Dat klinkt inderdaad als een geintje wat meer gaat kosten dan de scooterquote:Op donderdag 11 mei 2006 20:06 schreef MUZZ het volgende:
Arai helm kopen en als de grootste niet lekker zit kunnenze bij de importeur die helm aan passen kost wel wat maar danheb je ook wat
quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:07 schreef Xlarge het volgende:
ik heb hier nog een flinke helm liggen .
Kan je even een foto van je hoofd posten om te zien of hij groot genoeg is ?
Kijk hier eens naar de tabel onderaanquote:Op donderdag 11 mei 2006 20:06 schreef -J-D- het volgende:
67 cm
XXXXLquote:Op donderdag 11 mei 2006 20:10 schreef Hugster het volgende:
[..]
Kijk hier eens naar de tabel onderaanHet klopt dus inderdaad dat XXXL nog te klein is voor je
Je hebt XXXXL [afbeelding]
Goeie tip! Gaan we doen!quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:16 schreef Barbaaf het volgende:
En misschien kan je dit ook posten op motor-forum.nl of een scooterforum, 't lijkt me niet dat je de enige bent met dit probleem.
4XL is niet absurd hoor. Als je echt een specifiek model zoekt kan het lastig worden maar bij een goed gesorteerde motor/scooterzaak moet een goedkope 4XL helm scoren geen problemen opleverenquote:Op donderdag 11 mei 2006 20:16 schreef Barbaaf het volgende:
Dat hoor je niet vaaken Ter Maat heeft idd. een ruime collectie, als je daar niet slaagt kan het nog lastig worden. 67 is idd. ook groter dan XXXL (65-66), misschien dat je een ruimvallend merk kan vinden?
En misschien kan je dit ook posten op motor-forum.nl of een scooterforum, 't lijkt me niet dat je de enige bent met dit probleem.
Ik wil niet door fietsers ingehaald worden.quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:14 schreef Conflict het volgende:
Gewoon een oranje plaatje erop gast!
Dat klinkt hoopgevend. De zoektocht naar de juiste zaak kan beginnen!quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:19 schreef Hugster het volgende:
[..]
4XL is niet absurd hoor. Als je echt een specifiek model zoekt kan het lastig worden maar bij een goed gesorteerde motor/scooterzaak moet een goedkope 4XL helm scoren geen problemen opleveren
Misschien past 'ie wel zonder sigaar?quote:
Gouden tip!quote:
Inclusief extern skelet om de extreme G-krachten op te vangenquote:
quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:02 schreef LedZep het volgende:
Jezus ik dacht dat mijn hoofd groot was met 60 cm
En bedankt, vriend! De boodschap is duidelijk! Van een scooter-wegmisbruiker-goeroe had ik meer steun verwachtquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:05 schreef FritsFluitketel het volgende:
Heb net btw even een meetlint rond gelegd.. jezus wat een kop heb jij JDJe mag van geluk spreken dat je lichaam een beetje in verhouding staat
Hopelijk gaat dit niet over helmen, want dan ben jij nog een kleintje met je 4XLquote:...variërend van dames XXXS tot heren 12XL. ..
Ik pas Lquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:08 schreef -J-D- het volgende:
[..]
En bedankt, vriend! De boodschap is duidelijk! Van een scooter-wegmisbruiker-goeroe had ik meer steun verwacht
Ben bij meerdere geweest, en heb er nog geen kunnen vinden, dus zo makkelijk is het niet.quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:19 schreef Hugster het volgende:
[..]
4XL is niet absurd hoor. Als je echt een specifiek model zoekt kan het lastig worden maar bij een goed gesorteerde motor/scooterzaak moet een goedkope 4XL helm scoren geen problemen opleveren
Anders bel je ze even op, misschien kunnen ze het ook naar je opsturen.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:15 schreef -J-D- het volgende:
Idd, het is alleen 1.5 uur rijden, maar goed
he flauw... geen fotos in je fotoboekquote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:25 schreef XQZ-me het volgende:
dat probleem heb ik dus ook, en mijn vriendje lacht me ermee uit![]()
Ik ook!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:57 schreef ReneH83 het volgende:
wat heb ik dan een poezelig hoofdje met zo'n 58 cm![]()
ik heb een M'tje motorhelm, dat leek mezelf al groot![]()
Nee, geen waterhoofd. Ik heb het op laten meten in een motorzaak met 100000-en helmen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:07 schreef Ba-Hala-Na het volgende:
[..]
Ik ook!
He klots, klots......eh ik bedoel JD heb jij een waterhoofd dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |