ik heb op dit moment alles behalve een soldatenkapsel:quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:15 schreef GSbrder het volgende:
doe es ongeveer hetzelfde, maar laat het achter iets langer
(nee, geen matje, gewoon niet opgeschoren)... Dan kan je je haar ook gewoon iets hipper dragen. Bijvoorbeeld een kuif of naar voren gekamt of what so ever. Met dat soldatenkapsel van jou kan je behalve stekeltjes niet veel kanten op
4e en 5equote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:19 schreef schatje het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
En met kortere/strakkers pijpen aan de onderkant....quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:06 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Zelfde serie, maar nu met polo open!
Lijkt me niet zo heul moeilijkquote:Op zondag 27 augustus 2006 10:51 schreef Ednet het volgende:
Hoe kun je je haar zo in model brengen? Bij de 5e?
neen. ik heb klote halfkrullend haar en overal kruinen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:14 schreef littledrummergirl het volgende:
ik vind het laatste kapsel wel leukmaar Ik weet niet of het met jouw haarsoort kan..
Combinatie van vlasbakkebaardjes en posthistory doet het 'm voor mij.quote:
Op 1 of andere manier voel ik me toch aardig niet op mn gemak als ik naar deze foto kijk....quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:39 schreef Camickaeze het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb ook krullend haar, mits het wat langer is, maar mijn kapster heeft er dit van gebakken! De foto's zijn niet geheel duidelijk maar hier een kleine omschrijving:
- Zijkanten opgeschoren
- Bovenkant richting hanenkam maar niet te extreem
- Achterkant klein matje (en jah, zo dacht ik ook over matjes, maar het staat best okee)
- Voor de rest: KORT! De korter je haren, des te minder ze zullen krullen!!
[afbeelding]
Beetje vreemde foto, maar zo ziet het er uit zonder gel! Ook goed te zien is dat het schuin is geschoren!
Ik hoop dat je hier wat aan hebt! Ik heb geen copyright op mijn gayniale kapsel, dus voel je vrij het te immiteren!
quote:Op donderdag 17 april 2008 09:52 schreef Rens_Wilders het volgende:
Het wordt weer mooi weer, tijd om de zomercollectie in te slaan Mustard_Man!
Ik zal binnenkort even inventariseren wat ik nodig heb en hoe het staat met de financieën.quote:Op donderdag 17 april 2008 17:36 schreef 16meter het volgende:
Wat heb je tot nu toe aangeschaft voor de lente/zomer MustardMan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |