Nee, van alles schijnt.quote:
En waar is dat terug te vinden?quote:Op maandag 6 november 2006 11:43 schreef piepster het volgende:
Amsterdam, Arnhem, Den Haag, Enschede, Groningen, Maastricht, Rotterdam en Tilburg geloof ik. Almere dus niet.
Damn, da's wel heel karig dan. Kan het me eerlijk gezegd ook niet echt voorstellen, denk dat ze het feit dat het zo enorm gelimiteerd is dan wel overal hadden vermeld. Nou ja, stiekem hoop ik het ook, anders is de trenchcoat dus zeker weten niet aan mij besteedquote:Op woensdag 8 november 2006 17:05 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Nee, van alles schijnt.
Een meisje haar moeder had het nog nagevraagd aan een verkoopster, en die vertelde dit dus.
er is een nieuw gedeelte in arnhem, bij de V & D.quote:Op woensdag 8 november 2006 16:38 schreef piepster het volgende:
Arnhem:
Brouwersplein 1, damescollectie
Is dit een nieuwe H&M? En waar zit 'ie dan precies? Ik ken alleen die op de Ketelstraat.
Die wil ik dus eventueel ook wel hebben. Maar als ze niet online te bestellen zijn, hoef ik ze toch maar niet te hebben.quote:Op woensdag 8 november 2006 18:50 schreef VeX- het volgende:
Ik vind de geruite sweater en die grijze sweater met die pijl wel leuk. Maar ik denk niet dat ik er op ga liggen wachten morgen.
Ja, ik stond ook al te kijken, dan kom je helemaal niet aan de leuke dingen meer.quote:Op woensdag 8 november 2006 17:18 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Damn, da's wel heel karig dan. Kan het me eerlijk gezegd ook niet echt voorstellen, denk dat ze het feit dat het zo enorm gelimiteerd is dan wel overal hadden vermeld. Nou ja, stiekem hoop ik het ook, anders is de trenchcoat dus zeker weten niet aan mij besteed.
Ik heb m'n lijstje van Fashionscene.nl, dus ik vermoed dat het lijstje van de H&M-site zelf betrouwbaarder is
Ik weet wel dat van de trouwjurk een heel gelimiteerde oplage is. 1000 over de hele wereld en in het filiaal in Rotterdam 8. Dus wat dat betreft zouden die aantallen wel op kunnen gaan (twee keer 34, twee keer 36, twee keer 38 en twee keer 40 ofzo, dat zou dan 8 jurken in totaal zijn).quote:Op woensdag 8 november 2006 19:19 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Ja, ik stond ook al te kijken, dan kom je helemaal niet aan de leuke dingen meer.
Welke bedoel je? Die smoking of die jeans smoking?quote:Op woensdag 8 november 2006 21:20 schreef sanakthe het volgende:
Die mannen pak is VET! voor de rest zuigt het een beetje
Maak je geen zorgen, zaterdag is toch alles al uitverkochtquote:Op donderdag 9 november 2006 12:21 schreef Maisnon het volgende:
Echt ergIk moet zaterdag even langs de H&M gewoon
maar stiekem heb ik niet veel geld
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |