En hij prijst zichzelf altijd aan als nuchter mens die niet mee wil doen aan bullshitquote:Op donderdag 8 juni 2006 08:55 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Inderdaad, en dan Jensen die net doet alsof het een wereldprestatie is
Jensen is altijd wel in voor dat bovennatuurlijke, zie Char en Robbert van de Broekequote:Op donderdag 8 juni 2006 13:31 schreef slindenau het volgende:
[..]
En hij prijst zichzelf altijd aan als nuchter mens die niet mee wil doen aan bullshit.
En de ontknoping van "Herman zoekt vrouw"quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:08 schreef Mr.Mills het volgende:
Vanavond tussen Günther uit Friends
"Ezel"
Hij is verliefd...quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:35 schreef Loontjah het volgende:
Ik hoop Amra haha
daar staan die van robert ook meteen op danquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:42 schreef Nashje het volgende:
Gratis dvd met alle hoogtepunten van Jan. Een lege dvd dus.
Hopen voor jou dat het ook andersom is dan!quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:52 schreef Loontjah het volgende:
Tja en die Amra is dan zelf ook gek... zo zie je maar dat lelijke jongens ook knappe meiden kunnen krijgen... Hoop voor de meeste Fok!'ers..
Maar hij stottert niet!quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:00 schreef Kluupkluup het volgende:
hahahah.. Ik stotter.. maar die Herman is echt gehandicapt, damn, wat praat die idioot slecht..
kwam niet opdagenquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:01 schreef Robocock het volgende:
shit, wel die eerste date gemist. Wat ging er toen wel niet fout dan?
No way.quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:02 schreef Palomar het volgende:
Volgens mij is het allemaal gespeeld, dat kan niet andersDie Herman doet gewoon hetzelfde als die Adje bij Paul de Leeuw.
Geld.quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:13 schreef Palomar het volgende:
[..]
hoe verklaar je dan dat die meid zich kennelijk vrijwillig opgeeft voor Herman?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |