abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43416180
bizar die hysterie

binnen een week tijd vindt "half"winkelend vrouwelijk Nederland die kleding ineens mooi

zal dan wel, ik vind het niets iig.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_43416226
quote:
Op donderdag 9 november 2006 23:46 schreef Neuroscience het volgende:

[..]

Alsof het gaat om hip zijn. Als je in die puberale fase blijft hangen is het wel zielig met je imo. Draag gewoon wat je mooi vindt! (Italiaanse maatkleding!)
Daar ging het wel degelijk om, gewoon omdat het van Viktor & Rolf was, dat was zelfs terug te lezen in een paar reacties. En veel van die mensen die d'r als eerst waren zitten in die puberale fase, of zijn gewoon markplaats figuren

Ik vond eigenlijk ook alleen die trenchcoat echt mooi, nouja, de rest is wel grappig maar zou ik ook echt noooit dragen , zoals die hartjesblouse.
  vrijdag 10 november 2006 @ 10:19:00 #253
144296 Hakbar
Neem een snuif...
pi_43419493
Ik snap ook niet wat iedereen zo leuk vind aan die trui. Ik vind hem maar lelijk, met zo'n pijltje erop

What's next? Borelli's bij de zeeman ?
... en pak een fuif!
  vrijdag 10 november 2006 @ 10:20:46 #254
49518 HetwasietsmeteenF
semi-sweet and nuts
pi_43419537
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 00:04 schreef Shirley het volgende:

[..]

Naar mijn mening is het ook niet hip, maar ik denk wel dat de vele mensen die daar vandaag in de rij stonden wel zo denken. Want je gaat mij niet vertellen dat er zo'n massahysterie was omdat het zulke mooie kleding is. Nee, puur omdat er Victor & Rolf in het merkje staat, dús bestempelen veel mensen zich meteen als hip. Zo bedoelde ik het.
ik vind die hele gekte trouwens te stom voor woorden.
Precies, als mensen zelfs maar naar een stapel kledingstukken gaan graaien zonder te kijken, omdat het Viktor & Rolf is... dat gaat echt nergens meer over... voor de mensen die wel echt graag een bepaald kledingstuk wilde hebben is dan gewoon nauwelijks meer kans...
Al kan ik het me bijna niet voorstellen dat die er zijn, want ik vind vrijwel de hele collectie, zover ik gezien heb, echt spuuglelijk (maar smaken verschillen uiteraard!)
Op 09-02-2008 13:35 schreef Triggershot:
Kanet Shay'an M3 Al-Fa O+
pi_43419995
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 00:04 schreef Shirley het volgende:

[..]

Naar mijn mening is het ook niet hip, maar ik denk wel dat de vele mensen die daar vandaag in de rij stonden wel zo denken. Want je gaat mij niet vertellen dat er zo'n massahysterie was omdat het zulke mooie kleding is. Nee, puur omdat er Victor & Rolf in het merkje staat, dús bestempelen veel mensen zich meteen als hip. Zo bedoelde ik het.
ik vind die hele gekte trouwens te stom voor woorden.
En dat is nou mijn hele punt. You can't buy style en daarom is dat hele H&M Loves V&R in zekere zin een succes, maar ook een afknapper voor de mensen die het wilden om een bepaalde reden.
Never argue with an idiot, they lower down your level, and then beat you with experience
pi_43420127
quote:
Op donderdag 9 november 2006 22:14 schreef Little_Angel het volgende:
Hier nog een filmpje van de circus in A'dam:

http://www.elle.nl/player(...)nl/quotenet/VenR.flv
Net een stel kippen
pi_43420209
quote:
Het was zo'n chaos dat het winkelpersoneel de rekken niet meer kon vullen, en besloot de nieuwe kledingstukken de winkel in te gooien vanuit het magazijn.
Als het niet zo in- en intriest was, zou je er om kunnen lachen.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  vrijdag 10 november 2006 @ 10:53:07 #258
23158 Miss_MacPhisto
This is not an exit.
pi_43420337
Net als zo'n vrouw gisteren op het journaal. Loopt daar met een hele stapel kleding van V&R. "Nee, ik weet nog niet wat ik heb, maar dat zie ik thuis wel" (of zoiets). En dan zijn er nog mensen die beweren dat het niet puur en alleen om het merkje in de kleding gaat?
Had wat dingen in de bladen zien staan, maar vond het nou niet echt een collectie om voor naar de winkel te rennen.
Smell the flowers while you can....
pi_43420439

Ebay, buy it now price: US $450.00 en trouwjurk beneden: US $1,200.00 .

pi_43420481
Ik kon mezelf niet bedwingen en heb even op Marktplaats zitten kijken.

Er stond een advertentie van iemand die "helaas de verkeerde maat trenchcoat had gekocht. Als iemand een maat 44 wil ruilen tegen een maat 34 hoor ik het graag."

Hoe triest ben je dan, als je zo'n verkeerde maat koopt?
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
pi_43421123
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 10:47 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ik kan er wel om lachen, hoor. Ik vind het briljant. Reken maar dat er flink wat geld binnen komt door deze aktie. En publiciteit.
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_43421147
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 11:23 schreef Jurk het volgende:

[..]

Ik kan er wel om lachen, hoor. Ik vind het briljant. Reken maar dat er flink wat geld binnen komt door deze aktie. En publiciteit.
Sory, ik vind het walgelijk consumentisme. Decadentie ten top.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_43421236
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 11:24 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ja, maar ik werk er (en had ik al eens verteld dat we behalve ons salaris ook provisie krijgen?).
  vrijdag 10 november 2006 @ 11:41:10 #264
70004 niksan
net een beetje meer
pi_43421654
quote:
Op donderdag 9 november 2006 10:53 schreef Little_Angel het volgende:
Alles in Groningen is al uitverkocht .
Echt sick... Het is er nog drukker dan toen met Stella!
Na een uur??

Wat kunnen mensen gek zijn
"May the wind always be at your back and
the sun always upon your face, and the
winds of destiny carry you aloft to
dance with the stars."
pi_43422012
Ik was ook 1 van die debielen die me had laten overhalen mee te doen, en stond ook 3kwartier van tevoren bij H&M.
Eens maar nooooit meer, al vond ik het echt een onwijs bizarre ervaring. Echt die haat en nijd, en daarna de verbroedering met het ruilen. Serieus, dat filmpje van elle een paar posts terug was echt niks vergeleken bij hoe het in rotterdam ging,daar was het echt slaan,gillen en vechten...en in dat filmpje zag het er nog vrij gebroederlijk uit..

Ik ging echt voor een bepaalde blouse en die heb ik gelukkig dan ook, maar ik zat net voor de grap ook eens op marktplaats te kijken, en zag dat er al 102 euro was geboden voor diezelfde blouse (van 39,90). Dat zet je dan toch wel ff aan het denken, ik bedoel, ik snap echt wel dat mensen dit doen...want het is erg makkelijk verdienen.
Ik vind mijn blouse zelf helemaal top en zou m dan ook echt niet verkopen..maar ergens snap ik het wel.
Ik las in het ad dat de h&m het erg jammer vond dat er zo'n handel in was, en wilden volgend jaar een soort 'spelregels' opstellen.

Alsof deze mensen zich daar aan gaan houden..
pi_43422308
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 11:53 schreef G-SaS het volgende:

Alsof deze mensen zich daar aan gaan houden..
Wel als ze maar maximaal 2 a 3 artikelen ofzo per klant mogen kopen.
pi_43422389
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 12:06 schreef schatje het volgende:

[..]

Lijkt me ook een van de meest realistische oplossingen
pi_43422440
Ik heb een string kunnen bemachtigen, vond het toch wel leuk om 'iets' te hebben...
Was er pas om een uur of half 12 en heb me nog best en tijdje vermaakt met alleen maar mensen kijken, er hing bijna niets meer en dan nog algehele hysterie!
  vrijdag 10 november 2006 @ 12:17:19 #269
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_43422585
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 12:06 schreef schatje het volgende:

[..]

Dat is al idd gemaild naar H&M, heel veel meiden hebben er over geklaagd.
Ken we gevallen die dan hun eigen spullen aan een ander gaven om diegene er blij mee te maken, vb:

Meisje zat in de H&M, vrouw komt helemaal uit een gat naar de H&M, vraagt aan dat meisje of ze de trui niet mag hebben omdat ze helemaal vanuit dat gat daarheen is gekomen om hem te kopen voor haar dochtertje, meisje geeft hem en voelt zich beter dan al die mensen die het nu voor het 3 dubbele op Ebay, mp etc verkopen.
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
  vrijdag 10 november 2006 @ 12:20:25 #270
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_43422672
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 11:41 schreef niksan het volgende:

[..]

Na een uur??

Wat kunnen mensen gek zijn
Schijnbaar!
In Gent was trouwens later op de middag nog véél te krijgen, alle rekken hingen nog vol, schijnt.
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
pi_43422758
Me mama belde me net, die was in de H&M in london. Die zei dat er nog super veel hing.
Is er niet een site ofzo waar ALLE kleding stukken opstaan.
Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.
pi_43423345
Ff met ryanair op en neer, en wat viktor&rolf kleren inkopen!
  vrijdag 10 november 2006 @ 12:45:34 #273
144296 Hakbar
Neem een snuif...
pi_43423363
-edit: doe normaal

[ Bericht 94% gewijzigd door Mylene op 10-11-2006 13:02:05 ]
... en pak een fuif!
pi_43423764
't is goed koper om op en neer naar london te gaan en et daar te kopen dan het van marktplaats af te halen
  vrijdag 10 november 2006 @ 13:09:14 #275
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_43424059
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 11:26 schreef Jurk het volgende:

[..]

Ja, maar ik werk er (en had ik al eens verteld dat we behalve ons salaris ook provisie krijgen?).
En zoiets is toch stiekem best lachen, wanneer krijg je nou de kans om met kleding vanuit het magazijn te gooien?
pi_43424199
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 10:47 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ik had er wel bij willen zijn. . Ik had me bescheurd van het lachen!
pi_43424226
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 13:09 schreef HenkBenzinetank het volgende:

[..]

En zoiets is toch stiekem best lachen, wanneer krijg je nou de kans om met kleding vanuit het magazijn te gooien?
Dat ook, het levert altijd leuke verhalen op. Maar ik ben ook best trots op H&M. Ze weten toch altijd met iets te komen wat in het oog springt. De pers zit er boven op, de klanten vinden het leuk, voor H&M is het geslaagd.
En er zullen altijd mensen zijn die kritiek hebben, maar ach, hoge bomen.....
pi_43424986
Wat ik wel knap vind is dat er telkens met een dergelijke actie toch een soort hype gecreeërd wordt, met als gevolg dat het hele land weet dat die collectie er hangt, terwijl je toch niet wordt doodgegooid met reclame.
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
pi_43425278
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 11:24 schreef Jarno het volgende:

[..]

Je generaliseert nu wel enorm. Er zijn ook mensen die wel specifiek dingen ECHT wilde hebben, om het item. Ikzwelf bijvoorbeeld ben al jaren op zoek naar een goede schippersjas, de meeste modellen zijn heel breed en aangezien ik zelf erg dun ben zien de meeste versies er bij mij niet uit. Deze is wat strakker en getailleerder, als dat niet het geval was geweest had ik hem weer niet gekocht bijvoorbeeld.

Je kan alleen dus niet iedereen over een kam scheren. Mensen die alle schappen leeggraaien zonder te kijken wat ze kopen en het daarna te koop aanbieden op ebay voor winst zouden moeten worden opgepakt voor heling...
  vrijdag 10 november 2006 @ 13:45:22 #280
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_43425288
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 13:14 schreef Jurk het volgende:

[..]

Dat ook, het levert altijd leuke verhalen op. Maar ik ben ook best trots op H&M. Ze weten toch altijd met iets te komen wat in het oog springt. De pers zit er boven op, de klanten vinden het leuk, voor H&M is het geslaagd.
En er zullen altijd mensen zijn die kritiek hebben, maar ach, hoge bomen.....
Marketing-technisch gezien is dit natuurlijk een perfect voorbeeld.
pi_43432443
Vandaag bracht een vrouw in de H&M in Den Haag een stapeltje kleren terug. Dat werd meteen weer in de rekken gehangen. De schippersjas had met de wollen trui in een tasje gezeten en zat dus helemaal onder de pluisjes en haren, en het T-shirtje had gewoon een gat erin. Maar ze kreeg gewoon haar 300 euro terug. Dat snap ik dan ook weer niet.

Vind het zo zonde dat al die massa-inkopers het verpesten voor de mensen die een bepaald kledingstuk gewoon écht mooi vinden. Van die dunne meisjes die een jas in maat 44 kopen, of dikke vrouwen die dan met een stringetje maat 34 naar de kassa gaan. Daar is toch niets leuks meer aan?
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_43435085
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 17:40 schreef imago het volgende:
Vandaag bracht een vrouw in de H&M in Den Haag een stapeltje kleren terug. Dat werd meteen weer in de rekken gehangen. De schippersjas had met de wollen trui in een tasje gezeten en zat dus helemaal onder de pluisjes en haren, en het T-shirtje had gewoon een gat erin. Maar ze kreeg gewoon haar 300 euro terug. Dat snap ik dan ook weer niet.

Vind het zo zonde dat al die massa-inkopers het verpesten voor de mensen die een bepaald kledingstuk gewoon écht mooi vinden. Van die dunne meisjes die een jas in maat 44 kopen, of dikke vrouwen die dan met een stringetje maat 34 naar de kassa gaan. Daar is toch niets leuks meer aan?
Ik snap het wel, ze verkopen die kleding toch wel weer voor de volle mep.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_43435200
Ik ga maandag wel effe naar H&M effe kijken of ze nog dingen over hebben
pi_43438741
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 19:21 schreef cultheld het volgende:

Ik snap het wel, ze verkopen die kleding toch wel weer voor de volle mep.
Onder de haren en met een gat erin ja

Als ik die H&M kassameneer was geweest, had ik dus mooi gezegd dat ik kleding in die staat niet terug nam. Stik er maar in, als je zo hebberig alles uit de rekken hebt gegrist en het de volgende dag weer zo komt ruilen
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_43441483
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 21:10 schreef imago het volgende:

[..]

Onder de haren en met een gat erin ja

Als ik die H&M kassameneer was geweest, had ik dus mooi gezegd dat ik kleding in die staat niet terug nam. Stik er maar in, als je zo hebberig alles uit de rekken hebt gegrist en het de volgende dag weer zo komt ruilen
Misschien wel losgerukte haren en gaten van het stoeien die ochtend in de h&m?
  vrijdag 10 november 2006 @ 23:24:24 #286
45537 oor
Kloon van Yvonne
pi_43442435
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 22:48 schreef Maxxieh het volgende:

[..]

Misschien wel losgerukte haren en gaten van het stoeien die ochtend in de h&m?
dan had je maar bij de kassa moeten kijken wat je in je handen hebt.
OOЯ
pi_43443091
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 19:25 schreef Originele_Naam het volgende:
Ik ga maandag wel effe naar H&M effe kijken of ze nog dingen over hebben
Er wordt in Rotterdam best al veel teruggebracht, maar dat is ook redelijk snel al weer weg. Enige wat niet uitverkocht was bij ons waren die walgelijke wicked-weasle-achtige bh-bikinidingetjes die alleen je tepels bedekken .

En sommige mensen snappen er echt niks van. Wel op de hoogte dat er gisteren V&R verkocht werd, maar compleet verbaasd en verontwaardigd reageren als je zegt dat dat binnen een ochtend voor 99% op was
pi_43448689
Hoezo hebberig?
Echt triest!
pi_43452841
We gaan in het centrale topic verder: Viktor & Rolf love H&M: A short love affair #7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')