abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43313180
Wordt deze collectie 9 november ook al direct in Arnhem verkocht? Ik heb wat kledingstukken in de peiling.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_43316578
Amsterdam:
Kalverstraat 125, dames- en herencollectie
Kalverstraat 200, dames- en herencollectie
Nieuwendijk 141, herencollectie
Nieuwendijk 154, damescollectie

Arnhem:
Brouwersplein 1, damescollectie

Den Haag:
Wagenstraat 15, dames- en herencollectie

Enschede:
Klanderij 98, dames- en herencollectie

Groningen:
Grote Markt 3, dames- en herencollectie

Maastricht:
Mosae Forum 1, dames- en herencollectie

Rotterdam:
Beursplein 10, dames- en herencollectie

Tilburg:
Heuvelstraat 75, dames- en herencollectie

Utrecht:
Oudegracht 147, dames- en herencollectie
pi_43324968
quote:
Op maandag 6 november 2006 18:06 schreef schatje het volgende:

7236 (welkomstaanbieding van 25% korting op een artikel naar keuze, geldig tot 26-12-2006)
Zo das mooi, beter werkt het ook voor de VR collectie
pi_43325356
Kut, alleen maar een damescollectie in Arnhem . Dan maar Rotterdam, Den Haag of Utrecht .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_43325443
Jezus wat is dat weer karig verdeeld zeg!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_43325591
Idd Amsterdam heeft 4 winkels en Rotterdam en Den Haag allebei 1
pi_43327599
Het zou wel heel lullig van H&M zijn als de kortingscode niet werkt bij de Viktor & Rolf collectie.

Overigens denk ik wel dat je niet alles online kunt bestellen. Met de Madonna & Crew Love H&M collectie is dat ook het geval geweest. Ik denk bijvoorbeeld dat je niet schoenen online kunt bestellen.

Ik vind de collectie voor de heren trouwens leuker dan voor de dames.
pi_43328126
Ik zit te azen op die geruite sweater en die sweater met die pijl er op. Zouden die maandag online te bestellen zijn? Dat scheelt me weer een hoop tijd namelijk.
pi_43328537
Ik durf het niet met zekerheid te zeggen maar ik denk van wel.
pi_43328654
Ik ga voor het VR pak
pi_43332064
Daphne Bunskoek heeft nu bij RTL Boulevard al een blouse van Viktor & Rolf aan.

Is de collectie eigenlijk ook in het buitenland verkrijgbaar?
amokaapjeeh O+
  dinsdag 7 november 2006 @ 19:24:42 #112
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_43333915
Ja ik zag het... Staat d'r goed!
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
pi_43334296
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 18:38 schreef Coconut het volgende:

Is de collectie eigenlijk ook in het buitenland verkrijgbaar?
Jazeker.

Een artikel uit de Telegraaf:
quote:
Er was een metershoge bruidstaart, een tienkoppig strijkje, een champagnefontein en een duizelingwekkende gastenlijst. Voor de internationale lancering van de betaalbare collectie die Viktor & Rolf voor H&M maakten, waren kosten noch moeite gespaard.

Viktor & Rolf lanceren hun H&M-collectie in Hollywood…

...en dat moet gevierd worden!

LOS ANGELES – Of de betaalbare designercollectie die Viktor & Rolf voor H&M ontwierpen, tot dezelfde hysterische taferelen zal leiden als de collecties van hun voorgangers Karl Lagerfeld en Stella McCartney, zal een donderdadg blijken. De internationale presentatie die deze week in Los Angeles plaatsvond, was in ieder geval groots. Voorafgaand aan de lancering van de collectie spraken wij het succesvolle ontwerpersduo en Margareta Van den Bosch, hoofd designafdeling bij H&M, in het legendarische hotel Château Marmont, waar Blues Brother John Belushi in ’82 dood werd gevonden.

Waarom viel de keuze voor de designerlijn deze keer op Viktor & Rolf, een duo dat bekend staat om exclusieve, intellectuele prêt-à-porter, terwijl H&M staat voor modieuze massa? „We werken graag met verschillende type ontwerpers”, legt de Zweedse Margareta uit. „Stella was jong en hip, Karl Lagerfeld een oude rot in het vak en Viktor & Rolf zijn heel conceptueel, neigen meer naar kunst dan mode. Dat vond ik interessant en ik ben blij verrast met hun creaties. Ik heb prettig met ze samengewerkt. Ze zijn heel professioneel en gedisciplineerd.”
„De collectie die we hebben gemaakt, heeft te maken met het huwelijk”, vertelt Rolf. „Het staat symbool voor het huwelijk tussen H&M en ons. Daarom hebben we ook Hollywood als locatie gekozen. Hier trouwen mensen snel, maar de huwelijken duren nooit echt lang. Wat wij hebben met H&M is ook kortstondig.”
En dus stond alles in het teken van een societywedding. De uitnodiging bestond uit een langwerpige witte kaart en de receptie werd gehouden in de tuin van een waanzinnig privéhuis in het poepchique Bel-Air waar verse witte bloemen de boventoon voerden. Het was zo glamoureus en smaakvol dat je gewoon zin kreeg om zelf in het huwelijksbootje te stappen.
Bij binnenkomst stonden de twee mannen samen met bruidje (model Raquel Zimmermann) in een romantisch prieeltje de felicitaties van de maar liefst 600 gasten in ontvangst te nemen. Carmit Bachar van de Pussycat Dolls was er, net als Owen Wilson, Garcelle Beauvais-Nilon, Carmen Electra, Kanye West en vriendin Alexis Rainey, Lara Flyn Boyle, Chloe Sevigny en de Olsen twins. Inez van Lamsweerde, die samen met partner Vinoodh Matadin de fotografie van de campagne voor haar rekening nam, ontbrak. Daarentegen was Jeroen Krabbé, die V&R toevallig tegenkwam in Château Marmont waar de acteur een paar nachten bivakkeerde, wel van de partij. „Viktor & Rolf zijn geweldig, ze zijn Nederland werkelijk ontstegen”, zei de acteur die tijdens de show pal naast de catwalk stond.
Op het plankier showden modellen een trenchcoat met een hartjesgesp aan de ceintuur, een panty met ingezette hartjes, chiffon blouses en een smoking. Voor heren was er een denimpak, pyjama, ondergoed en een smoking. Opvallend waren de details, zoals knopen die zijn voorzien van de naam van de ontwerpers. ’Zijn’ kleding is versierd met pijlen (zelfs de zool van de mannenschoen heeft pijlen) en de torenhoge vrouwenschoenen met een groot hart op de wreef doen niet onder voor een paar sexy Manolo’s.

Wereldwijd
Exclusief is de trouwjurk, die in een beperkte oplage van duizend stuks wereldwijd wordt verspreid. Het is zelfs de eerste keer sinds het bestaan van de Zweedse modemacht (nu alweer 59 jaar geleden) dat ze een trouwjurk gaan verkopen. Die jurk is tevens het duurste item (298 euro) uit de Viktor & Rolf voor H&M collectie. Rolf: „We zouden het erg leuk vinden als we trouwfoto’s zouden ontvangen van stellen die in de H&M-jurk zijn getrouwd.” Geen zin om op 9 november voor de deur te liggen? Het Centraal Museum in Utrecht heeft het allereerste exemplaar en exposeert de jurk tot en met 26 november.

Betaalbare lijnen zijn voor ontwerpers een aantrekkelijk fenomeen. Deze week werd bekend dat ook Gap, de Amerikaanse kledingketen, in zee gaat met ontwerpers. Roland Mouret is de eerste. Hij ontwierp tien jurken die op 7 november, twee dagen voor de V&R-collectie bij H&M, in de verkoop gaan. John Galliano en Alexander McQueen brengen naast hun eerste lijnen sinds kort goedkopere versies. Niets voor Viktor & Rolf? „We hebben op dit moment geen plannen om naast onze huidige lijn een goedkopere collectie te maken”, zegt Rolf.
Na een overzichtstentoonstelling in Parijs, twee geuren, een collectie voor mannen, vrouwen en lingerie, de ontwerpen voor het Italiaanse regenjassenmerk Allegri, een eigen winkel in Milaan en elk half jaar een show in de lichtstad, neemt het Viktor & Rolf-imperium een indrukwekkende vorm aan.
„Dit is waar we van droomden, maar we hebben nog steeds het idee alsof we net beginnen”, zegt Viktor. „We willen nog veel meer geuren lanceren en misschien zelfs make-up.” „En meer eigen winkels”, vult Rolf aan. „In New York bijvoorbeeld. Maar Amerika veroveren is niet eenvoudig.”
Op geruchten over een mogelijke samenwerking met jeansgigant Diesel reageren beiden alsof ze de vraag voor het eerst horen. „We weten niet waar je het over hebt.” Kunnen ze een beetje genieten van hun succes? Viktor: „Toen we in Chicago langs een enorm billboard reden, ging er echt wel iets door ons heen. Dat was een heel bijzonder moment. Nee, we houden geen dagboek bij, wel bewaren we alle verhalen die over ons in de media zijn verschenen.”
Op 9 november zal het duo niet stiekem vanuit een pashokje toekijken hoe er in de winkels wordt gevochten om hun ontwerpen. Viktor: „Dan zijn we aan het werk in een fabriek in Italië. En in die buurt is er geen H&M.”
bron
pi_43334972
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 19:33 schreef schatje het volgende:
Jazeker.

Een artikel uit de Telegraaf:
[..]

bron
Oh, beter! Dan ga ik in Berlijn even kijken in de H&M
Wat betreft de trouwjurk; volgens mij zei Fiona gisteren bij RTL Boulevard dat in iedere H&M waar de collectie verkocht wordt, maar 1 trouwjurk te verkrijgen is...
amokaapjeeh O+
  dinsdag 7 november 2006 @ 20:10:41 #115
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_43335935
Rotterdam heeft er 8..
  woensdag 8 november 2006 @ 11:00:17 #116
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_43352378
Ik als man zijnde, sta morgen om 9.30 voor de deur in Amsterdam.
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
  woensdag 8 november 2006 @ 11:01:19 #117
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_43352396
gaan ze dan ook viktor en rolf luchtjes verkopen?
an urge to help mankind overcomes me
  woensdag 8 november 2006 @ 11:50:50 #118
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_43353670
Als het goed is wel ja
pi_43358334
quote:
Op woensdag 8 november 2006 11:01 schreef saaw het volgende:
gaan ze dan ook viktor en rolf luchtjes verkopen?
nee.
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
  woensdag 8 november 2006 @ 15:51:56 #120
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_43361247
Ze zouden toch misschien Flowerbomb krijgen?
pi_43361903
Hmmm, ik ga morgen voor het smoking overhemd, hopelijk ben ik op tijd. moet werken tot 6 uur.
I don't think necessity is the mother of invention - invention, in my opinion, arises directly from idleness, possibly also from laziness. To save oneself trouble.
  woensdag 8 november 2006 @ 16:16:30 #122
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_43362146
Er worden van één maat 2 verkocht... .
Teminste dat wordt er gezegd..
Dus 2 x maat 34,36,38 etc.
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
pi_43362265
quote:
Op woensdag 8 november 2006 16:16 schreef Little_Angel het volgende:
Er worden van één maat 2 verkocht... .
Teminste dat wordt er gezegd..
Dus 2 x maat 34,36,38 etc.
Van de trouwjurk?
pi_43362813
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 18:15 schreef gtsmrt het volgende:

[..]

kan je wel dik knaken mee verdienen daarna op marktplaats
Dat had je nou niet moeten zeggen, nou ga ik ook ff hamsteren morgen
Is er een maximum aan het aantal kledingstukken dat je mag kopen en hoe zie je van de buitenkant dat het een Viktor & Rolf is?
pi_43362905
Arnhem:
Brouwersplein 1, damescollectie

Is dit een nieuwe H&M? En waar zit 'ie dan precies? Ik ken alleen die op de Ketelstraat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')