En Bongo?quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:24 schreef Croupouque het volgende:
Zorg dat je de gevangenis in moet, daar krijg je sigaretten in ruil voor seksuele handelingen!
En doe Big Leo ()de groeten van me.
quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:22 schreef timmeeeh het volgende:
neuk het meisje van de sigarettenwinkel
Ervaringquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:25 schreef phuck het volgende:
zeggen dat je net gestopt bent, gaan ze je gelijk sigaretten aanbieden![]()
Dat vind ik zo smerig he, zwervers die dat doenquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:36 schreef Nega het volgende:
Stelen.
Of niet helemaal opgerookte sigaretten rapen.
quote:
Ik zag eens zo'n vrouw een jointje van de grond rapen en die ging er op kauwenquote:Op donderdag 11 mei 2006 09:09 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dat vind ik zo smerig he, zwervers die dat doen.
Duidelijk!quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:21 schreef Sebasser het volgende:
Ik zal eens proberen de verslaafde medemens aan gratis sigaretten te helpen![]()
Ben je een Jongen gebruik dan geweld om elke pauze van je werk/school een of ander pispaaltje zijn pakje af te pakken..
ben je een meisje ?
ga dan een relatie aan met de ergste smoke verslaafde en gebruik je vrouwlijke skillz om hem over te halen jou elke dag een pakje te geven (als je al zoveel rookt)
Je kan natuurlijk ook gewoon simpelweg de pakjes uit de tassen/jassen stelen maar dat is diefstal en dat andere niet
Nu ben ik ook wel benieuwd naar jullie tips![]()
Niet echt.. Maar altijd leuk om ergens tegenaan te schoppenquote:Op donderdag 11 mei 2006 09:12 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]Moraalridder!
Maar goed, dit is echt onzin idd
Buk-Shag!quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:36 schreef Nega het volgende:
Stelen.
Ja, dat doe ik trouwens ook wel vaak.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 07:00 schreef Chandler het volgende:
Bietsen is iets dat veel mensen doen, vooral bij mij
Slet.quote:
Oh, nee, ja, dan is het goed.quote:
Totdat een turk of neger het een keer bij jou doet, dan kom je in KLB allochtonen bash topics openenquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:21 schreef Sebasser het volgende:
Ik zal eens proberen de verslaafde medemens aan gratis sigaretten te helpen![]()
Ben je een Jongen gebruik dan geweld om elke pauze van je werk/school een of ander pispaaltje zijn pakje af te pakken..
Iemand op straat vroeg aan mij weleens een peuk voor 20 cent. Die heb toch mooi aangenomenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:49 schreef Jeff89 het volgende:
Op straat aan iemand vragen of je een peuk mag kopen voor 20 cent.. Ze nemen die 20 cent toch nooit aan..
20 keer maar?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:39 schreef Mirel het volgende:
Vriend gister ging 20 keer opdrukken voor een sigaret..
Dan is het een kwestie van afwegen die pauperder is, wij, de hangjongeren zonder peuken, of de mensen die het aannemenquote:Op zondag 14 mei 2006 01:02 schreef hallodagg het volgende:
[..]
Iemand op straat vroeg aan mij weleens een peuk voor 20 cent. Die heb toch mooi aangenomen
Duidelijk de hangjongeren. Kom gewoon NIET vragen om een peuk godverdommequote:Op zondag 14 mei 2006 12:13 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Dan is het een kwestie van afwegen die pauperder is, wij, de hangjongeren zonder peuken, of de mensen die het aannemen
Als je betaald is iets niet gratis.quote:Op zondag 14 mei 2006 14:05 schreef juiced het volgende:
Ga werken. Van je baas krijg je dan geld. Daar kun je dan sigaretten voor kopen. Eigenlijk gratis dus!
Zodra er iets tegenover staat is iets niet gratis.. Als je 1x in de maand naar je baas zou gaan om je geld te vangen, en verder niks, dan zou het gratis zijn.quote:Op maandag 15 mei 2006 12:50 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Maar het geld krijg je ook weer gratis.. Hmm
Er nog serieus op ingaan ookquote:Op maandag 15 mei 2006 14:56 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Zodra er iets tegenover staat is iets niet gratis.. Als je 1x in de maand naar je baas zou gaan om je geld te vangen, en verder niks, dan zou het gratis zijn.
Werken -> tegenprestatie = Niet gratis.
Zo kende ik er ook eentjequote:Op donderdag 11 mei 2006 00:36 schreef Nega het volgende:
Goh...hier kon ik zelf niet opkomenquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:21 schreef Sebasser het volgende:
ben je een meisje ?
ga dan een relatie aan met de ergste smoke verslaafde en gebruik je vrouwlijke skillz om hem over te halen jou elke dag een pakje te geven (als je al zoveel rookt)
Je kan natuurlijk ook gewoon simpelweg de pakjes uit de tassen/jassen stelen maar dat is diefstal en dat andere niet
Nu ben ik ook wel benieuwd naar jullie tips![]()
Daar zal ze vast wel wat voor moeten doen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:50 schreef _dirkjan_ het volgende:
bij ons op school zit zo'n 14jarig meisje die dagelijks van een aantal zesdeklassers sigaretten af weet te troggelen![]()
klotekickquote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:48 schreef HUMMERSUMMER het volgende:
gewoon vragen aan die kenker bruggers die geven zoiezo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |