Oja, dát was het! Verdulleme BrauN, wilde jij ook wat aan je uiterlijk doen?quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:53 schreef BrauN het volgende:
[..]
Metroseksueel Casparovvv, metroseksueel. Het kan tegenwoordig. 't Geeft niet.
Man, ik lig dubbel!quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:36 schreef Mustard_Man het volgende:
ik heb maar een video van mezelf gemaakt en daar pics uitgehaald want als ik mezelf film kan ik me nooit beheersen en moet ik persé lomp doen. aub niet klagen over mij kapsel want ik weet zelf ook dat ik nodig naar de kapper moet, tenzij je daar ook ideeen voor heb natuurlijk.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
man wat heb ik trouwens een dikke kont.![]()
enne, ik weet niet precies wat mn budget is en ik weet stiekem ook niks over de prijzen van goede en slechte kleren dus daar kan ik niet zoveel over zeggen. hangt er ook een beetje af hoe vrijgevig mijn mams is als ik om geld ga bedelen.
het was dan ook een dansje waar ik die foto's uit heb gehaaldquote:Op donderdag 11 mei 2006 15:55 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Man, ik lig dubbel!
Niet om hoe je er uit ziet hoor, maar het is net een soort dansje! En dan die opmerking over je dikke kont, je ziet letterlijk geen reet!
quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:36 schreef Mustard_Man het volgende:
-foto's-
Strakke shirts hoeft niet te betekenen dat elke oneffenheid te zien isquote:Op donderdag 11 mei 2006 16:19 schreef Mustard_Man het volgende:
lijk ik op charlie sheen?! volgens mij moet je een brilmn oma zegt trouwens dat ik sprekend op richard kraijtjek (oid) lijk, en een meisje dat ik ken blijft volhouden dat ik op de zanger van greenday ofzo lijk. raarrrrrrr.
lengte: 1.90 m
gewicht: 77.5 kg
schoenmaat: 45
ik ben inderdaad niet dik maar heb stiekem wel een buikje. ik dacht trouwens juist altijd dat strakke shirts voor metroseksuelen en homo's waren. maarja mijn kennis van die zaken is dan ook niet om over naar huis te schrijven.
verder ben ik ook een beetje bang van felle kleuren, ik ben bang dat ik er dan als een clown uitzie. ik ken helaas niemand met een modegevoel.
quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:35 schreef Croupouque het volgende:
Ik heb even een 'schets' gemaakt:
[afbeelding]
Heb ik al!quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:19 schreef Mustard_Man het volgende:
lijk ik op charlie sheen?! volgens mij moet je een bril![]()
Je moet ook niet van die uberstrakke shirts aandoen, maar die een beetje getailleerd zijn. Dat kan wel weer. Overigens vind ik je gevoel voor mode wel meevallen. Zo erg is het nou net niet.quote:mn oma zegt trouwens dat ik sprekend op richard kraijtjek (oid) lijk, en een meisje dat ik ken blijft volhouden dat ik op de zanger van greenday ofzo lijk. raarrrrrrr.
lengte: 1.90 m
gewicht: 77.5 kg
schoenmaat: 45
ik ben inderdaad niet dik maar heb stiekem wel een buikje. ik dacht trouwens juist altijd dat strakke shirts voor metroseksuelen en homo's waren. maarja mijn kennis van die zaken is dan ook niet om over naar huis te schrijven.
verder ben ik ook een beetje bang van felle kleuren, ik ben bang dat ik er dan als een clown uitzie. ik ken helaas niemand met een modegevoel.
op mn knieen bedelen bij papa en mama. toen ik studiefinanciering had was dat mijn kleedgeld maar op een mysterieuze manier ging alles op aan drank.quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:59 schreef CJV-Timo het volgende:
uhmm als e juist bleek bent geen super felle shirtjes.. lijk je alleen maar nog bleker. Probeer gewoon een mooi blousje
[afbeelding]
is dan eentje van mezelf maar zulke blousjes zulle je wel prima staan..
neem gewoon inderdaad een keer iemand mee die gewoon goed kleed en genoeg geld
ik wil resultaat wel eens zien.. trouwens als je 18 bent en geen kleedgeld hebt, hoe zit dat dan?
Een tip: koop je blousjes een maat kleiner en doe er geen shirt onder maar een hemd. Doe de blouse dicht of alleen het bovenste knoopje open oid. En stroop eventueel de mouwen op als het bij die blouse kan.quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:36 schreef Mustard_Man het volgende:
ik heb maar een video van mezelf gemaakt en daar pics uitgehaald want als ik mezelf film kan ik me nooit beheersen en moet ik persé lomp doen. aub niet klagen over mij kapsel want ik weet zelf ook dat ik nodig naar de kapper moet, tenzij je daar ook ideeen voor heb natuurlijk.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
man wat heb ik trouwens een dikke kont.![]()
enne, ik weet niet precies wat mn budget is en ik weet stiekem ook niks over de prijzen van goede en slechte kleren dus daar kan ik niet zoveel over zeggen. hangt er ook een beetje af hoe vrijgevig mijn mams is als ik om geld ga bedelen.
werken lui mens:P . 100 euro aan ier is ook neit vele in de maadn amar neem aan dat je toch wel wat bij verdiend.. anders heb je echt een probleem. Maar ja voor idd rond de 100 euro moet je echt wel een leuk setjes hebben. Mijn ouders zijn juist naar kleedgeld gegaan omdat ik anders voor 300 in de maand haalde..quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:24 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
op mn knieen bedelen bij papa en mama. toen ik studiefinanciering had was dat mijn kleedgeld maar op een mysterieuze manier ging alles op aan drank.
LMAO @ die pimp pic trouwens
die had ze bij thuiskomst al direct weggegooidquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:19 schreef One_conundrum het volgende:
je hebt toch de bonetjes van die andere kleding nog? INRUILEN. behalve die zwembroek, dies wel ok
Voor een paar leuke outfits moet je toch wel op 150-200 euro rekenenquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:17 schreef Mustard_Man het volgende:
mijn moeder wilde mij met 35 euro wegsturen![]()
![]()
![]()
![]()
gelukkig gaat me pa nu met haar praten maar ik verwacht niet dat het boven de 50 euro gaat komen, moet ik zelf gaan bijleggen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |