Ik zal zo nog eens luisteren, maar sowieso iets met "de hoogste tijd" en "slingers aan de wand".quote:
Dré volgt het ook allemaal met een zekere gelatenheid, Schatje...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:57 schreef schatje het volgende:
ShowNieuws, een programma waar ik altijd met veel plezier naar kijk, al is het is het maar vanwege de schrik van de autocue genaamd Nada van Nie, wordt de laatste tijd ook verpest door die heks van een Rachel.
Dan is ze weer boos op Renee de Haan omdat zij zich de vrouwelijke André Hazes noemt. Dan weer op de broer van André die nooit wat van zich heeft laten horen en nu plotseling wel. Dan weer dat ze uitkijkt naar haar nieuwe woning in Almere omdat ze nu de aanwezigheid van André overal voelt. Dan weer omdat ze boos is omdat de auto van André, een Lexus SC430 die ze zelf te koop heeft aangeboden, is door verkocht. Dan weer boos op Corry Konings omdat die haar niet persoonlijk heeft opgebeld om toestemming te vragen voor het opnemen van een cd met Hazes liedjes. En nu weer dat André is gereïncarneerd in een kikker gewauwel.
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 01:12 schreef DrDentz het volgende:
Ihl![]()
straks gaat ze die kikker nog met een vuurpijl de lucht in schieten
quote:André Hazes is gereïncarneerd in een kikker. Dat zei zijn weduwe Rachel dinsdag op tv. "Ik was op vakantie en elke dag zagen we een kikker. En op de laatste dag kwam hij binnenlopen", vertelde Rachel. "Andere mensen zullen denken: ze spoort niet. Maar ik denk: dat is Dré."
Ook Dré geloofde in reïncarnatie en heeft belooft dat hij terug zal komen, hij wist alleen nog niet hoe.
Ook in andere gebeurtenissen ziet zij de hand van de volkszanger, bijvoorbeeld wanneer het licht flakkert.
Sinds Hazes' dood in 2004 is hij nog geen seconde uit Rachels gedachten geweest. "Dat kan ook niet en dat mag ook niet."
De weduwe van volkszanger André Hazes, Rachel, heeft toch laten weten niet open te staan voor een nieuwe relatie. "Mensen zullen ervan schrikken hoe lang ik alleen ga blijven."
Rachel maakt zich momenteel op voor een verhuizing naar Almere. Ze kon het niet langer verdragen in het huis in Vinkeveen, waar ze met André woonde, te blijven. "Overal waar ik kijk, zie ik André."
In de Flevostad vond ze wat ze zocht. "Een heerlijke woning aan het water en met een kleine tuin. Precies wat we wilden. Onze dochter Roxanne heeft al gezegd dat ze niet kan wachten totdat we er definitief wonen. En ook onze kleine André heeft er al vriendjes gemaakt."
Ja, en die Kikker bleek Endstra te zijn ,en werd opgepeuzeld door die Kanibaal uit duitsland tot genoegen van Bram Moszkowiczquote:Op zondag 14 mei 2006 00:13 schreef BVO het volgende:
Was een persiflage van bij Koppensnellers, Rachel Hazes aan tafel met een kikker samen.
Zo zwaar is het helemaal niet bedoeld.quote:Op zondag 14 mei 2006 09:51 schreef Viking84 het volgende:
Ja, ik vind Rachel ook maar een raar mens, maar waarom zou je haar afvallen als zij troost put uit de gedachte dat André nog steeds bij haar is? Sneu hoor, die houding tegenover spirituele mensen
Het is maar goed dat jullie het allemaal bij het juiste eind hebben
boeddhisten brengen zelfs de wormen in veiligheid voor ze de grond gaan bebouwen, dus ja... In principe kan Hazes in elk dier gereïncarneerd zijn. Ook in de mug die jij doodslaat in de zomerquote:Op zondag 14 mei 2006 09:53 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Zo zwaar is het helemaal niet bedoeld.
Maar... een kikker
of die mier die jij doodtrapt terwijl je druk bezig bent de mug te redden van death by newspaper ...quote:Op zondag 14 mei 2006 10:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
boeddhisten brengen zelfs de wormen in veiligheid voor ze de grond gaan bebouwen, dus ja... In principe kan Hazes in elk dier gereïncarneerd zijn. Ook in de mug die jij doodslaat in de zomer
Als dat mens niet zo'n aanstellerige media geile trut was, dan zou ik er best begrip voor hebben. Maar ze komt echt overdreven zielig over, ik bedoel, waar gaat dit nou helemaal over?quote:Op zondag 14 mei 2006 09:51 schreef Viking84 het volgende:
Ja, ik vind Rachel ook maar een raar mens, maar waarom zou je haar afvallen als zij troost put uit de gedachte dat André nog steeds bij haar is? Sneu hoor, die houding tegenover spirituele mensen
Het is maar goed dat jullie het allemaal bij het juiste eind hebben
preciesquote:Op zondag 14 mei 2006 12:11 schreef milagro het volgende:
of die mier die jij doodtrapt terwijl je druk bezig bent de mug te redden van death by newspaper ...
true.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:17 schreef rena het volgende:
[..]
Als dat mens niet zo'n aanstellerige media geile trut was, dan zou ik er best begrip voor hebben. Maar ze komt echt overdreven zielig over, ik bedoel, waar gaat dit nou helemaal over?
Ik sla muggen doodquote:Op zondag 14 mei 2006 12:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
preciestoch probeer ik het vertrappen/doden van kleine diertjes zoveel mogelijk te voorkomen. Eigenlijk alleen mieren worden slachtoffer van mijn voetzool (en de beestjes die ik 's nachts inslik
), maar ik jaag muggen/wespen liever naar buiten ipv ze te doden en zo'n groen beestje op m'n trui die je in deze tijd van het jaar veel ziet wordt heel voorzichtig eraf gezet.
quote:Op zondag 14 mei 2006 12:51 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik sla muggen dood
Terwijl je die ene mug naar buiten jaagt 's avonds laat met het licht aan en de deur open, komen er weer 5 binnen
Vampiers redden![]()
on topic :
[afbeelding]
Oh Dré, ooooh Dré, ooooooooooooooooh Drééééééééée, jááá, méér ...méér... jááá![]()
Yo no sé quien es Dré, pero ... quieres más?!![]()
die geile spaanse kikkers ook altjd
Geen moeite!quote:Op zondag 14 mei 2006 12:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
fijn dat je deze gewichtige zaak met ons wilde delen
quote:Op zondag 14 mei 2006 12:51 schreef milagro het volgende:
on topic :
[afbeelding]
Oh Dré, ooooh Dré, ooooooooooooooooh Drééééééééée, jááá, méér ...méér... jááá![]()
Yo no sé quien es Dré, pero ... quieres más?!![]()
die geile spaanse kikkers ook altjd
Verbinding lijkt een beetje onduidelijkquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:32 schreef milagro het volgende:
ik krijg ineens iets door van Dré... wacht ff.... ja, het is hem....
Beh-ding ding ding ding dididing ding bing bing pscht, Dorhrm bom bom bedom bem bom bedom bom bum ba ba bom bom, Bouuuuum bom bom bedahm, Bom be barbedarm bedabedabedabeda Bbrrrrrimm bbrrrrramm bbbrrrrrrrrraammmmm ddddddraammm, Bah bah baah baah ba wheeeeeee-eeeee-eeeee!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |