ok, ik was dus in de stad net. een beetje bij wat kledingwinkels gekeken, en ik zag toen een leuke blouse, dus ik zo naar die prijs kijken en ik dacht dat ik een hartaanval kreeg. holy shit. 90 euro voor een blouse!
dus ik loop verder, langs de jack&jones. er was niet veel keus en zag wel iets leuks maar ik wilde nog even verder kijken. dus ik kom bij de ADAM en ze hadden daar een actie van 2 blousjes voor 50 euro. en volgens mij waren dat de soort blousjes die jullie mij hadden aangeraden maar ik durfde er niet voor te gaan, ik heb écht géén oog voor mode en ik zie het verschil tussen heel fout en heel goed niet dus ik liep maar verder.
dus even verderop kom ik bij de Forecast, en ik zag gelijk al een blousje waarvan ik vrij zeker wist dat die wel acceptabel zou zijn. kom ik even later uit het pashokje om in de spiegel te kijken, springt er opeens een (zeer knappe) verkoopster uit het niets. dus ik vragen of dit mij staat en zij vond het heel leuk. (had niet anders verwacht van een verkoopster).
dus ik wil afrekenen en opeens komt er een dude aan die de verkoopster beveelt om die blouse in andere kleuren uit het magazijn te halen en mij te laten zien. en verteld een andere verkoopster om shirtjes te pakken die eronder passen. vervolgens showt ze me dus de meest gaye shirtjes ooit met debiele teksten erop. ik vroeg nog of ze zeker wist dat het voor een man bedoelt was. springt die dude weer tevoorschijn en zet een enorm blaatverhaal op en allemaal verkooppraat en de andere verkoopsters kwamen er ook nog bij allemaal druk op me zetten terwijl ik al zo onzeker ben over kleding kopen!
uiteindelijk heb ik ze van me af zitten schudden en gewoon het blousje wat ik wilde hebben gekocht. dus ik lopen naar de uitgang, zie ik opeens enorme posters van naakte mannen met alleen een streep voor hun geslachtsdeel! en toen viel opeens alles op zn plaats, de gay shirtjes, de posters, die rare dude.... dit is een ghey winkel! ik heb een shirt gekocht in een ghey winkel!
achja. gheys weten iig wat van mode dus zo erg is het niet.
ben wel na dat blousje direct naar huis gegaan want dit kan ik niet aan, ik heb een modebewust hulpje nodig. en meer geld.
dus de makeover moet helaasch stukje bij beetje gebeuren. pics komen eraan.
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.