Hahahaquote:Op donderdag 9 november 2006 17:13 schreef Jurk het volgende:
Ik vind het echt hilarisch......Ben elke keer weer verbaasd dat het zo enorm ontvangen wordt. Ken het verhaal van een collega, die toen met de Karl Lagerfeld collectie in Amsterdam werkte. Hij kwam uit het magazijn met een stapel accesoires en werd bestormd door een hysterische horde. Hij schrok zo dat hij in paniek alles in de lucht heeft gegooid en een sprintje trok naar het magazijn![]()
Nee, maar het wordt niet verkocht in mijn filiaal. Ik hoorde wel dat er heel veel mensen voor de deur stonden, ondanks dat we geen V&R hadden.quote:Op donderdag 9 november 2006 17:28 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Hahaha.
Moest jij vandaag werken?
Dan koop je toch een écht V&R kledingstukquote:Op donderdag 9 november 2006 17:39 schreef Fidelick het volgende:
Nee, ik heb echt maanden op de collectie zitten wachten, ik heb vanalles gelezen over het duo, maar de hele hype: Gadver..! Daphne Bunskoek heeft al een item gestrikt voordat het in de winkels ligt. En dan heb ik het nog niet over half hema-worst-etend Nederland die nu in zo'n blousje loopt zónder te weten waar zo'n ontwerpersduo nou voor staat, wat hun visie is op die kleding. Enz.
Ja, het klinkt wellicht erg gefrustreerd; misschien ben ik dat ook wel een beetje. Maar het feit is gewoon dat ik ontzettend ben afgeknapt op de manier hoe Nederland weer als een massagoep plunderende-runderen op zoiets afvliegt.
Nee, voor mij geen Viktor&Rolf meer. Ik kijk wel gewoon naar de plaatjes!
Doe ik. Als ik een sponsor vind of mijn eerste miljoen heb verdiend.quote:Op donderdag 9 november 2006 17:44 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Dan koop je toch een écht V&R kledingstuk![]()
Nerds die het systeem hacken in een poging eindelijk eens goed gekleed de straat op te gaan!quote:Op donderdag 9 november 2006 17:51 schreef schatje het volgende:
Dat wordt wat als je de collectie online kunt bestellen. De server van H&M die overbelast raakt.
quote:Op donderdag 9 november 2006 17:39 schreef Fidelick het volgende:
Hier in Eindhoven was dus helemaal niks te krijgen. Écht té belachelijk, terwijl de roots van de heren nota bene in Geldrop en Waalre liggen. Dat het niet fashionistisch genoeg verantwoord is om in Eindhoven V&R's neer te hangen is wellicht een argument maar het feit dat ze het in Enschede hebben...
Nee, ik heb echt maanden op de collectie zitten wachten, ik heb vanalles gelezen over het duo, maar de hele hype: Gadver..! Daphne Bunskoek heeft al een item gestrikt voordat het in de winkels ligt. En dan heb ik het nog niet over half hema-worst-etend Nederland die nu in zo'n blousje loopt zónder te weten waar zo'n ontwerpersduo nou voor staat, wat hun visie is op die kleding. Enz.
Ja, het klinkt wellicht erg gefrustreerd; misschien ben ik dat ook wel een beetje. Maar het feit is gewoon dat ik ontzettend ben afgeknapt op de manier hoe Nederland weer als een massagoep plunderende-runderen op zoiets afvliegt.
Nee, voor mij geen Viktor&Rolf meer. Ik kijk wel gewoon naar de plaatjes!
Net alsof dat zo duur isquote:Op donderdag 9 november 2006 17:51 schreef Fidelick het volgende:
[..]
Doe ik. Als ik een sponsor vind of mijn eerste miljoen heb verdiend.
quote:Op donderdag 9 november 2006 17:51 schreef Fidelick het volgende:
[..]
Doe ik. Als ik een sponsor vind of mijn eerste miljoen heb verdiend.
Goh hoe kortzichtig, je bent ook alleen maar modieus als je iets van Viktor&Rolf hebt zeker?quote:12.00 H&M persvoorlichtster Elke Kieft, kan het allemaal niet geloven. " Dit overstijgt alle voorgaande keren," zegt ze. "In alle andere filialen was de collectie een succes. In Den Haag lagen er 's nachts om twaalf uur al een groep meisjes voor de deur te wachten. Maar ik heb ook laaiend enthousiaste berichten gehoord uit Koeweit, Dubai, Stockholm en Parijs. Vooral de bruidsjurk en de trenchcoat waren geliefd. En wat me vooral opviel was dat er veel modieuze mannen bij waren. Ze bestaan dus toch. " Inmiddels wordt druk gespeculeerd wie de volgende bekende ontwerper is die een betaalbare collectie voor H&M gaat ontwerpen. De naam van Miuccia Prada circuleert al maanden rond. Elke Kieft: "Ik weet van niets. Je moet blijven verassen. Wieweet, misschien komt er wel geen volgende."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |