Als dat al een dilemma voor je is zit er een schroefje los.quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:45 schreef Forcefuzz het volgende:
Goeie sex met 1,5 wijf
Dilemma:
Bier of sex.
Doorsneeleven, dan heb je nog dromen om na te streven en je leeft nog 50 jaar langer op de koop toe.quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:53 schreef Honingdrop het volgende:
Ballen eraf, kinderen hoef ik toch niet
Dilemma: Al je dromen komen uit en je sterft op je 40ste of een doorsneeleven tot je 90ste
Open houden.quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:16 schreef pi0d het volgende:
Hand in je reet
Dilemma: topic sluiten of open houden
die eerste optie. moar dan niet in bed.quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:19 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Open houden.
Lekker ding aan je lul en je moeder naast je bed.
of
Je moeder niet naast je bed maar dat lekkere ding er ook niet in.
Seks met Verdonk; mits ze een zak over die rotkop van dr trekt.quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:27 schreef deejaylethal het volgende:
Dameskontje in mn hand dan maar
Seks met Verdonk en je hele leven in Nederland blijven en niet meer hoeven werken
óf
Seks met Taida en vervolgens samen met haar in Tsjernobil gaan wonen om daar spinazie te verbouwen
is allebei niks ...quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:52 schreef Luke123 het volgende:
Nooit meer msnen![]()
Dilemma: Je moeder beffen of je vader pijpen![]()
![]()
Edit: of sterven was et even vergeten in alle Opwinding![]()
Met een pistool op je voorhoofd en een hogedrukslang in je anus..quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:52 schreef Luke123 het volgende:
Dilemma: Je moeder beffen of je vader pijpen![]()
![]()
Edit: of sterven was et even vergeten in alle Opwinding![]()
quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:18 schreef Luukzor het volgende:
Dilemma: Het hoofd van Michael jackson of het hoofd van Mailkuuuul
kut zeg, dat is wel echt een dilemmaquote:Op donderdag 11 mei 2006 17:18 schreef Luukzor het volgende:
snor, makkelijker te scherenquote:Op donderdag 11 mei 2006 17:58 schreef Luke123 het volgende:
Dilemma: Een vrouw met een snor daten of met een baard
Dan maar Osama. Mss zit er onder dat baard wel een Brad Pitt verborgen ofzo.quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:51 schreef YellowLedbetter het volgende:
een hoofddoek, misschien dat dat ooit weer in de mode komt...
Je ouders dood of neuken met osama bin laden
quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:18 schreef Luukzor het volgende:
nooit meer bier drinkenquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:13 schreef Backhander het volgende:
alle wijven zonder tieten of nooit meer bier drinken
Edit:lama te droogquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:13 schreef Backhander het volgende:
alle wijven zonder tieten of nooit meer bier drinken
veiligheid.quote:
Doodgaan als in Saw 1 in Saw twee duurde mij het veel te langquote:Op donderdag 11 mei 2006 18:56 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Dan maar Osama. Mss zit er onder dat baard wel een Brad Pitt verborgen ofzo.
Doodgaan zoals in Saw 1 of zoals in Saw 2?
Op de bus wachten.quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:36 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Doodgaan als in Saw 1 in Saw twee duurde mij het veel te lang![]()
Vanaf de trein een uur gaan lopen naar huis
of
anderhalfuur op de bus wachten
verkracht worden door een ponny, ik ga toch door mijn rug als ze op mij gaat zittenquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:38 schreef EsDe het volgende:
[..]
Op de bus wachten.
- Verkracht worden door een pony
of:
-Verkracht worden door Gordon....?
Door die pony, zijn instinct zal snel genoeg zeggen: Wat een gore behaarde mannenreet,run! Gordon's instinct daarentegen...quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:38 schreef EsDe het volgende:
[..]
Op de bus wachten.
- Verkracht worden door een pony
of:
-Verkracht worden door Gordon....?
Hey ! Er zijn geen mazen in deze dillemas he ! Het is of nooit sex, of nooit rijk worden !quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:43 schreef YellowLedbetter het volgende:
nooit meer rijk?Als in de zin van dat je ooit al rijk bent geweest, dan kies ik voor nooit meer rik vanaf mijn 99ste ofzo
haha leuk bedacht, maar je vergeet het woordje meer te lezen. Dus je kan wel horen, maar dan niet meer. Dan kan je heus nog wel praten. Je hoort alleen jezelf niet meer.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:01 schreef requiem4adream het volgende:
als je niet kunt horen kun je ook niet praten omdat je geen/weinig controle hebt over de geluiden die je uitstoot....
Dus dan maar niet meer kunnen praten
Een stoma
of
Een kunstbeen
Noot meer tv, duidelijk.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:51 schreef Bergie88 het volgende:
Nooit meer muziek luisteren
of
Nooit meer TV kijken
Door die eland met z'n geweeeeeeee(Hans Teeuwen)quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:15 schreef Sjizzel het volgende:
nooit meer kunnen horen
in zweden genomen worden door een eland
of
in zweden genomen worden door yellowledbetter
Achhh ik hou van m'n eigen stemquote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:22 schreef PsyCha het volgende:
[..]
haha leuk bedacht, maar je vergeet het woordje meer te lezen. Dus je kan wel horen, maar dan niet meer. Dan kan je heus nog wel praten. Je hoort alleen jezelf niet meer.![]()
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:15 schreef Sjizzel het volgende:
nooit meer kunnen horen
in zweden genomen worden door een eland
of
in zweden genomen worden door yellowledbetter
Nooit meer nuchter kunnen zijn(altijd stoned zijn bevalt me wel,kan ik overigens nog steeds normaal functioneren).quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:56 schreef Luke123 het volgende:
Nooit meer van de kaart kunnen zijn of nooit meer nuchter kunnen zijn? Moet een beetje moeilijk blijven...
Prutjes?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:52 schreef Sjizzel het volgende:
nooit meer prutjes kunnen laten of nooit meer boertjes kunnen laten?
quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:25 schreef renz0r het volgende:
Je in je kont laten neuken door 3 groot geschapen SOA negers of je vriendin die genomen wordt door 3 grootgeschapen 'cleane' negers
Eerste natuurlijk, EQ zegt niks. Dat is een flut compensatie middel bedacht door domme emo'squote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:49 schreef MatiCe het volgende:
Je vriendin die sex heeft een andere gozer. Voor haar tien anderen (:'))
Een IQ van 140 en een EQ van 80
of..
een EQ van 140 en IQ van 80
broehahahaha je hebt nieteens door wat ik echt zei he, ik zei: je moeder pijpen of je vader beffen?, ik weet niet hoe het bij de joue zit maar bij mij gaat dat niet denkikquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:20 schreef deejaylethal het volgende:
Dan je moeder maar... Daar heb je toch minder afschrik van...
Dit is geen dilemma tochquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:25 schreef renz0r het volgende:
Broertje
Je in je kont laten neuken door 3 groot geschapen SOA negers of je vriendin die genomen wordt door 3 grootgeschapen 'cleane' negers
vechten tegen steven seagalquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:41 schreef Bog het volgende:
vechten tegen steven seagal
of
vechten tegen chuck norris
jij wil zeker snel dood he?quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:44 schreef PsyCha het volgende:
[..]
vechten tegen steven seagal
Neuken met chuck
of
neuken met steven
reageren op je eigen dilemmaquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:51 schreef Bog het volgende:
[..]
jij wil zeker snel dood he?
heb je steven wel es zien vechten. Breekt je nek in 1 seconde.
Doe mij maar chuck, die kan er geen drol van
Dus..quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:48 schreef Maikuuul het volgende:
- Een pc zonder monitor
- Een pc zonder muis en toetsenbord
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |