quote:
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:16 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
En ze zijn lief en ze hebben allemaal polootjes aan.
Ik ook, zelfs nu
beetje het omgekeerde als wat ik hebquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een antracietgrijze met kersenhouten keukenblad
Ik heb tien uur gewerktquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:25 schreef creno het volgende:
en waxx ? wat heb je geslikt/gesnoven/gerookt/gedronken ?
of heb je toch nog een vreemde schimmel in je huis die je hersenen benevelt ?
Niks, het is lief. Maar ik heb hele foute schoenen die ik van stiefvadertje lief heb geleend.quote:
Deze informatie is wat summier... Welke dieren heb je gegrilled en was de teambuilding ook effectief voor de band tussen jou en de collega's en de collega's onderling? Of was het meer effectief voor je conditie? En niet te vergeten: als je een sommetje maakt, dus het verschil tussen de stoffen die je vanmiddag hebt verbrand en er vanavond weer hebt aangegeten - kun je dan deze 12e mei in zijn totaliteit als een succes beschouwen?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:22 schreef Stroekie het volgende:
Hallo ik ben weer terug van team building
en vooral de nazit met BBQ en bier aan het terras aan het water was heel leuk en gezellig, alleen die pokke muggen waren vervelend.![]()
En de instruktuer van Rofra was best wel yammi![]()
Sweet Dreams Benjaminquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:27 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Niks, het is lief. Maar ik heb hele foute schoenen die ik van stiefvadertje lief heb geleend..
Toch is het nu tijd om te gaan slapen, daag.
Slaap lekker he dan!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:27 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Niks, het is lief. Maar ik heb hele foute schoenen die ik van stiefvadertje lief heb geleend..
Toch is het nu tijd om te gaan slapen, daag.
Ja hoorquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Creno ook aan de keuken....
Is je huis nu praktisch af?
Heb je heel goed gedaan dan, en snel!!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hooralleen wat dingen nog ophangen, schilderijen, planken etc
we waren met 30 personen en waren opgedeelt in 2 teams en ja ik zat bij de winnende groepquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Deze informatie is wat summier... Welke dieren heb je gegrilled en was de teambuilding ook effectief voor de band tussen jou en de collega's en de collega's onderling? Of was het meer effectief voor je conditie? En niet te vergeten: als je een sommetje maakt, dus het verschil tussen de stoffen die je vanmiddag hebt verbrand en er vanavond weer hebt aangegeten - kun je dan deze 12e mei in zijn totaliteit als een succes beschouwen?
je haalt me de woorden uit de mondquote:
Ach ja dat van die helpdesk dat zit gewoon in m'n bloed, dus da's op vrijdag altijd even afkickenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:39 schreef creno het volgende:
[..]
je haalt me de woorden uit de mond
en dan stroekie, die er serieus op ingaat
Vloeibare versnaperingen?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
we waren met 30 personen en waren opgedeelt in 2 teams en ja ik zat bij de winnende groep
we moesten in een onderaards gangenstelsel puzzelstukken vinden en halverwege van volgorde wisselen.
daarna kruisboogschieten
Hindernisbaan op laaggespannen kabel en later touwbrug op 4 meter hoogte
toen een wandeling van anderhalf uur met kompaslezen en 2e gedeelte met GPS de weg zien te vinden.
Bij het eindpunt nog even raften en boeien verzamelen en ten slotte met metaaldecector schatzoeken.
toen waren we moe en bracht yammie Bram ons met de bus weer terug naar Borkel en stond omstreeks 20.00 uur de BBQ aan om shasliks, saté, BBQ worstjes, rundersteaks, speklapjen en visspiesjes gaat de bakken.
En ja er werden ook vloeibare versnaperingen aangereikt en dat kwam de sfeer zeker ten goede. Vooral omdat een collega's vanmiddag nog wel een demo bij een klant moest geven, maar dat hier wellicht een nieuw en groot project door binnengehaald is
dus het was inderdaad een stuk leuker dan dat ik er vanochtend tegenaan keek![]()
Uhu. Het "voelt" gewoon lekker hier. Het "leeft".quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heb je heel goed gedaan dan, en snel!!Een goede thuisplek is belangrijk, ik weet niet of het "persoonlijk" allemaal al (grotendeels) is gladgestreken zeg maar, maar als je iig fatsoenlijk woont dan heb je geen omkijken meer naar enorme verbouwprojecten en instortende muren, naar beneden sodemieterende plafonds, lekkende leidingen enz enz...
Heb ik e.e.a. al weggejaagd hier?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:39 schreef creno het volgende:
[..]
je haalt me de woorden uit de mond
en dan stroekie, die er serieus op ingaat
Idd, veel te rood... Mijn bank is al rood en mijn saldo is al rood...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Die clip van marco is wel erg flitserig
Jah ik kan het ook wel weer gewoon saai zó doen:quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:51 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Egnie! Wel van stoer en sportief en fris. Ofzo..
En niet van homoïg.
Ik vind het ZO'N enorm over the top nummerquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:50 schreef Waxxer het volgende:
Maar het nummer zelf is toch ook flitserig?
Met JOUW naambordje erbij en JOUW spullen en interieurideeën!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhu. Het "voelt" gewoon lekker hier. Het "leeft".
lease auto'squote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Vloeibare versnaperingen?Zoals je het zegt zal het wel een eehhh.... heftig feestje geweest zijn!!
MIJN naambordje laat wel erg lang op zich wachtenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Met JOUW naambordje erbij en JOUW spullen en interieurideeën!
Niet dat je 't ooit zal doen, maar als je me zó aankijkt, en vooral aan blijft kijken, klap ik voor een periode van een dag of drie dicht.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah ik kan het ook wel weer gewoon saai zó doen:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het ZO'N enorm over the top nummer
Maar ik zat op de rechtervoorstoel dus heb wel wat Dommelsch biertjes gedronken hoor.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:55 schreef Waxxer het volgende:
Veel plezier!
(...)
Ik ga zo naar bed!
Maar have fun met de vloeibare versnaperingen!
beter me dunktquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah ik kan het ook wel weer gewoon saai zó doen:
[afbeelding]
goeeed.. mijn broer gemanipuleerd een moederdagkadootje te kopen en beetje gewinkeld vandaag, dat doe ik 1x per half jaar en dan als een wervelwind door de winkel al graaiend naar tshirts enzo.. en ik heb een colbertje gekochtquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:04 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ghallo Bloebersjwain! Oe ies het met jou?
[..]
Mens, ga koken.
AT jeur seurvusj *salueer*quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:04 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ghallo Bloebersjwain! Oe ies het met jou?
[..]
Mens, ga koken.
Ik heb een keer een miniavondcursusjevoorstudenten voor de lol gehad en het enige wat ik eraan overhield was een Facequote:
Dat gaat op een soort tekenfilmachtige manier bij jou? Ik zie een RoadRunner voor me die een heel spoor door de winkel achterlaat van verbaasde verkopers en gillende dames in pashokjes die ineens iets voelen langskomen en vervolgens zoef langs de kassa en met een zwaai de winkel uit.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:05 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
goeeed.. mijn broer gemanipuleerd een moederdagkadootje te kopen en beetje gewinkeld vandaag, dat doe ik 1x per half jaar en dan als een wervelwind door de winkel al graaiend naar tshirts enzo.. en ik heb een colbertje gekocht
"We hebben een beller!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
*ttttrrrrrriiiiinnnnnnnggggg*
*ttttttrrrrrrriiiiiiinnnnnngggggg*
[afbeelding]
dat komt heel erg in de buurt, en ik heb na een week zonder lenzen eindelijk weer nieuwe gehaaldquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:10 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Dat gaat op een soort tekenfilmachtige manier bij jou? Ik zie een RoadRunner voor me die een heel spoor door de winkel achterlaat van verbaasde verkopers en gillende dames in pashokjes die ineens iets voelen langskomen en vervolgens zoef langs de kassa en met een zwaai de winkel uit.
En dan relaxed met een big smile buiten rondparaderen ín je nieuwe colbertje met een pak shirts onder de arm.
[..]
"We hebben een beller!
Wat is het goed antwoord?"
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
*ttttrrrrrriiiiinnnnnnnggggg*
*ttttttrrrrrrriiiiiiinnnnnngggggg*
[afbeelding]
Dat is toch het meest belangrijke ervan?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik heb een keer een miniavondcursusjevoorstudenten voor de lol gehad en het enige wat ik eraan overhield was een Face
Niet doen hoor.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:09 schreef Waxxer het volgende:
Volgfens mij moet ik een hometrainer kopen, zodat ik kan afkoelen na een hele dag enveloppen vullen.
Het spijt me zo, iedereenik zal me beter gedragen, zoals jullie dat willen allemaal
ik zal de eisen opvolgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |