Ai das niet zulk best nieuws! Ik hoop dat jullie het nog gaan halen! En anders komen jullie maar gewoon wat later.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:57 schreef arithaterhorst het volgende:
Hoi![]()
Ik weet niet of we het gaan halen vandaag, met de meet.![]()
We willen zeker wind & waterdicht zitten, meer 't zit een beetje tegen![]()
Niet iets specifieks, maar vorige week waren we rond dit tijdstip gewoon al veel verder.
Ik houd jullie up to date, natuurlijk. Maar ik dacht: beter nu alvast zeggen dan als iedereen
al richting Utrecht is.
Groetjes,
Aritha
De straat daarachter, daat zit O'Connelsquote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:03 schreef Brighteyes het volgende:
Oei Aritha, balen dat het tegenzit!
Zitten de VBL-ers echt om de hoek? Gezallich!
Wat Be zegt!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:03 schreef Brighteyes het volgende:
Oei Aritha, balen dat het tegenzit!
Zitten de VBL-ers echt om de hoek? Gezallich!
Maar dus wel de trein nog gehaald!quote:Op zondag 14 mei 2006 01:05 schreef Duderinnetje het volgende:
Wij zijn ook weer thuis!
We konden niet iedereen gedag zeggen omdat bleek dat onze laatste trein vijf minuten later zou vertrekken, dus het was rennen geblazen.
We vonden het enorm gezellig! Marsepein: bedankt voor dit goede idee
We zaten ergens te eten. dan is het zo ongezellig om van tafel weg te lopen nietwaar?quote:Op zondag 14 mei 2006 01:12 schreef golfer het volgende:
Foto's
Roddels
En waarom zijn jullie niet even bij de andere meet langs geweest en is HW überhaubt wel bij julllie komen opdagen?![]()
Foto's: beter van niet.quote:Op zondag 14 mei 2006 01:12 schreef golfer het volgende:
Foto's
Roddels
En waarom zijn jullie niet even bij de andere meet langs geweest en is HW überhaubt wel bij julllie komen opdagen?![]()
Tja, bij jullie zal ik nooit weten wie er nu postquote:Op zondag 14 mei 2006 01:17 schreef arithaterhorst het volgende:
En wij zijn ook weer thuis (al even weer).
Was heel gezellig.![]()
quote:Op zondag 14 mei 2006 01:20 schreef Marsepein het volgende:
Het is trouwens maar goed dat we niet langs een mac drive gereden zijn, had er nog zo een mc Chicken ingeschoven![]()
Rene vertelde in de auto dat hij, als ik het over fok had, altijd heeft gedacht dat jequote:Op zondag 14 mei 2006 01:19 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Tja, bij jullie zal ik nooit weten wie er nu post
Goed dat jullie thuis gekomen zijn! Welkom thuis zeg maar![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |