quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:08 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Töröcsik
Ik herinner die wedstrijd nog als de dag van gisteren. Keek hem 's avonds bij een vriend, wiens vrouw zwaar zwanger was. Hij had geen bier, dus we dronken jenever. Midden in de nacht brulden wij tweeën van het onrecht dat de Hongaren aangedaan werd. 0-1 voor, 2-1 achter en die twee rode kaarten. Of zou het van de jenever zijn geweest? In ider geval kwam zijn vrouw strompelend naar beneden. Of we stil wilden zijn, want ze kon niet slapen.
Cyprus?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:22 schreef tong80 het volgende:
Waar begon Kiprich waar ging ie naartoe nadat ie bij Feijenoord was gestopt ?
quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:37 schreef dndiek het volgende:
Dirceu
foto is van het WK 1978quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:37 schreef tong80 het volgende:
Tegen Zweden wasd niet op het WK - 74 Tong dat kan niet want Nederland werd eerste in de pouloe en speelde de tweede ronde tegen de Brazilianen dus de Zweden konden nooit tegen zweden hebben gevoetbaldf.
wie is nou precies wie? vlnr...quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:14 schreef tong80 het volgende:
Martin Cheevers, Nobby Stiles, Cohen, Jacky Charlon, Bobby Charlton, Geoff Hurst, Martin Peeters, Hunt, Gordon Banks, Boby Moore, Alan Ball. Allemaal uit het hoofd.
Luiwammesquote:
ben ook trots op je.quote:
Namen weet ik niet meer, maar de grensrechter die een doelpunt aan Engeland toekende terwijl het dat niet was, was een Rus.quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:42 schreef tong80 het volgende:
Hoe heetten de scheids-en grensrechter van de WK-finale 66 ?
Is dat die Rus, waar een stadion naar vernoemd is ?quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:53 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Namen weet ik niet meer, maar de grensrechter die een doelpunt aan Engeland toekende terwijl het dat niet was, was een Rus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |