Lol, moet eerlijk zeggen dat ik het wel mee vond vallen zo in mijn eerste topic wat ik heb geopend.quote:
ik welquote:Op maandag 15 mei 2006 10:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
valt wel mee joh.. nooit last van gehad
Communicatie is zó belangrijk in een relatie.quote:Op maandag 15 mei 2006 10:43 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Tnx, en als ik achteraf zo bekijk dan is het eigenlijk alleen maar goed geweest dat ik wat onzeker was, anders hadden we nooit zo uitgebreid gesproken en zijn we tot deze oplossingen gekomen waar we ons allebei in kunnen vinden.
quote:Op maandag 15 mei 2006 11:12 schreef GewoneMan het volgende:
duidelijkheid en een goede afloop, kom op dames janken![]()
![]()
Yep....en ook nog een (online)klaverjasmaatje door dit topic aan overgehoudenquote:Op maandag 15 mei 2006 11:12 schreef GewoneMan het volgende:
![]()
quote:Op maandag 15 mei 2006 11:12 schreef GewoneMan het volgende:
![]()
Ik heb niet echt de indruk dat je onzeker over jezelf bent, en als je vriend gek op jou (en je lijntje) is heb je volgens mij weinig te vrezenquote:Op maandag 15 mei 2006 10:06 schreef SeaOfLove het volgende:
ze is iets kleiner dan dat ik ben en weegt dus iets van 80kilo.
Ik kreeg eigenlijk een beetje de (nare) indruk dat ze toch een beetje gevoel van eigenwaarde probeert te putten uit het feit dat sportdame overgewicht heeft en ze zelf heel erg slank is.quote:Op maandag 15 mei 2006 11:35 schreef YuckFou het volgende:
Ik heb niet echt de indruk dat je onzeker over jezelf bent, en als je vriend gek op jou (en je lijntje) is heb je volgens mij weinig te vrezen
Als dat zo bij je is overgekomen, dan was dat echt niet mijn bedoeling. Moet zelfs zeggen dat ik eigenlijk best bewondering voor haar heb dat ze zo fanatiek aan de slag is gegaan en het dus ook echt doorzet en zo gedisciplineerd isquote:Op maandag 15 mei 2006 13:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kreeg eigenlijk een beetje de (nare) indruk dat ze toch een beetje gevoel van eigenwaarde probeert te putten uit het feit dat sportdame overgewicht heeft en ze zelf heel erg slank is.
lang leve communicatiequote:Op maandag 15 mei 2006 13:14 schreef Jumparound het volgende:
Puckzzz, het is al opgelost
Vriend en vriendin gaan samen ook sporten
Ze hebben het uitgepraat
Idd al opgelost , maar wel originele oplossing van je, die hadden we nl. nog niet gehoordquote:Op maandag 15 mei 2006 13:13 schreef Puckzzz het volgende:
topic is een beetje lang om helemaal door te lezen op mijn werk, bij pagina 3 tiep ik toch maar ff deze reply met het risico dat het misschien al gezegd is ergens
waaroom koopt je vriend niet zo'n loopband? is ie ook niet afhankelijk van het weer, en hoef jij je niet druk te maken over dat meisje.
van mannen die dit soort uitspraken doen, krijg ik niet de indruk dat ze in staat zijn tot wat naar mijn maatstaven goede seks isquote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:13 schreef Martijn_fijn het volgende:
Vijf dagen in de week tegen dezelfde boom aan krikken gaat wel snel vervelen lijkt mij...
Ik ookquote:Op maandag 15 mei 2006 13:08 schreef SeaOfLove het volgende:
Als dat zo bij je is overgekomen, dan was dat echt niet mijn bedoeling. Moet zelfs zeggen dat ik eigenlijk best bewondering voor haar heb dat ze zo fanatiek aan de slag is gegaan en het dus ook echt doorzet en zo gedisciplineerd is.
Hier hetzelfde....je schrijft dat je tegen hem hebt gezegd wat jij vind van het samen hardlopen en de frequentie daarvan, maar niet of hij hier mee heeft ingestemd en dus meer afstand neemt.quote:Op maandag 15 mei 2006 13:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kreeg eigenlijk een beetje de (nare) indruk dat ze toch een beetje gevoel van eigenwaarde probeert te putten uit het feit dat sportdame overgewicht heeft en ze zelf heel erg slank is.
Heb 'm ff weggehaald, begrijp dat het zo kan overkomen. Het was eigenlijk meer een reactie op alle posts dat vriend liever zou sporten met lekker strak 'wijf'.quote:Op maandag 15 mei 2006 14:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ook(ik kreeg alleen die indruk omdat je
plaatste
)
Ik zou me dat wel realiseren en dat zegt sowieso wel genoeg.quote:Op maandag 15 mei 2006 10:35 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ook weer beetje overtrokken, ik vind het niet zo raar dat hij er soms niet zo stil bij staat. We wonen niet samen en het is zijn kind niet en zelf heeft hij ook geen kinderen.
Lees je eerst een beetje in joh, 't is een vet mokkel man!quote:Op maandag 15 mei 2006 16:02 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Je vriend zal dat wel gewoon een geil gezicht vinden, zo'n sportieve zwetende meid aan zijn zijde.
Je kan dus maar met een vrouw goede seks hebben?quote:Op maandag 15 mei 2006 14:09 schreef MarMar het volgende:
[..]
van mannen die dit soort uitspraken doen, krijg ik niet de indruk dat ze in staat zijn tot wat naar mijn maatstaven goede seks is
Tja was geen andere oplossing ook denk ik? Nou ja weer een wijze les voor iedereen heequote:Op maandag 15 mei 2006 13:14 schreef Jumparound het volgende:
Puckzzz, het is al opgelost
Vriend en vriendin gaan samen ook sporten
Ze hebben het uitgepraat
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |