abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37753432
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 21:25 schreef Mustard_Man het volgende:

[..]

die had ze bij thuiskomst al direct weggegooid
Haal ze maar uit de prullenbak!
pi_37754004
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 09:42 schreef Koningin het volgende:

[..]

Haal ze maar uit de prullenbak!
Alsof hij er iets voor terug zal krijgen

Gaat de TS vandaag zijn slag slaan?
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
pi_37755722
ik ga nu de stad in met 100 euro (60 van mezelf ) schoenen worden andere keer gekocht en broeken heb ik ook niet nodig. maar volgens mij is 100 euro dan nog steeds een beetje weinig. wens me geluk ofzo. als ik terugben maak ik nieuwe pics.
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
pi_37755831
Ik ben benieuwd!!
pi_37756117
Succes! Leuk topic.

Als je dit nog leest: Ga, zoals eerder al gepost, naar een Jack & Jones, daar hebben ze echt leuke mannen-kleding, voor niet al teveel geld.

Ben benieuwd of en met wat je terugkomt.
pi_37756704
kan wat worden dit
pi_37757066
Ik ben echt nieuwsgierig naar of het iets leuks gaat worden joh
pi_37757838
ok, ik was dus in de stad net. een beetje bij wat kledingwinkels gekeken, en ik zag toen een leuke blouse, dus ik zo naar die prijs kijken en ik dacht dat ik een hartaanval kreeg. holy shit. 90 euro voor een blouse!

dus ik loop verder, langs de jack&jones. er was niet veel keus en zag wel iets leuks maar ik wilde nog even verder kijken. dus ik kom bij de ADAM en ze hadden daar een actie van 2 blousjes voor 50 euro. en volgens mij waren dat de soort blousjes die jullie mij hadden aangeraden maar ik durfde er niet voor te gaan, ik heb écht géén oog voor mode en ik zie het verschil tussen heel fout en heel goed niet dus ik liep maar verder.

dus even verderop kom ik bij de Forecast, en ik zag gelijk al een blousje waarvan ik vrij zeker wist dat die wel acceptabel zou zijn. kom ik even later uit het pashokje om in de spiegel te kijken, springt er opeens een (zeer knappe) verkoopster uit het niets. dus ik vragen of dit mij staat en zij vond het heel leuk. (had niet anders verwacht van een verkoopster).
dus ik wil afrekenen en opeens komt er een dude aan die de verkoopster beveelt om die blouse in andere kleuren uit het magazijn te halen en mij te laten zien. en verteld een andere verkoopster om shirtjes te pakken die eronder passen. vervolgens showt ze me dus de meest gaye shirtjes ooit met debiele teksten erop. ik vroeg nog of ze zeker wist dat het voor een man bedoelt was. springt die dude weer tevoorschijn en zet een enorm blaatverhaal op en allemaal verkooppraat en de andere verkoopsters kwamen er ook nog bij allemaal druk op me zetten terwijl ik al zo onzeker ben over kleding kopen!
uiteindelijk heb ik ze van me af zitten schudden en gewoon het blousje wat ik wilde hebben gekocht. dus ik lopen naar de uitgang, zie ik opeens enorme posters van naakte mannen met alleen een streep voor hun geslachtsdeel! en toen viel opeens alles op zn plaats, de gay shirtjes, de posters, die rare dude.... dit is een ghey winkel! ik heb een shirt gekocht in een ghey winkel!

achja. gheys weten iig wat van mode dus zo erg is het niet.
ben wel na dat blousje direct naar huis gegaan want dit kan ik niet aan, ik heb een modebewust hulpje nodig. en meer geld.

dus de makeover moet helaasch stukje bij beetje gebeuren. pics komen eraan.
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
  vrijdag 12 mei 2006 @ 13:07:28 #84
7242 WarPuppy
Paddestoel
pi_37758679
Dude, koop gewoon wat die paspoppen aanhebben, dat kan je zowiezo combineren met elkaar!
In the quiet words of the virgin Mary..... come again?!
pi_37759066
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 13:07 schreef WarPuppy het volgende:
Dude, koop gewoon wat die paspoppen aanhebben, dat kan je zowiezo combineren met elkaar!
Ja, zo doet m'n vriend het ook als hij zonder mij winkelt
"Doe mij die paspop maar." Dan weet hij tenminste wat past.
Een beproefde strategie
pi_37759184
ok, tijd voor pics.

deze blouse heb ik dus gekocht, goed he!!1

en in deze kleren ging ik de stad in:

nee, normaal doen voor de camera is aan mij niet besteed.
pi_37759344
Mooie hond
pi_37759419
Beetje kleren uitkiezen is niet zo heel moeilijk hoor.
Ben zelf redelijk modebewust, maar heb wel mn eigen soort stijltje ontwikkeld.
Als je bij jezelf eerst kijkt naar andere mensen hoe die zich kleden, dan kan je misschien inspiratie opdoen, hoe jij eruit zou willen zien.

Zo heb ik net bij H&M even een nieuwe riem gekocht, heel simpel, een gele met bruine rand.
De gesp is van metaal wat bekrast is, staat goed bij baggy G-star jeans.
En japanse teenslippers, ook van H&M. Zou daar gewoon es een kijkje moeten nemen.
Broeken kan ik je niet aanraden daar, tenminste bij mij zitten ze niet lekker.
Maar voor shirts en accesoires kan je daar prima terecht.
Broeken is voor mij duidelijk : G-star, ze zitten gewoon lekker, en zijn van goede kwaliteit.
En ik koop het niet omdat het puur een merk is, heb ook een broek van Jack and Jones wat heel erg goed zit.

Dus mijn advies : kijk veel naar andere mensen, en wees niet verlegen om te vragen waar ze het vandaan hebben
<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>
pi_37759502
Goed, heb even gekeken, nieuwe shirt is mooi.
Maar met de kleren waarin je de stad inging... mn twijfels, niet lullig bedoeld.

Het shirt wat je aan hebt is te groot voor de broek.
Als je broek iets wijder zou zijn (weet niet of je dat fijn vind) zou het misschien nog kunnen.
Maar een wit t-shirt onder de blouse die je aan hebt, dat staat beetje raar.
Wat ik zelf wel es doe, is gewoon een blouse aan en daaronder nix, beetje borsthaar is niet erg in deze tijd. (alleen 1 knopje los doen bovenin, niet meer

Zelf hou ik gewoon meer van het "niet-standaard" beeld.
Een spijkerbroek met daarboven een blouse is beetje te normaal voor mij.
Niet dat ik het afkraak, als je het fijn vind, en het past bij je, dan is het prima, ik zou dan alleen een blouse aandoen wat iets korter is, wat net over je riem valt zeg maar.
<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>
pi_37762495
het is in ieder geval al een verbetering.

Maar wat je zelf ook al zegt, je moet echt iemand meenemen durf te wedden dat je prima te kleden bent maar ja als je het zelf niet ziet wordt het al moeilijk. Hoe je het met het geld moet doen weet ik niet maar voor mij zijn prijzen van 120 euro broek shirtje 50 en blousje 70 niet echt extreem ... denk dat wel meer mensen dit hebben.

ps. je broek is veels te strak en te hoog
pi_37765744
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 15:21 schreef CJV-Timo het volgende:

ps. je broek is veels te strak en te hoog
Op welke foto zie je dat? Ik vind de broek op die foto's best goed zitten volgens mij Het lijkt misschien te hoog, maar hij is natuurlijk ook erg lang.

Hoe heette die 'gay' winkel?
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
pi_37766620
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 17:02 schreef Casparovvv het volgende:

[..]

Op welke foto zie je dat? Ik vind de broek op die foto's best goed zitten volgens mij Het lijkt misschien te hoog, maar hij is natuurlijk ook erg lang.

de forecast, ik vind die posters daarzo best oke
Oh en ze hebben ook posters van meisjes met alleen maar een stuk lint aan, dus het is niet helemaal gay
pi_37766758
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 17:02 schreef Casparovvv het volgende:

[..]

benen kloppen totaal niet met rest van postuur nu komt die ook doordat de blous waarschijnlijk te lang is maar als je je broek lager draagt en een wat losser model hebt lijkt dit al veel minder..
pi_37767221
Mustard man! Je gaat al langzaam aan de goeie kant op! Goed zo

Effen blousjes zijn erg mooi altijd, je kan het ook breken door er een felgekleurd effen shirt eronder te dragen ofzo. Verder vond ik de foto's die als voorbeeld zijn geplaatst ook erg leuk, dus doe je best!
Back in business.
pi_37768326
Geef je op voor passion for fashion
  vrijdag 12 mei 2006 @ 19:20:17 #96
124789 superhero87
Playin my game
pi_37768979
Lollige topic
pi_37769618
Die foto's !
  vrijdag 12 mei 2006 @ 19:47:23 #98
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_37769655
OVERHEMD
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_37770468
Gewoon een shirt..
pi_37771033
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 13:14 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:

[..]

Welke bedoel je, die met die bloemetjes?

[afbeelding] + [afbeelding]

Kan wel hoor !
Hoeveel kost die broek eigenlijk? Kan hem nergens vinden op die onoverzichtelijke site.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')