Zie ook: http://www.nu.nl/news/732(...)ri_Halliwell%27.htmlquote:Op maandag 15 mei 2006 10:25 schreef Copycat het volgende:
Geri Haliwell heeft een dochtertje gebaard:
[..]
Hier staat in mei.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:45 schreef teigan het volgende:
als je terugleest op idols sites en dergelijke, dan zou ze eind maart al moeten zijn bevallen... Vaag zeg...
quote:We zullen zien of het publiek dit ook vindt. Er kan echter wel één probleempje optreden. De grote finale is op 11 maart en tegen die tijd kan Charissa elk moment bevallen. Zou ze haar Idols-avontuur dus wel kunnen afmaken?
Ik zet haar er subiet bij.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:34 schreef coolbabe het volgende:
Irene van der Laar staat nog niet in het rijtje geloof ik
La Laarquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zet haar er subiet bij.
Als iemand weet wanneer La Laar is uitgerekend, lees ik het wel.
Toegevoegd.quote:
quote:
Ze heeft het bij Boulevard bekend gemaakt:quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:47 schreef rena het volgende:
Is het al officieel bekendgemaakt dan? Mij staat er niks van bij namelijk
quote:Irene van de Laar zwanger [04-04-06]
Irene van de Laar is voor de tweede keer zwanger. Dat liet RTL Boulevard gisteren weten. Irene en haar vriend Sander Brinkhuijzen zouden gaan trouwen, maar door de zwangerschap stellen ze dat nog even uit. Het voormalige model heeft al een dochtertje uit een eerdere relatie met dj Wessel van Diepen. Het kindje wordt begin oktober verwacht.
ze zei toen woensdag of donderdag, ze liep ook gewoon de 'modeshow', samen met Marieke van Ginneken.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:15 schreef Jojogirl het volgende:
Ik las hier op FoK! ergens dat bij Life & Cooking werd gezegd dat ze toen lag te bevallen.
India Gabriëlle voluit.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:10 schreef Aventura het volgende:
Zo heet kind 1 van Irene van de Laar dus
En Bianca, is die al bevallen eigenlijk?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:09 schreef teigan het volgende:
Plien (van Plien en Bianca) is 10 weken zwanger...
http://www.telegraaf.nl/p(...)s_zwanger_quot;.html
duuus...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:41 schreef teigan het volgende:
ja, in het berichtje staat dat ze eind maart een zoon heeft gekregen, Bobby Jan
Zoon voor Glennis Gracequote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:06 schreef AnnaStesia het volgende:
En Glennis grace heeft vanmorgen een zoon gekregen
quote:AMSTERDAM - Volgens geruchten in Amerikaanse media verwacht Jennifer Lopez een baby van haar man Marc Anthony. De zangeres en actrice zou drie maanden zwanger zijn en voor de kerst bevallen.
De 36-jarige ster werd tijdens de ALMA-awards in Los Angeles gefotografeerd met wat volgens de Amerikaanse tabloids kan worden omschreven als 'een flink buikje'. Ook het feit dat de zangeres haar wereldtournee heeft afgezegd voedt de geruchtenmachine.
Lopez heeft er nooit een geheim van gemaakt dat ze graag kinderen wil van Anthony. Het stel probeert al een aantal jaar een kindje te krijgen.
Lopez heeft nog geen kinderen, hoewel ze twee keer eerder getrouwd is geweest. Anthony heeft twee kinderen uit een vorig huwelijk.
bron: nu.nl
quote:Koen Wauters is vader geworden van een zoon. Zijn vrouw Valerie heeft vrijdagmiddag, een tiental dagen vroeger dan gepland, het leven geschonken aan Nono. Moeder en zoon maken het goed. Nono weegt 3,370 kg en is 51 cm groot.
De Belgische zanger heeft samen met zijn vrouw al een dochtertje van anderhalf jaar: Zita. Koen en Valerie zijn dolgelukkig met de gezinsuitbreiding.
Koen is overigens niet alleen blij, maar ook erg trots. "Fier op mijn vrouw en fier op mijn zoon. De bevalling was kort maar krachtig. En ik, ik stond daarbij en ik mocht dat wonder van nabij meemaken: Fantastisch gewoon" , liet hij via zijn management weten.
*Proest*quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:41 schreef Elvi het volgende:
Nono is toch de stofzuiger van de Teletubbies?![]()
Je bedoelt Noenoequote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:41 schreef Elvi het volgende:
Nono is toch de stofzuiger van de Teletubbies?![]()
quote:Although her rep denies it, a friend of Debra Messing is claiming that the Will & Grace star is pregnant. Debra's second baby with her hubby of more than five years, screenwriter Daniel Zelman, is reportedly due in November.
The couple already have 2-year-old son, Roman.
The source says that Debra is turning down roles because "she wants to focus on family right now."
"She wants to be sure everything is OK with the pregnancy." the friend added. Another source says the couple is indeed expecting and are absolutely thrilled. "They couldn't be happier about it," the source says.
Oddly enough, in this, the last season of W & G, Debra's character Grace Adler is pregnant, and the starlet looks to be fitting the role. Her face has looked fuller and her curves, recognizable from her pregnancy with Roman, have returned.
Iemand een zware bevalling toewensen vind ik not done, bevallen lijkt me echt het vervelendste wat er isquote:Op zaterdag 20 mei 2006 11:48 schreef fleur22 het volgende:
Glennis vertelde gisteren nog wel in Boulevard dat ze er 14 uur over had gedaan..het behoorlijk heftig was. En dat ze dit Silvie niet gunde...whahahahahahaha.![]()
En toen zei Albert; Juist wel...![]()
![]()
![]()
quote:Positiejurk
'Katja Schuurman is zwanger!' juichen Party en Privé. Hoewel de presentatrice zelf nog niks heeft bevestigt, sprak haar buikje boekdelen. Katja presenteerde een Award-uitreiking en droeg daar een zwart met roze japon. Heel duidelijk is op de foto's haar opbollende buik te zien, ondanks de verhullende snit van de jurk. Katja zelf probeerde de aandacht nog op haar boezem te vestigen door grapjes over haar afzakkende strapless jurk te maken 'Ik ben bang dat ze er uit vallen', maar alle ogen waren lager gericht. Volgens Party is het dan ook klip en klaar: Katja en Thijs hebben plotseling besloten te trouwen omdat er gezinsuitbreiding op komst is. We houden de bladen (èn Katja's buik) de komende weken in de gaten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |