Reuze bedankt voor je grote hulp markus!quote:Op zondag 3 september 2006 10:18 schreef Slappy het volgende:
De grote baas van Axemoon zoekt nog een drummer in de buurt van Friesland mag ook wel ergens anders als je intresse hebt moet je effe berichtje in me gastenboek achter laten
Het was dan ook niet de bedoeling, om dat nummer serieus te nemen. Het was meer voor de grap.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:25 schreef SonicDoom het volgende:
Wat is dit voor bende?
Die vent die er doorheen loopt te krijzen moeten ze echt in een gesticht stoppen ofzo, sneu figuur.![]()
Dat het een kut excuus is, maak jij ervan. Het was dan ook GÉÉN serieuse poging, om wat op te nemen. Ik herhaal nogmaals, het was gewoon wat geouwehoer. Je moet je gewoon niet zo zielig opstellen! Ik citeer: "Ik ben die smoes onderhand wel zat" HA-HA! Waar heb je het eerder gehoord dan, dat iets een totale grap was?! En te lui om een instrument te beheersen, hoe durf je?! Jij weet hélemaal, maar dan ook echt hélemaal niks van mij af. Ik beheers mijn gitaar maar al te goed. En het is al enige tijd geleden dat het is opgenomen. Zo'n half jaartje schat ik.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:29 schreef SonicDoom het volgende:
Ik vind er weinig grappig aan.
Echt zo'n kut excuus is dat, om dan maar achteraf te zeggen dat het 'een geintje' was.
Ik ben die smoes van 'het was grappig bedoelt hoor!' zo onderhand wel zat, dat zeggen alleen mensen die te lui zijn om een instrument te leren beheersen en echt de tijd nemen om een goed nummer in elkaar te zetten, waarom laat je die microfoon van je niet een tijdje met rust voordat je echt zover bent om fatsoenlijke muziek op te nemen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |