abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37731626
90% Oost-Afrikaanse meisjes misbruikt

Maar liefst 90% van de meisjes in Oost-Afrika is ooit seksueel misbruikt, verkracht of mishandeld door een naast familielid. Deze schokkende cijfers komen van African Child Policy Forum (ACPF). De organisatie deed onderzoek onder 1.500 vrouwen tussen de 18 en 24 jaar in Kenia, Uganda en Ethiopië.

In Kenia zijn vrijwel alle vrouwen als kind door hun moeder mishandeld; in Uganda 94%. In Ethiopië gaf 50% aan slachtoffer te zijn van seksuele intimidatie. In dat laatste land trouwt de helft van de meisjes al voor het 18e jaar. In Uganda worden jaarlijks duizenden meisjes ontvoerd om te dienen als soldaten, huisbedienden of seksslavinnen.
pi_37731630
Zo is dat volk , waarom denk je anders dat groepsverkrachting is geïntroduceerd door buitenlanders in het Westen, en dat verkrachting voor meer dan de helft door buitenlanders word gedaan (voornamelijk moslims en negers), incest is bij deze mensen de normaalste zaak van de wereld, die rassen zijn gewoon lager en dichter bij de dieren, je ziet het in de stad al, denken echt beestelijk, mcdonalds drugs en sex, dat is waar ze de hele dag aan denken.

nee geef mij maar 1900, die rassenmenging zorgt alleen voor ellende, behalve Japanners en Chinezen en Hindoes dan, maar de rest...

derde wereld immigranten maken derde wereld landen.

kijk maar naar onze steden, nog even en het is een 2e Afrika en een 2e rifgebergte waar je liever een bom op wil gooien om de pest niet verder te laten verspreiden.
pi_37731678
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 11:30 schreef snottic het volgende:
Zo is dat volk , waarom denk je anders dat groepsverkrachting is geïntroduceerd door buitenlanders in het Westen, en dat verkrachting voor meer dan de helft door buitenlanders word gedaan (voornamelijk moslims en negers), incest is bij deze mensen de normaalste zaak van de wereld, die rassen zijn gewoon lager en dichter bij de dieren, je ziet het in de stad al, denken echt beestelijk, mcdonalds drugs en sex, dat is waar ze de hele dag aan denken.

nee geef mij maar 1900, die rassenmenging zorgt alleen voor ellende, behalve Japanners en Chinezen en Hindoes dan, maar de rest...

derde wereld immigranten maken derde wereld landen.

kijk maar naar onze steden, nog even en het is een 2e Afrika en een 2e rifgebergte waar je liever een bom op wil gooien om de pest niet verder te laten verspreiden.
pi_37731748
Heb je je hiervoor geregistreerd?

Knakker, ik hoop dat je morgen onder een trein komt.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_37731776
Wat is de definitie van misbruik die de African Child Policy Forum (ACPF) gebruikt ? Als iemand misbruikt is door voor z'n 18e seks te hebben dan verklaart dat deels het absurd hoge cijfer aangezien veel meisje voor hun 18e blijken te trouwen.
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_37731815
Openingspost leek me interessant. Toen volgde dat stuk over "dat volk" en "atoombommen" en "incest is de normaalste zaak van de wereld" en dus automatisch het aftellen naar een slotje. Tot Stormfront!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_37731833
En wat wilde je er zelf aan doen, snottic?
pi_37731840
Is stormfront niet geschikter voor je, TS? Wat een onwijs walgelijke uitspraken doe je in je 2e post. Volgens mij gaat dit behoorlijk tegen de policy in.
  donderdag 11 mei 2006 @ 11:39:59 #9
147928 Goed_Gek
Deutschland Weltmeister 2006
pi_37731843
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 11:36 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Heb je je hiervoor geregistreerd?

Knakker, ik hoop dat je morgen onder een trein komt.
Schade Holland alles ist vorbei!
Voetbal is voor domme lompe boeren?
-je webicon is verwijderd omdat ie een malware melding gaf in chrome-
  donderdag 11 mei 2006 @ 11:41:04 #10
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_37731873
Ik leg hem stil (en blijft stil),
Als dit de eerste serieuze discussie (if any) posting van TS op Fok! is dan mag hij wat mij betreft wegblijven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')