abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43392890
Vanmorgen ff hier in groningen langs geweest voordat ik naar school ging, was echt spacend druk hadden mensen voor de deur geslapen en de slaapzakken lieten ze gewoon bij de ingang liggen tijdens het naar binnen stormen iedereen eroverheen gelopen. Heb wel een t-shirt + boxershort weten te bemachtigen
Now let me explain the difference between me and you,
I practice real hard and do the tricks I do.
I practice untill there are no tricks left,
So I can make sure that I beat ya ass.
pi_43393446
quote:
Op donderdag 9 november 2006 13:26 schreef Burbujas het volgende:
Weet iemand vanaf wanneer die trenchcoat online te bestellen is, ik ga me namelijk niet mengen in die mensen massa
Vanaf maandag 13 november, 00.01 uur.
amokaapjeeh O+
pi_43394357
Misschien voor mannen nog wel veel over of?
Sweet and innocent...
  donderdag 9 november 2006 @ 14:46:25 #154
144296 Hakbar
Neem een snuif...
pi_43395521
Dubje
... en pak een fuif!
  donderdag 9 november 2006 @ 14:46:57 #155
144296 Hakbar
Neem een snuif...
pi_43395540
quote:
Op donderdag 9 november 2006 13:28 schreef pannaking_ het volgende:
Vanmorgen ff hier in groningen langs geweest voordat ik naar school ging, was echt spacend druk hadden mensen voor de deur geslapen en de slaapzakken lieten ze gewoon bij de ingang liggen tijdens het naar binnen stormen iedereen eroverheen gelopen. Heb wel een t-shirt + boxershort weten te bemachtigen
OMG hoe triest

Al die wijven met een nat kutje rond huppelen oja Vikkie en Rolfje oja kopen kopen !!
... en pak een fuif!
pi_43396005
Wat een zielige wijven lopen daar rond. Was vanochtend rond kwart voor 11 even in Rotterdam, stond een vrouw van begin dertig een andere vrouw gewoon uit te schelden omdat zij wel een trenchcoat had. Echt niet te geloven.

Ik heb zelf dus ook geen trenchcoat kunnen vangen, maar dat verwachtte ik ook wel. Ik ben alleen te bedonderd om als zo'n hysterische muts om 6 uur 's ochtends al voor een winkel te gaan liggen. Ik probeer het komende week wel via internet en anders is het jammer.
pi_43396110
Heb je nog wat anders leuks gezien?

Staat trouwens ook op de Frontpage zo'n videofragment over fans die de H&M bestormen
pi_43396137
quote:
Op donderdag 9 november 2006 15:01 schreef parselmouth het volgende:
Wat een zielige wijven lopen daar rond. Was vanochtend rond kwart voor 11 even in Rotterdam, stond een vrouw van begin dertig een andere vrouw gewoon uit te schelden omdat zij wel een trenchcoat had. Echt niet te geloven.
Inderdaad ongelofelijk... Al zou H & M vuilniszakken verkopen van 'Viktor en Rolf', dan zouden zelfs die de winkel uitvliegen.

Op marktplaats wemelt het nu al van de Viktor en Rolf-meuk (en Victor en Rolf )
Eddy - Life is a mystery, we all must stand alone. I hear him call my name and it feels like home.'
Saffy - 'That's lovely, who wrote it?'
Eddy - 'Madonna, darling
pi_43396193
Ja, het is echt té erg gehypt, van wat ik heb gezien was alleen die trenchcoat echt leuk, en dan zie je bvb in dat filmpje van die mensen die gewoon langs de schappen rennen en hele stapels meegrijpen van wat ze maar tegen kunnen komen. Komop, het blijft H&M
pi_43396256
quote:
Op donderdag 9 november 2006 15:06 schreef Patsy_Stone het volgende:

[..]

Inderdaad ongelofelijk... Al zou H & M vuilniszakken verkopen van 'Viktor en Rolf', dan zouden zelfs die de winkel uitvliegen.

Op marktplaats wemelt het nu al van de Viktor en Rolf-meuk (en Victor en Rolf )
Ja, dat van marktplaats was wel te verwachten, best sneu, maar dat is precies hetzelfde als met concertkaartjes die al uitverkocht zijn: er zijn altijd mensen die bereid zijn het driedubbele te bieden

En ik zag de grijze trui met de pijl nog hangen, die voor mannen, die was ook wel leuk, maar m'n vriend vond het niks dus heb het niet voor hem meegenomen. En die donkerknalroze trui hing er ook nog in XS, was ook wel heel leuk maar die vond ik m'n 40 euro niet echt waard.
  donderdag 9 november 2006 @ 15:13:07 #161
98138 Everett
Damnit, I am the paterfamilias
pi_43396339
quote:
Op donderdag 9 november 2006 15:10 schreef parselmouth het volgende:

[..]
Ja, dat van marktplaats was wel te verwachten, best sneu, maar dat is precies hetzelfde als met concertkaartjes die al uitverkocht zijn: er zijn altijd mensen die bereid zijn het driedubbele te bieden

En ik zag de grijze trui met de pijl nog hangen, die voor mannen, die was ook wel leuk, maar m'n vriend vond het niks dus heb het niet voor hem meegenomen. En die donkerknalroze trui hing er ook nog in XS, was ook wel heel leuk maar die vond ik m'n 40 euro niet echt waard.
Waren de smokings al uitverkocht? Eigenlijk wil ik zelf even gaan kijken, maar ik kan slecht tegen hysterische pubers.
Well, as soon as we get ourselves cleaned up and we get a little smellum in our hair, why, we're gonna feel 100% better about ourselves and about life in general.
pi_43396543
Geen idee, heb niet gekeken op de mannenafdeling (net alsof dat kon ).
Maar waarom bestel je niet via internet komende week?
  donderdag 9 november 2006 @ 15:25:03 #163
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_43396709
Alsof niemand om 00:00 zit te F5'en
  donderdag 9 november 2006 @ 15:25:25 #164
98138 Everett
Damnit, I am the paterfamilias
pi_43396721
Ik probeer het inderdaad wel via internet. Denk niet dat het lukt, want het lijkt me wat te makkelijk.
Well, as soon as we get ourselves cleaned up and we get a little smellum in our hair, why, we're gonna feel 100% better about ourselves and about life in general.
pi_43396869
quote:
Op donderdag 9 november 2006 15:25 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Alsof niemand om 00:00 zit te F5'en
Maar je hebt geen last van hysterische mensenmassa's en dat was m'n punt.
pi_43397237
ik woon zelf in amsterdam, maar om de drukte te omzeilen ben ik naar Enschede gegaan (zeven uur op de trein stappen..). En dat heeft redelijk geholpen! Er stonden zo'n 25 mensen voor de deur en ik heb dingen kunnen kopen die ik wilde hebben. 't Was alleen nogal jammer dat ze niet alles uit de collectie in Enschede hadden
ik ben het mannetje in de chinese kamer
pi_43398097
Mijn god die gekkenhuis net opr tl bij het nieuws wat zijn sommige mensen ook idioot
pi_43398184
Kheb de mannenjas, niet de trench, die andere, helemaal gaaf. In Rotterdam was t vanmorgen echt oorlog, vooral de dames, de heren was om half 10 al leeggeroofd, ik ben na de bijvulling in de middag gegaan, toen had ik die jas nog, de rest...allemaal weg. T is nu echt een fashion wasteland, leeggeroofde rekken en semi-demeterende fashionista's die er als gieren omheen cirkelen in de hoop op een re-fill! LOL
pi_43398269
quote:
Op donderdag 9 november 2006 16:07 schreef robster16 het volgende:
Kheb de mannenjas, niet de trench, die andere, helemaal gaaf. In Rotterdam was t vanmorgen echt oorlog, vooral de dames, de heren was om half 10 al leeggeroofd, ik ben na de bijvulling in de middag gegaan, toen had ik die jas nog, de rest...allemaal weg. T is nu echt een fashion wasteland, leeggeroofde rekken en semi-demeterende fashionista's die er als gieren omheen cirkelen in de hoop op een re-fill! LOL
.
Ik zag een collega lopen met wat kleding die terugkwam van de paskamers, moest ze even naarvoren brengen. Sommige mensen trokken het gewoon letterlijk uit haar handen. Paupers
pi_43398541
en het leuke is dat je starks overal wel iemandn in hetzelfde ziet lopen
pi_43399067
who cares, wel n viktor en rolf en je stimuleert de nederlandse mode-wereld, want dit is wereldwijd HUGE! Echt top voor Viktor en Rolf die sowieso artistiek gezien aan het front staan in modeland internationaal gezien, zowel modisch als concept-matig. Art meets fashion, fashion meets art, en art ad fashion belong to the people...
pi_43399361
quote:
Op donderdag 9 november 2006 16:17 schreef Memento-Mori het volgende:
en het leuke is dat je starks overal wel iemandn in hetzelfde ziet lopen
Dat heb je altijd wel, je kunt er alleen origineel bijlopen als je het op een eigenwijze manier combineert.
pi_43399727
België:
quote:
Viktor&Rolf al zo goed als uitverkocht bij H&M

Het loopt storm voor de dames- en herencollectie die het Nederlandse ontwerpersduo Viktor&Rolf speciaal voor kledingketen H&M ontwierp. De collectie hangt sinds vandaag in de winkelrekken. Eén welbepaald kledingstuk, een grijze sweater voor 39,90 euro, was een half uur na openingstijd al volledig uitverkocht. Veel modeliefhebbers stonden dan ook al voor de openingsuren aan te schuiven om een kledingstuk op de kop te kunnen tikken. Ook in Nederland werden gelijkaardige taferelen gemeld.

Uitverkocht
De collectie is vanaf vandaag te koop in 13 H&M winkels, verspreid over de Benelux. Wereldwijd is de collectie in ongeveer 250 filialen in 24 landen te koop. De damescollectie bestaat uit 35 items en de herencollectie uit 25 stuks. De grijze sweater voor 39,90 euro was dus al na een half uur uitverkocht. Maar ook de crèpe blouse, de kokerrok of de cocktailjurk van Viktor&Rolf zijn weg. Fashionista's krijgen dan ook niet dagelijks de kans om een echte Viktor&Rolf voor een schappelijke prijs te bemachtigen. Normaal kost de kleding van het duo het tienvoudige.

Trouwjurk
Ook de trouwjurk die het duo speciaal voor H&M ontwierp, kent een enorm succes. In de Benelux zijn er slechts 43 stuks van de zijden jurk te verkrijgen. Alleen in België kochten donderdag al acht toekomstige bruiden de trouwjurk ter waarde van 298 euro.

Lagerfeld en McCartney
Het is niet de eerste keer dat H&M een grote ontwerper weet te strikken. Eerder tekenden al modekoning Karl Lagerfeld en Stella McCartney een collectie speciaal voor de kledingketen. Ook die collecties waren in een mum van tijd de deur uit. (belga)
bron

Nederland:

Bijhorend artikel: 'Klootzak, open de deur'
pi_43399879
Mijn God, wat een ontzettende puinhoop daar. Ik zag vanochtend om half acht al beelden op het NOS journaal van een bende gillende huisvrouwen, studentes, bejaarden en alles er tussenin. Het deed me denken aan stieren die door smalle Spaanse straatjes galopperen, de menigte rent er vooruit en wijkt uiteen bij de eerste de beste opstakels. Vrouwen die elkaar met bedorven vis slaan waarna het speeksel alle kanten op vliegt. Kanten hemdjes bruut uit elkaar gereten door de alles vernietigende kracht van vrouwenhanden, winkelpersoneel vlucht rillend de roltrap op, nagezeten door een stel hysterische dolle honden. Onderweg laten ze stapels kleding vallen, kansloos vertrapt onder de hoeven van een bende antilopes op de vlucht voor een leeuw.

Met andere woorden, het heeft ook wel iets.
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
pi_43400641
Ik vind het echt hilarisch......Ben elke keer weer verbaasd dat het zo enorm ontvangen wordt. Ken het verhaal van een collega, die toen met de Karl Lagerfeld collectie in Amsterdam werkte. Hij kwam uit het magazijn met een stapel accesoires en werd bestormd door een hysterische horde. Hij schrok zo dat hij in paniek alles in de lucht heeft gegooid en een sprintje trok naar het magazijn
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')