Vanaf maandag 13 november, 00.01 uur.quote:Op donderdag 9 november 2006 13:26 schreef Burbujas het volgende:
Weet iemand vanaf wanneer die trenchcoat online te bestellen is, ik ga me namelijk niet mengen in die mensen massa![]()
OMG hoe triestquote:Op donderdag 9 november 2006 13:28 schreef pannaking_ het volgende:
Vanmorgen ff hier in groningen langs geweest voordat ik naar school ging, was echt spacend drukhadden mensen voor de deur geslapen en de slaapzakken lieten ze gewoon bij de ingang liggen tijdens het naar binnen stormen iedereen eroverheen gelopen. Heb wel een t-shirt + boxershort weten te bemachtigen
![]()
Inderdaad ongelofelijk... Al zou H & M vuilniszakken verkopen van 'Viktor en Rolf', dan zouden zelfs die de winkel uitvliegen.quote:Op donderdag 9 november 2006 15:01 schreef parselmouth het volgende:
Wat een zielige wijven lopen daar rond. Was vanochtend rond kwart voor 11 even in Rotterdam, stond een vrouw van begin dertig een andere vrouw gewoon uit te schelden omdat zij wel een trenchcoat had. Echt niet te geloven.
Ja, dat van marktplaats was wel te verwachten, best sneu, maar dat is precies hetzelfde als met concertkaartjes die al uitverkocht zijn: er zijn altijd mensen die bereid zijn het driedubbele te biedenquote:Op donderdag 9 november 2006 15:06 schreef Patsy_Stone het volgende:
[..]
Inderdaad ongelofelijk... Al zou H & M vuilniszakken verkopen van 'Viktor en Rolf', dan zouden zelfs die de winkel uitvliegen.
Op marktplaats wemelt het nu al van de Viktor en Rolf-meuk (en Victor en Rolf)
Waren de smokings al uitverkocht? Eigenlijk wil ik zelf even gaan kijken, maar ik kan slecht tegen hysterische pubers.quote:Op donderdag 9 november 2006 15:10 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Ja, dat van marktplaats was wel te verwachten, best sneu, maar dat is precies hetzelfde als met concertkaartjes die al uitverkocht zijn: er zijn altijd mensen die bereid zijn het driedubbele te bieden
En ik zag de grijze trui met de pijl nog hangen, die voor mannen, die was ook wel leuk, maar m'n vriend vond het niks dus heb het niet voor hem meegenomen. En die donkerknalroze trui hing er ook nog in XS, was ook wel heel leuk maar die vond ik m'n 40 euro niet echt waard.
Maar je hebt geen last van hysterische mensenmassa's en dat was m'n punt.quote:Op donderdag 9 november 2006 15:25 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Alsof niemand om 00:00 zit te F5'en
quote:Op donderdag 9 november 2006 16:07 schreef robster16 het volgende:
Kheb de mannenjas, niet de trench, die andere, helemaal gaaf. In Rotterdam was t vanmorgen echt oorlog, vooral de dames, de heren was om half 10 al leeggeroofd, ik ben na de bijvulling in de middag gegaan, toen had ik die jas nog, de rest...allemaal weg. T is nu echt een fashion wasteland, leeggeroofde rekken en semi-demeterende fashionista's die er als gieren omheen cirkelen in de hoop op een re-fill! LOL
Dat heb je altijd wel, je kunt er alleen origineel bijlopen als je het op een eigenwijze manier combineert.quote:Op donderdag 9 november 2006 16:17 schreef Memento-Mori het volgende:
en het leuke is dat je starks overal wel iemandn in hetzelfde ziet lopen
bronquote:Viktor&Rolf al zo goed als uitverkocht bij H&M
Het loopt storm voor de dames- en herencollectie die het Nederlandse ontwerpersduo Viktor&Rolf speciaal voor kledingketen H&M ontwierp. De collectie hangt sinds vandaag in de winkelrekken. Eén welbepaald kledingstuk, een grijze sweater voor 39,90 euro, was een half uur na openingstijd al volledig uitverkocht. Veel modeliefhebbers stonden dan ook al voor de openingsuren aan te schuiven om een kledingstuk op de kop te kunnen tikken. Ook in Nederland werden gelijkaardige taferelen gemeld.
Uitverkocht
De collectie is vanaf vandaag te koop in 13 H&M winkels, verspreid over de Benelux. Wereldwijd is de collectie in ongeveer 250 filialen in 24 landen te koop. De damescollectie bestaat uit 35 items en de herencollectie uit 25 stuks. De grijze sweater voor 39,90 euro was dus al na een half uur uitverkocht. Maar ook de crèpe blouse, de kokerrok of de cocktailjurk van Viktor&Rolf zijn weg. Fashionista's krijgen dan ook niet dagelijks de kans om een echte Viktor&Rolf voor een schappelijke prijs te bemachtigen. Normaal kost de kleding van het duo het tienvoudige.
Trouwjurk
Ook de trouwjurk die het duo speciaal voor H&M ontwierp, kent een enorm succes. In de Benelux zijn er slechts 43 stuks van de zijden jurk te verkrijgen. Alleen in België kochten donderdag al acht toekomstige bruiden de trouwjurk ter waarde van 298 euro.
Lagerfeld en McCartney
Het is niet de eerste keer dat H&M een grote ontwerper weet te strikken. Eerder tekenden al modekoning Karl Lagerfeld en Stella McCartney een collectie speciaal voor de kledingketen. Ook die collecties waren in een mum van tijd de deur uit. (belga)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |