*Snik*. Ik zit hier zonder netstroom oplader en zonder muziek. En dat nog tot 14.00 uur.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:49 schreef Remzz het volgende:
Tvp en ik wil niet al te fanboy achtig overkomen maar het is iPod
Ik heb het probleem van Foxxy ook gehad ik had gelukkig een netstroom oplader, dat was dan ook de oplossing.
Ik heb bij mijne wel een netadapter gekregen hoor. Heb een 20Gb met clickwheel. Maar mijn netadapter ligt bij mij thuis (ben nu bij ouders). Dus kan 'm nu niet gebruiken.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:24 schreef --- het volgende:
kan je hem niet in je pc opladen?
want die dingen worden toch niet verkocht met een netadapter, dus zou lullig zijn als je verplicht bent het te kopen
Niet met iTunes, daar moet je Anapod explorer of Ephod voor hebben(namen weet ik niet zeker).quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:35 schreef jojomen4 het volgende:
Vraag van een beginnende Ipodter!
Ik heb thuis computer 1 staan waarop ik veel muziek heb staan. Ik sluit m'n nieuwe Ipod aan op deze computer en knal alle muziek die ik heb erop. Nu ga ik weg van huis en heb m'n laptop (computer 2) die ik soms aansluit op m'n Ipod (eigenlijk andersom natuurlijk: Ipod aansluiten op de laptop). Ik kan via Itunes de liedjes van m'n Ipod lezen.. maar kan verder niet de liedjes op m'n HD (van m'n laptop) zetten. Heeft iemand een idee of die wel mogelijk is? Als ik via "finder" op m'n HD van m'n Ipod kijk zie ik alleen 3 mappen waarin niks staat (Calender, Contact en Notes).
Help! svp
Bedankt, ik ga even kijken.quote:Op zondag 14 mei 2006 13:27 schreef Remzz het volgende:
Is Ephod gratis?
Hier hetzelfde, heb een G5 30gb en daar heb ik nog 6gb vrij, mijn iPod zegt echter dat ik nog 17,3gb vrij heb..quote:Op maandag 15 mei 2006 16:03 schreef blup het volgende:
Ik heb een G5 60gb, en in mn ipod zelf blijft hij constant zeggen dat er nog 25.5GB vrij is, terwijl itunes zelf zegt dat er nog 10gb vrij is wat ik eerder geloof.. Iemand daar ook last van?
Hmm, ik hoor juist goede verhalen over iAudio. Maar ipod heeft dan wel een hogere fashion waardequote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:36 schreef Ewaldus het volgende:
zal ik mijn iAudio x5 opofferen voor een 5G ipod ?
Heb wel weer zin in een nieuw iets.......![]()
mijne heeft metalen behuizing en betere geluidskwalteit, en geen clickwheel dat kapot kan gaan.... en geen itunesn nodig...quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:08 schreef Scummy het volgende:
[..]
Hmm, ik hoor juist goede verhalen over iAudio. Maar ipod heeft dan wel een hogere fashion waarde.....en een clickwheel
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |