Wie doe jij na?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Beyoncéhéhee'héheeehéhé-é-é-ee-hé
Zo zingt Beyoncé, en menig ander nu-soul meisje die zo nodig haar vocale spierballen moet showen.quote:
Ik kan er zo ver-drie-tig van worden.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
menig ander nu-soul meisje die zo nodig haar vocale spierballen moet showen.
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:08 schreef wyccie het volgende:
Okee:
Tokay, het is geen roddel. Ze heeft botox in d'r kop. Daarom doet dat stukje tussen haar wenkbrauwen zo raar als ze lacht of huilt.
PS: heeft ze het ooit ontkend dan?
Beyoncé Knowles, yes indeed.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Beyoncéhéhee'héheeehéhé-é-é-ee-hé
Die is inderdaad nog erger. Dat soort meiden kan geweldig zingen maar vinden het zo ontzettend belangrijk dat iedere keer weer te showen met gruwelijke uithalen, glijers e.d. Jammer vind ik datquote:
Sinds 25 maart 1992, meen ik.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:19 schreef Gellius het volgende:
Sinds wanneer heeft mariah die gummibumpers eigenlijk?
Ik denk sinds ze gescheiden is van deze meneer:quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:19 schreef Gellius het volgende:
Sinds wanneer heeft mariah die gummibumpers eigenlijk?
De één en enige...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:24 schreef wyccie het volgende:
KRS 1
Hij heet Tommy H M....quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:24 schreef Treinhomo het volgende:
Da's die knakker van Sony.
In 1999 voorspelde ik dat die muziek ( R&B) binnen 2 jaar voorbij zou zijn. Had ik nou maar gelijkquote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:24 schreef Gellius het volgende:
. Zelfs de terreur van de progrock heeft korter geduurd dan deze gesel.
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:25 schreef Treinhomo het volgende:
KRS 1 is een persoon, niet een band...
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:28 schreef wyccie het volgende:
![]()
Waarom neemt ie niet een gewone naam? Zoals Lange Frans, of Baas B.
Jij ruikt zeker ook altijd aan een pak melk, terwijl je weet dat 't zuur is ?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:29 schreef Tokay het volgende:
Ik vind bepaalde R&B-muziek helemaal niet zo vervelend.![]()
![]()
Jij en Z. Ik weet het.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:29 schreef Tokay het volgende:
Ik vind bepaalde R&B-muziek helemaal niet zo vervelend.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |