Daar had je er welgeteld 7quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:39 schreef methodmich het volgende:
Wow! Dat zijn al meer punten dan in de hele seizoensnostradamus voor mij geloof ik!
dus 1e goal bij OEK-TUN is de 6e van Berlijnquote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:40 schreef Dos37 het volgende:
5e ging na podolski
En daar heb ik mooi Shevchenko als antwoordquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:46 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dus 1e goal bij OEK-TUN is de 6e van Berlijn
shame on mequote:Op woensdag 21 juni 2006 10:11 schreef -Schorpioen- het volgende:
PS: In de stand sta ik als Scorpion.....tsss.....my name is -Schorpioen-
Als je er een ' voor zet ziet excel het - welquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:43 schreef Bjoro het volgende:
[..]
shame on me
de '-' ziet excel als een begin van een formule, dus dat pakt hij niet
en de 'h' ben ik vergeten
quote:
ik leer graag van iedereen, maar van Diekie diek in het bijzonder !quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:54 schreef dndiek het volgende:
[..]
Als je er een ' voor zet ziet excel het - wel
Weer wat geleerd van dndiek
In excel verdwijnt dat - gewoon en ook bij kopieren plakken gaat dat goed.... probeer het uitquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:05 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik leer graag van iedereen, maar van Diekie diek in het bijzonder !
alleen dan zet ik bij hem een ' ervoor en bij de rest (behalve -Vaduz- ) niet...ziet er ook zo knullig uit....of niet ?
hee toppie....ik ga het proberen !quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:08 schreef dndiek het volgende:
[..]
In excel verdwijnt dat - gewoon en ook bij kopieren plakken gaat dat goed.... probeer het uit
nog nietquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:29 schreef dndiek het volgende:
heb je het nu wel geprobeerd met de streepjes
je gedachte aangaande vraag 32 kloptquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:07 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Volgens mij heeft PalPiTaTioN vraag 14 (0 rode kaarten), 16 (Heitinga) en 32 (Kezman) goed en zou ook hij met 8 punten bovenaan moeten staan...? Klopt dat? Of is vraag 32 nog niet meegerekend omdat hierop nog meerdere antwoorden mogelijk (zullen) zijn/het WK nog niet is afgelopen?
5 punten valt me nog niet tegen, maar het mogen er best een paar meer worden
quote:
Ook lekker trouwens, 10 gele kaarten, maar niemand die zo aardig is om er 2 in ontvangst te nemen.. Sinds wanneer zijn spelers zo aardig geworden dat ze elkaar ook een kaart gunnen ipv ze zelf allemaal op te eisen...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |