Dat had ik maar even zo neergezet.... ik wist niet zeker of je dat team wilde vertegenwoordigenquote:
Ik eigenlijk ook niet, wat is er nog over?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:50 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dat had ik maar even zo neergezet.... ik wist niet zeker of je dat team wilde vertegenwoordigen
http://www.lega-calcio.it/comun/0607/cu7.pdfquote:Op maandag 31 juli 2006 09:05 schreef T1andonly het volgende:
Ik ben vanaf nu 2 weken op vakantie, dus ik weet niet of ik de eerste week van de competitie zal missen. Maar ik doe wel zéker mee
Zie bovenstaande reactiequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:57 schreef Beschouw het volgende:
Beschouw eerste reserve?
OKquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:06 schreef DutchGooner het volgende:
Schrap CMT maar.
Die komt voorlopig nie terug.
ligt eraan als A.Petacchi niets laat weten welquote:
Ik doe uiteraard mee maar wat is het voordeel van het nemen van Ascoli ten opzichte van meedoen zonder team? Het is nogal een vervelende club namelijk.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:11 schreef dndiek het volgende:
[..]
ligt eraan als A.Petacchi niets laat weten wel
Met Ascoli kan je WEL meedoen en zonder club NIETquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:20 schreef A.Petacchi het volgende:
[..]
Ik doe uiteraard mee maar wat is het voordeel van het nemen van Ascoli ten opzichte van meedoen zonder team? Het is nogal een vervelende club namelijk.![]()
Met Ascoli (of ieder andere club) doe je ook mee aan het onderlinge spel, zonder alleen met de TOTO. Het maakt echt niks uit of je nu met Milan of Chievo speelt trouwens. Kijk maar naar Peter83, die wint twee keer op rij de Scudetto virtuale met Sampdoria. Zouden ze in Genova een moord voor doen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:20 schreef A.Petacchi het volgende:
[..]
Ik doe uiteraard mee maar wat is het voordeel van het nemen van Ascoli ten opzichte van meedoen zonder team? Het is nogal een vervelende club namelijk.![]()
Dus als ik iedere week los de toto invul, word ik niet opgenomen in de classifica en met Ascoli wel?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:49 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Met Ascoli (of ieder andere club) doe je ook mee aan het onderlinge spel, zonder alleen met de TOTO. Het maakt echt niks uit of je nu met Milan of Chievo speelt trouwens. Kijk maar naar Peter83, die wint twee keer op rij de Scudetto virtuale met Sampdoria. Zouden ze in Genova een moord voor doen.
Lees anders even de OP van de Primera Division toto daar kan je makkelijk lezen hoe dit spel werktquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:59 schreef A.Petacchi het volgende:
[..]
Dus als ik iedere week los de toto invul, word ik niet opgenomen in de classifica en met Ascoli wel?
Ok goed dan, maar waarom dan niet met gewone forumnamen spelen? Of wat zijn precies de regels van het onderlinge spel?
Ok heb het begrepenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:03 schreef dndiek het volgende:
[..]
Lees anders even de OP van de Primera Division toto daar kan je makkelijk lezen hoe dit spel werkt
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:28 schreef A.Petacchi het volgende:
[..]
Ok heb het begrepenAscoli dan maar
Tenzij er mensen zijn die bijv hun Reggina of Palermo of Parma of een andere symphatieke club willen ruilen...
Ik ben bereid Cagliari af te staan voor Ascoliquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:28 schreef A.Petacchi het volgende:
[..]
Ok heb het begrepenAscoli dan maar
Tenzij er mensen zijn die bijv hun Reggina of Palermo of Parma of een andere symphatieke club willen ruilen...
Dealquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben bereid Cagliari af te staan voor Ascoli
nope, misschien als nog iemand zich afmeldt maar dan is BS de eerste die mee kan doenquote:
Ik vul m'n Toto pas in als alle transfers zijn afgerond maar even voor de duidelijkheid: Inter en Roma spelen zaterdag al ivm CL wedstrijden die dinsdag erna.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:52 schreef dndiek het volgende:
Eerste speelronde (10-09)
Atalanta - Ascoli
Cagliari - Catania
Chievo - Siena
Fiorentina - Inter
Messina - Udinese
Milan - Lazio
Palermo - Reggina
Roma - Livorno
Sampdoria - Empoli
Torino - Parma
| Forum Opties | |