van:
ff controleren wat hij doet?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')