Al gevonden thxquote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:44 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Je moet naar de zweedse site gaan.. dan naar de spijkerbroeken en dan staat het daar..
Ik kan nu ff niet voor je kijken sorry
it better be...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:26 schreef LudoSanders het volgende:
Dit is een hoax toch?
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:06 schreef vruitig het volgende:
Mustard_Man je bent echt een held, die foto´s met je poses zijn echt hilarisch..
quote:benen kloppen totaal niet met rest van postuur nu komt die ook doordat de blous waarschijnlijk te lang is maar als je je broek lager draagt en een wat losser model hebt lijkt dit al veel minder..
Waar haal je al die plaatjes weg? shop.hm.com doet het niet..quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:56 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Dit voor op het strand of zo?
[afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:51 schreef PescaPallaMarcusMan... het volgende:
Dit is al wat vrolijker, ik weet niet precies waar je van houdt maar misschien kan je het uitprinten en dan aan de verkoopster vragen of zo
nee nog niet, moet nog wat meer geld verdienen maar met mijn loon gaat dat niet zo snelquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:47 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Mustard, nog nieuws?
Maak je onderscheid in blousjes en 'casual' overhemden? Anders denk ik dat je fout zit.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:59 schreef GSbrder het volgende:
heey mustard_man
voor zover ik je aanwinsten heb gezien houd je nogal van blousjes...
niks denegerends, maar ze zijn een beetje passé.
Hé, zomercollectiequote:tegenwoordig zie je meer nauwere shirtjes of polootjes
Ik zou de TS om te beginnen juist aan raden géén standaard gay-star shirtjes te kopen. Door ze niet te dragen onderscheid je jezelf van de massa. Bovendien is het budget obvious erg beperkt, 120e voor een broek vind TS ws teveel.quote:Ik zou als ik jou was en nog niet zo zeker was van mezelf langs gaan bij de "bekendere merken"-winkels. schaf eens een shirtje aan van g-star.. Het is waar, ze zijn een beetje standaard, maar ze zitten fijn [draag ze zelf ook] en je weet zeker dat je iets modieus hebt. Winkels; fivepocket, score, open32 etc. Die winkel waar je was, VET probably, de forecast retailer in nederland, is GEEN gay winkel. Anders werken dr geen knappe verkoopsters hea... btw, ik heb ook een knappe verkoopster bij mijn VET winkel, waar woon je
... G-star is niet zo duur... 30/40 voor een shirtje, voor g-star broeken 100/120... en aan jouw maten te zien mag je best een strakker shirtje hebben... probeer verder ook iets te doen aan je haar, neem een lekker geurtje, en je zult zien dat je die gave clubs binnen mag
Indd, zomercollectiequote:Hé, zomercollectie
okee, het kan zijn dat TS 120 te veel vind voor een broek. misschien kan hij daarvoor gaan sparen of nog goedkopere broeken nemen.. [tip: ga eens naar de score; chasin' zen; linnen broek voor maar 60 euroquote:Ik zou de TS om te beginnen juist aan raden géén standaard gay-star shirtjes te kopen. Door ze niet te dragen onderscheid je jezelf van de massa. Bovendien is het budget obvious erg beperkt, 120e voor een broek vind TS ws teveel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |