abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43400771
Was 't echt zo erg? Ik ben blij dat ik lekker heb uitgeslapen, ik word agressief van zulke mensen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_43401102
Het lijkt net of ze zitten opgesloten in een aquarium ofzo....
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_43401131
quote:
Op donderdag 9 november 2006 17:13 schreef Jurk het volgende:
Ik vind het echt hilarisch......Ben elke keer weer verbaasd dat het zo enorm ontvangen wordt. Ken het verhaal van een collega, die toen met de Karl Lagerfeld collectie in Amsterdam werkte. Hij kwam uit het magazijn met een stapel accesoires en werd bestormd door een hysterische horde. Hij schrok zo dat hij in paniek alles in de lucht heeft gegooid en een sprintje trok naar het magazijn
Hahaha .

Moest jij vandaag werken?
pi_43401181
Ze hadden die deuren eigenlijk dicht moeten laten
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_43401355
meeen en het is niet eens echt mooi.. (vind ik dan)
alleen die trouwjurk is geweldig. daar zou ik wel voor voor de deur gaan liggen m/
maar ja beetje voorbarig om op mijn leeftijd een trouwjurk te gaan kopen denk ik
Some birds just.. don't.
Birdydontfly.com
  donderdag 9 november 2006 @ 17:36:44 #182
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_43401443
Geweldig, ik dacht dat de DolDwaze Dagen een chaos waren
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_43401521
Hier in Eindhoven was dus helemaal niks te krijgen. Écht té belachelijk, terwijl de roots van de heren nota bene in Geldrop en Waalre liggen. Dat het niet fashionistisch genoeg verantwoord is om in Eindhoven V&R's neer te hangen is wellicht een argument maar het feit dat ze het in Enschede hebben...

Nee, ik heb echt maanden op de collectie zitten wachten, ik heb vanalles gelezen over het duo, maar de hele hype: Gadver..! Daphne Bunskoek heeft al een item gestrikt voordat het in de winkels ligt. En dan heb ik het nog niet over half hema-worst-etend Nederland die nu in zo'n blousje loopt zónder te weten waar zo'n ontwerpersduo nou voor staat, wat hun visie is op die kleding. Enz.

Ja, het klinkt wellicht erg gefrustreerd; misschien ben ik dat ook wel een beetje. Maar het feit is gewoon dat ik ontzettend ben afgeknapt op de manier hoe Nederland weer als een massagoep plunderende-runderen op zoiets afvliegt.
Nee, voor mij geen Viktor&Rolf meer. Ik kijk wel gewoon naar de plaatjes!
Never argue with an idiot, they lower down your level, and then beat you with experience
pi_43401590
leuk he, zo ben ik nu ook helemaal wild van al het Aldi volk dat afgelopen dinsdag om half 9 voor de Kruidvat is gaan liggen om een Oilily tas te bemachtigen die ik al heel lang heel graag wilde, en die dus om half 10 uitverkocht waren .
Tap tap tap
pi_43401611
quote:
Op donderdag 9 november 2006 17:28 schreef parselmouth het volgende:

[..]

Hahaha .

Moest jij vandaag werken?
Nee, maar het wordt niet verkocht in mijn filiaal. Ik hoorde wel dat er heel veel mensen voor de deur stonden, ondanks dat we geen V&R hadden.
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
  donderdag 9 november 2006 @ 17:42:09 #186
97348 Matness
Matt about you
pi_43401628
vreselijk zeg, gatver
ik moet er niet aan denken tussen zo'n kudde hysterische wijven te gaan staan, alleen maar om voor minder centen 'een echt fashion item' te bemachtigen.
pi_43401684
quote:
Op donderdag 9 november 2006 17:39 schreef Fidelick het volgende:
Nee, ik heb echt maanden op de collectie zitten wachten, ik heb vanalles gelezen over het duo, maar de hele hype: Gadver..! Daphne Bunskoek heeft al een item gestrikt voordat het in de winkels ligt. En dan heb ik het nog niet over half hema-worst-etend Nederland die nu in zo'n blousje loopt zónder te weten waar zo'n ontwerpersduo nou voor staat, wat hun visie is op die kleding. Enz.

Ja, het klinkt wellicht erg gefrustreerd; misschien ben ik dat ook wel een beetje. Maar het feit is gewoon dat ik ontzettend ben afgeknapt op de manier hoe Nederland weer als een massagoep plunderende-runderen op zoiets afvliegt.
Dan koop je toch een écht V&R kledingstuk
pi_43401882
quote:
Op donderdag 9 november 2006 17:44 schreef Rens_Wilders het volgende:

[..]

Dan koop je toch een écht V&R kledingstuk
Doe ik. Als ik een sponsor vind of mijn eerste miljoen heb verdiend.
Never argue with an idiot, they lower down your level, and then beat you with experience
pi_43401899
Dat wordt wat als je de collectie online kunt bestellen. De server van H&M die overbelast raakt.
pi_43401952
quote:
Op donderdag 9 november 2006 17:51 schreef schatje het volgende:
Dat wordt wat als je de collectie online kunt bestellen. De server van H&M die overbelast raakt.
Nerds die het systeem hacken in een poging eindelijk eens goed gekleed de straat op te gaan!
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
pi_43401969
quote:
Op donderdag 9 november 2006 17:39 schreef Fidelick het volgende:
Hier in Eindhoven was dus helemaal niks te krijgen. Écht té belachelijk, terwijl de roots van de heren nota bene in Geldrop en Waalre liggen. Dat het niet fashionistisch genoeg verantwoord is om in Eindhoven V&R's neer te hangen is wellicht een argument maar het feit dat ze het in Enschede hebben...

pi_43401996
quote:
Op donderdag 9 november 2006 17:51 schreef Fidelick het volgende:

[..]

Net alsof dat zo duur is .
pi_43402061
quote:
Op donderdag 9 november 2006 17:51 schreef Fidelick het volgende:

[..]

donderdag 9 november 2006 @ 18:06:29 #194
144296 Hakbar
Neem een snuif...
pi_43402346
En dít zijn de mensen die merkkleding not done vinden, omdat mensen het zouden kopen om het merkje, terwijl ze zelf hysterisch worden door de V&R collectie die ze anders geeneens mooi hadden gevonden.
... en pak een fuif!
  donderdag 9 november 2006 @ 18:19:24 #195
521 ruby
Hell yeah!
pi_43402819
Vanachtend van een klein afstandje meegekeken hoe honderden (?) panische vrouwen (en enkele heren) klaar stonden voor de H&M in Den Haag. Wat een hype zeg, ongelofelijk.
Ze stonden al nerveus te wiebelen, maar zodra de rolluiken omhoog gingen, werd het nog erger en toen de deur openging (die eerst even haperde) stormden ze als een hysterische bende de trappen op.

Dat mensen er zin in hebben om zo te "winkelen".

Ik heb trouwens wel een paar parfummonstertjes van V & R gekregen. Weet alleen nog niet hoe ze ruiken.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_43403603
Ik heb alles, gister al...
pi_43403790
Morgen even kijken of er nog wat ligt bij de mannenafdeling

Deze is meestal toch erg rustig
"The more you know who you are, and what you want, the less you let things upset you."
pi_43404923
Ik was helemaal verliefd op de trenchcoat, maar een paar weken terug heb ik toch maar een andere bij Zara gekocht, omdat de kans zo klein is zou zijn dat een trench te pakken zou krijgen.

Gisteravon had ik nog wel kriebels om vandaag even te gaan kijken, maar als ik die beelden zie en verhalen hoor ben ik blij dat ik het niet heb gedaan.
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
pi_43406834
quote:
12.00 H&M persvoorlichtster Elke Kieft, kan het allemaal niet geloven. " Dit overstijgt alle voorgaande keren," zegt ze. "In alle andere filialen was de collectie een succes. In Den Haag lagen er 's nachts om twaalf uur al een groep meisjes voor de deur te wachten. Maar ik heb ook laaiend enthousiaste berichten gehoord uit Koeweit, Dubai, Stockholm en Parijs. Vooral de bruidsjurk en de trenchcoat waren geliefd. En wat me vooral opviel was dat er veel modieuze mannen bij waren. Ze bestaan dus toch. " Inmiddels wordt druk gespeculeerd wie de volgende bekende ontwerper is die een betaalbare collectie voor H&M gaat ontwerpen. De naam van Miuccia Prada circuleert al maanden rond. Elke Kieft: "Ik weet van niets. Je moet blijven verassen. Wieweet, misschien komt er wel geen volgende."
Goh hoe kortzichtig, je bent ook alleen maar modieus als je iets van Viktor&Rolf hebt zeker?
pi_43406843
Ik vond de mannelijke trenchcoat uiteindelijk ook best leuk. Maar ach...

Wat een kuddehysterie was het, heerlijk!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')