abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 november 2006 @ 17:05:21 #126
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_43363753
quote:
Op woensdag 8 november 2006 16:19 schreef parselmouth het volgende:

[..]

Van de trouwjurk?
Nee, van alles schijnt.
Een meisje haar moeder had het nog nagevraagd aan een verkoopster, en die vertelde dit dus.
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
pi_43363782
quote:
Op maandag 6 november 2006 11:43 schreef piepster het volgende:
Amsterdam, Arnhem, Den Haag, Enschede, Groningen, Maastricht, Rotterdam en Tilburg geloof ik. Almere dus niet.
En waar is dat terug te vinden?
Ik was van plan om naar de H&M is Alkmaar te gaan maar dat heeft dus geen zin zeker...
  woensdag 8 november 2006 @ 17:08:30 #128
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_43363858
Dat kun je vinden op de site zelf, dacht ik!
Don’t touch the girl,
and call it an accident.
pi_43363974
Hmm. Op de H&M site staat Amsterdam, Den Haag, Enschede, Groningen, Maastricht, Rotterdam,Tilburg, Utrecht.

@parselmouth: Hoe kom jij aan jouw lijstje?
pi_43364193
quote:
Op woensdag 8 november 2006 17:05 schreef Little_Angel het volgende:

[..]

Nee, van alles schijnt.
Een meisje haar moeder had het nog nagevraagd aan een verkoopster, en die vertelde dit dus.
Damn, da's wel heel karig dan. Kan het me eerlijk gezegd ook niet echt voorstellen, denk dat ze het feit dat het zo enorm gelimiteerd is dan wel overal hadden vermeld. Nou ja, stiekem hoop ik het ook, anders is de trenchcoat dus zeker weten niet aan mij besteed .

Ik heb m'n lijstje van Fashionscene.nl, dus ik vermoed dat het lijstje van de H&M-site zelf betrouwbaarder is
pi_43364314
quote:
Op woensdag 8 november 2006 16:38 schreef piepster het volgende:
Arnhem:
Brouwersplein 1, damescollectie

Is dit een nieuwe H&M? En waar zit 'ie dan precies? Ik ken alleen die op de Ketelstraat.
er is een nieuw gedeelte in arnhem, bij de V & D.
Tap tap tap
pi_43365182
Gelukkig dat iemand er hier nog over begon, anders had ik morgenvroeg voor de H&M in Arnhem gelegen.
pi_43367221
Ik ga dus echt niet voor de winkel liggen, dan maar pech. Alhoewel ik wel graag wil kijken. Krijgen ze de zooi niet in etappes aangeleverd? Dat zou ik veel eerlijker vinden...
  woensdag 8 november 2006 @ 18:50:59 #134
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_43367462
Ik vind de geruite sweater en die grijze sweater met die pijl wel leuk. Maar ik denk niet dat ik er op ga liggen wachten morgen.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_43367868
quote:
Op woensdag 8 november 2006 18:50 schreef VeX- het volgende:
Ik vind de geruite sweater en die grijze sweater met die pijl wel leuk. Maar ik denk niet dat ik er op ga liggen wachten morgen.
Die wil ik dus eventueel ook wel hebben. Maar als ze niet online te bestellen zijn, hoef ik ze toch maar niet te hebben.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  woensdag 8 november 2006 @ 19:19:22 #136
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_43368639
quote:
Op woensdag 8 november 2006 17:18 schreef parselmouth het volgende:

[..]

Damn, da's wel heel karig dan. Kan het me eerlijk gezegd ook niet echt voorstellen, denk dat ze het feit dat het zo enorm gelimiteerd is dan wel overal hadden vermeld. Nou ja, stiekem hoop ik het ook, anders is de trenchcoat dus zeker weten niet aan mij besteed .

Ik heb m'n lijstje van Fashionscene.nl, dus ik vermoed dat het lijstje van de H&M-site zelf betrouwbaarder is
Ja, ik stond ook al te kijken, dan kom je helemaal niet aan de leuke dingen meer.
Don’t touch the girl,
and call it an accident.
pi_43370654
quote:
Op woensdag 8 november 2006 19:19 schreef Little_Angel het volgende:

[..]

Ja, ik stond ook al te kijken, dan kom je helemaal niet aan de leuke dingen meer.
Ik weet wel dat van de trouwjurk een heel gelimiteerde oplage is. 1000 over de hele wereld en in het filiaal in Rotterdam 8. Dus wat dat betreft zouden die aantallen wel op kunnen gaan (twee keer 34, twee keer 36, twee keer 38 en twee keer 40 ofzo, dat zou dan 8 jurken in totaal zijn).
pi_43370746
Volgens mij is de trouwjurk er alleen in maat 36 en 38.
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_43373802
Die mannen pak is VET! voor de rest zuigt het een beetje
pi_43374129
Ik vind dat vrouwenpak zo verschrikkelijk mooi Maar ja, ik draag dat dus echt helemaal nooit...
Maar ik hoop wel echt heul hard dat ik een trenchcoat te pakken krijg in maat 34
pi_43375086
quote:
Op woensdag 8 november 2006 21:20 schreef sanakthe het volgende:
Die mannen pak is VET! voor de rest zuigt het een beetje
Welke bedoel je? Die smoking of die jeans smoking?
pi_43375495
Die smoking
pi_43376632
Die is wel netjes ja. Dat jeans ding is een leuke gimmick, maar daar moet je persoon ook bij passen...
  donderdag 9 november 2006 @ 10:53:14 #144
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_43387730
Alles in Groningen is al uitverkocht .
Echt sick... Het is er nog drukker dan toen met Stella!
Don’t touch the girl,
and call it an accident.
pi_43387739
Net even een kijkje genomen hier in Den Haag. En ik vind die trench echt heel mooi, maar ik ga toch echt niet om een jas in gevecht met die hysterische wijven daar

Wil nog wel een poging wagen wanneer ze online verkocht worden, maar ik denk eigenlijk dat de H&M-website al die belangstelling niet zal trekken en zal vastlopen ofzo, dus daar verwacht ik ook niet al te veel van.
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_43390441
Heb ook niet echt zin om me in dat hysterische gedoe te mengen, dus ik check ook wel online (is dat dan zondag op maandag 0:00?), als dat lukt, anders vind ik ergens anders wel een leuke nieuwe jas .
pi_43390649
Echt erg Ik moet zaterdag even langs de H&M gewoon maar stiekem heb ik niet veel geld
pi_43391429
quote:
Op donderdag 9 november 2006 12:21 schreef Maisnon het volgende:
Echt erg Ik moet zaterdag even langs de H&M gewoon maar stiekem heb ik niet veel geld
Maak je geen zorgen, zaterdag is toch alles al uitverkocht
pi_43391685
Hahaha, ja ik kan vandaag ECHT niet gaan ik moet aan een evaluatie werken, bah!

En zelfs in Tilburg denk je?
pi_43392795
Weet iemand vanaf wanneer die trenchcoat online te bestellen is, ik ga me namelijk niet mengen in die mensen massa
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')