en pindakaasquote:Op donderdag 11 mei 2006 14:08 schreef Lemmiwinks het volgende:
Waarom denk je dat oude vrouwtjes altijd kleine hondjes in huis halen <3
Hoe kom je er bij dat de smaak/geluiden/luchtjes met de jaren veranderen? Alsof een ouwe mannen lul anders ruitk dan een jonge mannen lulquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:53 schreef BigBadPete het volgende:
Beffen iha levert al geen onverdeeld genoegen op (zie de diverse topics hierover).
Een jonge frisse meid beffen, ala, maar ik stel me zo voor dat met het klimmen der jaren het genoegen voor de man dan er niet groter op wordt (vorm, smaak, geluidjes, luchtjes).
Wie heeft hier ervaring mee (heeft bv al eens een zure 40+ gootsteen uitgelebberd) ?
hormoonhuishoudingquote:Op donderdag 11 mei 2006 14:34 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Hoe kom je er bij dat de smaak/geluiden/luchtjes met de jaren veranderen? Alsof een ouwe mannen lul anders ruitk dan een jonge mannen lul![]()
vijf kinderen, jezus dat wil ik niet zien daaronderquote:Op donderdag 11 mei 2006 14:27 schreef gooddaddy het volgende:
43 jaar. Zijn vijf kids doorheengegaan. En ik en zij vinden het nog steeds heerlijk.
toch vreemd dat jongeren altijd denken dat de sex is afgelopen na je vijfendertigste
Na de overgang wordt het een halve kalkoen die uitsteekt en die meurt.quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:34 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Hoe kom je er bij dat de smaak/geluiden/luchtjes met de jaren veranderen? Alsof een ouwe mannen lul anders ruitk dan een jonge mannen lul![]()
quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:27 schreef gooddaddy het volgende:
43 jaar. Zijn vijf kids doorheengegaan. En ik en zij vinden het nog steeds heerlijk.
toch vreemd dat jongeren altijd denken dat de sex is afgelopen na je vijfendertigste
Wheee...quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:41 schreef wonko het volgende:
[..]
Na de overgang wordt het een halve kalkoen die uitsteekt en die meurt.
quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:57 schreef YellowLedbetter het volgende:
laatst mijn bejaarde buurvrouw nog gebeft, die verlepte kaastosti eens flink uitgelikt
nu even serieus he... is dat echt zo?? het boezemt me enorm veel angst inquote:Op donderdag 11 mei 2006 14:41 schreef wonko het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhh mijn ogen!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:41 schreef wonko het volgende:
[..]
doctor b is duidelijk geen gyneacoloogquote:Op donderdag 11 mei 2006 15:01 schreef DoctorB het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhh mijn ogen!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
Ik vind het ook vreemd dat het denkbeeld heerst dat een orgaan dat oa de functie heeft kroost door te laten, daar niet tegen zou kunnen en er dan uitziet als een uitgezakte ravage, laat staan een stinkende uitgezakte ravagequote:Op donderdag 11 mei 2006 14:27 schreef gooddaddy het volgende:
Ga eens praten met een eerlijk iemand die de overgang al gepasseerd is.quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:01 schreef marq het volgende:
[..]
nu even serieus he... is dat echt zo?? het boezemt me enorm veel angst in
Ziet er nog appetijtelijk uit hoor. Het komt allemaal weer terug in zijn oude vormquote:Op donderdag 11 mei 2006 14:37 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
vijf kinderen, jezus dat wil ik niet zien daaronder![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |