quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:09 schreef Minisuisse het volgende:
Die spelfout in je TT doet pijn.
quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:09 schreef Minisuisse het volgende:
Die spelfout in je TT doet pijn. Schelden met kanker is tof.
Sorry hoor, dat moest ik even zwart gedrukt makenquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:08 schreef De_Bierkoerier het volgende:
In de Etos.. Ik ging haarverf kopen met mijn vriendin ( voor mijn vriendin dus. ) Staat er daar zo'n klapjosti die te sloom en te dom ()was voor de polizei, je weet wel zo'n beveiligingsbeambte. Nu staan deze heameuax nog net iets boven de straatwachters in de sociale hierarchie, maar ze blijven natuurlijk paupers.
Dus ik rustig met mijn geliefde aan mijn arm door de Etos struinen op zoek naar een geschikte haarkleur, merk ik ineens op dat die vette pad van een beveiligingsbeambte me zeer opvallend onopvallend aan t volgen is door de Etos. Waarom doet hij dat.
Vieze kanker dikzak.
En ja, ik ben een neger.
Het was dan ook sarcastischquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:10 schreef Miguel het volgende:
OUCH! Inderdaad Minisuisse...
Hoewel die ziekte wel achterwege gelaten zou kunnen worden...
Wat een VMBO excuusquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:10 schreef De_Bierkoerier het volgende:
En ja, die t ipv een d in de TT is expres. Sukkels.
quote:
Je geeft het antwoord zelf al.quote:Waarom doet hij dat?![]()
Neger.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:10 schreef De_Bierkoerier het volgende:
En ja, die t ipv een d in de TT is expres. Sukkels.
Waarom generaliseer je nou weer.quote:
Dat heb ik al zó vaak gedaanquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:10 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Sorry hoor, dat moest ik even zwart gedrukt maken![]()
Weet je wat dan leuk is? Heel erg onopvallend heel verdacht alle schappen langs lopen ed. Net doen alsof je spullen in je tas doet. Willen ze in je tas kijken? Gewoon weigeren, laten ze de politie er maar bij halen. Duurt weer een half uur. Einde verhaal: excuses van het filiaal enz enz![]()
Dan moet je je geschikte haarkleur pakken en uitgebreid de hele winkel drie keer doorlopen... Je bent pas schuldig van diefstal als je met je onbetaalde product de winkel verlaat, dus zolang je in de winkel blijft, kan hij je niets maken.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:08 schreef De_Bierkoerier het volgende:
In de Etos.. Ik ging haarverf kopen met mijn vriendin ( voor mijn vriendin dus. ) Staat er daar zo'n klapjosti die te sloom en te dom ()was voor de polizei, je weet wel zo'n beveiligingsbeambte. Nu staan deze heameuax nog net iets boven de straatwachters in de sociale hierarchie, maar ze blijven natuurlijk paupers.
Dus ik rustig met mijn geliefde aan mijn arm door de Etos struinen op zoek naar een geschikte haarkleur, merk ik ineens op dat die vette pad van een beveiligingsbeambte me zeer opvallend onopvallend aan t volgen is door de Etos. Waarom doet hij dat.
Vieze kanker dikzak.
En ja, ik ben een neger.
En dan die TT!quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:08 schreef De_Bierkoerier het volgende:
Vieze kanker dikzak.
En ja, ik ben een neger.
quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:12 schreef Shirley het volgende:
Of had gevraagd: ''Meneer de beveiligingsbeambte, heb ik honing aan mijn achterwerk?''
GTMAquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:13 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
En na het derde rondje kan je hem vragen of je toevallig honing aan je reet hebt...
Dat snapte ik ook wel, maar aangezien TS niet eens fatsoenlijk kan spellen wilde ik het hem toch even met duidelijk taal laten wetenquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:10 schreef Minisuisse het volgende:
Het was dan ook sarcastisch
Ongelofelijk hoeveel mensen ook happen op die bewuste fout in de TT. Simpele ziel.quote:
Owjah, ik ben geen neger!quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:12 schreef skiczukie het volgende:
Ik liep vandaag tegen die kutbeveilingeikel van de Konmar op. Omdat hij ineens naar rechts uitweek. En hij bood zijn excuses niet eens aan.
Ik blijf het ook gewoon ronduit vermakelijk vinden om die Afgekeurde Conducteurs zo te jennen.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:12 schreef De_Bierkoerier het volgende:
[..]
Dat heb ik al zó vaak gedaan.
Rrrrright..quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:14 schreef De_Bierkoerier het volgende:
[..]
Ongelofelijk hoeveel mensen ook happen op die bewuste fout in de TT. Simpele ziel.
Huh, ik ben gewoon een nieuwe user....quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:15 schreef ma_jojo het volgende:
De_Bierkoerier: Van wie ben jij een kloon? Je doet me aan iemand denken, die ook neger is.
Vet manquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:15 schreef Maikuuul het volgende:
Haha ja gekik ging eerst met zoee vriend naar Douglas.
Wij komen daar binnen, de 2 beveiligingsmensen kwam toch wel een beetje erg dichtbij ons staanzo vet
als je die verpakking dan maar niet in je jas stopt... Tegenwoordig is dat nl. al strafbaarquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:13 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dan moet je je geschikte haarkleur pakken en uitgebreid de hele winkel drie keer doorlopen... Je bent pas schuldig van diefstal als je met je onbetaalde product de winkel verlaat, dus zolang je in de winkel blijft, kan hij je niets maken.
En na het derde rondje kan je hem vragen of je toevallig honing aan je reet hebt...
Jij bent de enige doos die ik hier zie.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:17 schreef Minisuisse het volgende:
VMBO, neger, en ook nog eens een 'box' als avatar.
Nee.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:16 schreef De_Bierkoerier het volgende:
Zo'n fout in je TT is altijd prijs. Krijgt je topics ineens 10 keer zoveel hits.
Het is een fucking VUIST. Dat jij er meteen een "box" in ziet, zegt meer over u, dan over mij. En ik ga volgend jaar studeren hoorquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:17 schreef Minisuisse het volgende:
VMBO, neger, en ook nog eens een 'box' als avatar.
Hey jij bent ook een neger!quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:18 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Jij bent de enige doos die ik hier zie.![]()
Ja jongen, dat zal welquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:18 schreef De_Bierkoerier het volgende:
[..]
En stiekem ben ik niet eens een neger.
Misschien bedoelde ik wel topic i.p.v. topics. Maar blijf maar speuren naar spelfouten hoor, daar versier je vast veel meisjes meequote:Op donderdag 11 mei 2006 00:18 schreef Minisuisse het volgende:
[..]
Nee.
Werkwoordspelling is niet je sterkste kant. Krijgen
Dus dan zal je TT wel niet expres zijn he
Jah, het is níet eerlijk!quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:16 schreef Shirley het volgende:
[..]
Zo reageren ze ook bij mensen uit Oostblokgebieden..
Dat deed je toch zelf ook met "En ja ik ben een neger"?quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:12 schreef De_Bierkoerier het volgende:
[..]
Waarom generaliseer je nou weer.
Is je vriendin een negerin?quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:18 schreef De_Bierkoerier het volgende:
[..]
Het is een fucking VUIST. Dat jij er meteen een "box" in ziet, zegt meer over u, dan over mij. En ik ga volgend jaar studeren hoor. En stiekem ben ik niet eens een neger
.
Nee, die is zo arisch als maar kan.quote:
Op internet versier ik meestal geen meisjes.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:19 schreef De_Bierkoerier het volgende:
[..]
Misschien bedoelde ik wel topic i.p.v. topics. Maar blijf maar speuren naar spelfouten hoor, daar versier je vast veel meisjes mee.
Hou je bek zwartequote:
Relneger18 toch ook niet? (volgens mij heb ik 'm dat in een topic wel eens horen roepen)quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:18 schreef De_Bierkoerier het volgende:
[..]
Het is een fucking VUIST. Dat jij er meteen een "box" in ziet, zegt meer over u, dan over mij. En ik ga volgend jaar studeren hoor. En stiekem ben ik niet eens een neger
.
Zou je eens moeten proberen, straks ben je op je 30e nog steeds maagd.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:20 schreef Minisuisse het volgende:
[..]
Op internet versier ik meestal geen meisjes.
Je raakt mn tere ziel nuquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:21 schreef De_Bierkoerier het volgende:
[..]
Zou je eens moeten proberen, straks ben je op je 30e nog steeds maagd.
www.tmf.nl
Dus met andere woorden; generaliseren is okay!quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:21 schreef Jozzy het volgende:
Komt waarschijnlijk omdat er relatief veel diefstallen gepleegd worden door negers. Wellicht proberen te kijken naar de oorzaak ipv de dikzak kanker toewensen.
meen je die vraag serieus?quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:12 schreef MisterICE het volgende:
Was het zon V beveiliger ?
Als we dan toch treurig gaan doen...quote:
Beticht andere mensen dan svp niet van domheid..quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:19 schreef De_Bierkoerier het volgende:
[..]
Misschien bedoelde ik wel topic i.p.v. topics. Maar blijf maar speuren naar spelfouten hoor, daar versier je vast veel meisjes mee.
Yes, een spelfout maken staat inderdaad gelijk aan je leven lang een Etos bewaken.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:24 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Beticht andere mensen dan svp niet van domheid..
Je maakt jezelf daardoor nogal ongeloofwaardig.![]()
Werkt dat nog steeds?quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:24 schreef skiczukie het volgende:
Je moet trouwens zo'n diepvriesplasticzak gebruiken.
Tja, ik heb zelf een poos lang haar gehad, dan had ik ook dikzakken die achter me aanliepen door een winkel. Maar tja, heb me er niet druk om gemaakt.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:23 schreef De_Bierkoerier het volgende:
[..]
Dus met andere woorden; generaliseren is okay! [afbeelding]
Oh shit, nu bevestig ik zo'n beetje dat ik wel eens steel!quote:
Ik zie het verband niet echtquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:25 schreef De_Bierkoerier het volgende:
[..]
Yes, een spelfout maken staat inderdaad gelijk aan je leven lang een Etos bewaken.
Negert!!!!quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:27 schreef De_Bierkoerier het volgende:
For the record jongens.. Ik ben half Moluks, fucking sexy en heb nog nooit wat gestolen in mijn leven!
P.S. De rel is matig, komaan.
En dan noem je mij domquote:
Een rel?quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:27 schreef De_Bierkoerier het volgende:
For the record jongens.. Ik ben half Moluks, fucking sexy en heb nog nooit wat gestolen in mijn leven!
P.S. De rel is matig, komaan.
Aziaatquote:
Ja nergens nog echtquote:
Ik heb nergens gezegd dat je dom bent hoorquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:27 schreef De_Bierkoerier het volgende:
[..]
En dan noem je mij dom [afbeelding]
Je suggereerde het wel een beetjequote:Op donderdag 11 mei 2006 00:29 schreef Minisuisse het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat je dom bent hoor
Alle molukkers zijn slim.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:29 schreef De_Bierkoerier het volgende:
[..]
Je suggereerde het wel een beetje.
Nee hoor, ik ben de eerste in mijn familie die hoger gaat doen dan HBOquote:
Sinds wanneer is werkwoordspelling een academische opleiding?quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:31 schreef De_Bierkoerier het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben de eerste in mijn familie die hoger gaat doen dan HBO!
Bel jij NOVA of bel ik NOVA ?quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:31 schreef De_Bierkoerier het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben de eerste in mijn familie die hoger gaat doen dan HBO!
Joh, je kan iemands intelligentie toch niet relateren aan zijn of haar spellingscapaciteiten, of wel soms?quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:32 schreef Minisuisse het volgende:
[..]
Sinds wanneer is werkwoordspelling een academische opleiding?
Bij jou welquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:33 schreef De_Bierkoerier het volgende:
[..]
Joh, je kan iemands intelligentie toch niet relateren aan zijn of haar spellingscapaciteiten, of wel soms?
quote:
hahaha ik moest lachenquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:08 schreef De_Bierkoerier het volgende:
Vieze kanker dikzak.
En ja, ik ben een neger.
Ok, slotje please. Ik wil niet dat zhe-devill om mijn topics gaat lachen.quote:
Deze reactie getuigt ook niet echt van intelligentie grote vriend.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:34 schreef De_Bierkoerier het volgende:
[..]
[afbeelding]
Bemoei je er niet mee, daar ben je te lelijk voor.
Lemmings post je in een nieuw topicquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:34 schreef typtypo het volgende:
Ik was laast in de etos met mijn uniform van de plantsoenen dienst.
Ik zocht haar kleurmiddel. Zo'n neger met zijn arische vriendin pakten net het laaste pakje van de kleur die ik moest hebben.
Het leek mij goed om ze in de gaten te blijven houden want je kon nooit weten of ze konden het haarkleur middel weer terug leggen.
Maar die neger keek me zo vuil aan dus ik heb op mijn beurt hem en zijn vriendin de winkel uit gekeken.
Klopt, want intelligente mensen zouden noooooit andere mensen belachelijk maken. Nee hoor dat doen ze niet. Hou gewoon je muil sociaal incapabel stuk vreten.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:35 schreef Minisuisse het volgende:
[..]
Deze reactie getuigt ook niet echt van intelligentie grote vriend.
Ooow en wat stond dr toen goede muziek opquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:34 schreef De_Bierkoerier het volgende:
[..]
[afbeelding]
Bemoei je er niet mee, daar ben je te lelijk voor.
Je kent me te goedquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:37 schreef De_Bierkoerier het volgende:
[..]
Klopt, want intelligente mensen zouden noooooit andere mensen belachelijk maken. Nee hoor dat doen ze niet. Hou gewoon je muil sociaal incapabel stuk vreten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |