abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37722150
Halo muziek liefhebbers.
Ik ben Mark en ik wil een bandje promoten voor me vriend/medeheerser.
Hij is niet lid van Fok.
Ohja hij heet (mag zijn naam niet noemen wat hij is bang voor fans) Hij houdt heel erg van Metal
Dus wat ga je doen dan als je muziek liefhebber daar van bent
Band oprichten
Dus vroeg ie aan mij of ik wat muziek van hem wou promoten.
Zijn band heet:Axemoon(ja origenele naam)
Nou julie willen weten wat hij voor muziek hij maakt ???
Heavy metal(dus in Iron maiden/Judas priest straal.
Nee ze doen niet aan opofferingen enzo.
Omdat hij zo goed voelt vandaag geef ie exclusief aan het fok forum een gratis demo cd weg.
Julie boffen maar weer

Ohja hier is het logo van ze.

hier dus de Demo cd exclusief voor Fok lezers
http://www.michaelweb.nl/axemoon-democd.rar

(please geen slotje dit is serieus bedoeld)
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_37722161
Klote imageschack
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_37723142
mag wel een solo tussen...
  woensdag 10 mei 2006 @ 23:13:49 #4
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_37723213
euh... demo cd van 4,3 mb :S
The sand is pouring through the hourglass
To remind me of how precious time is
Cause all I ever do
Is dream, dream, dream, what am I supposed to do
pi_37723321
Hij is nog een amateur.
pi_37738514
Geen liefhebbers
pi_41445692
De grote baas van Axemoon zoekt nog een drummer in de buurt van Friesland mag ook wel ergens anders als je intresse hebt moet je effe berichtje in me gastenboek achter laten
pi_42776832
quote:
Op zondag 3 september 2006 10:18 schreef Slappy het volgende:
De grote baas van Axemoon zoekt nog een drummer in de buurt van Friesland mag ook wel ergens anders als je intresse hebt moet je effe berichtje in me gastenboek achter laten
Reuze bedankt voor je grote hulp markus!

En ja, wij zijn nog steeds opzoek naar een drummer!

pi_42777147
Ohhhhhhhh my god nee he Vinnie
pi_42777315
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 17:33 schreef Slappy het volgende:
Ohhhhhhhh my god nee he Vinnie
  woensdag 18 oktober 2006 @ 18:25:37 #11
160284 SonicDoom
Altijd positief!
pi_42778743
Wat is dit voor bende?
Die vent die er doorheen loopt te krijzen moeten ze echt in een gesticht stoppen ofzo, sneu figuur.
pi_42780393
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 18:25 schreef SonicDoom het volgende:
Wat is dit voor bende?
Die vent die er doorheen loopt te krijzen moeten ze echt in een gesticht stoppen ofzo, sneu figuur.
Het was dan ook niet de bedoeling, om dat nummer serieus te nemen. Het was meer voor de grap.
  woensdag 18 oktober 2006 @ 19:29:25 #13
160284 SonicDoom
Altijd positief!
pi_42780643
Ik vind er weinig grappig aan.
Echt zo'n kut excuus is dat, om dan maar achteraf te zeggen dat het 'een geintje' was.
Ik ben die smoes van 'het was grappig bedoelt hoor!' zo onderhand wel zat, dat zeggen alleen mensen die te lui zijn om een instrument te leren beheersen en echt de tijd nemen om een goed nummer in elkaar te zetten, waarom laat je die microfoon van je niet een tijdje met rust voordat je echt zover bent om fatsoenlijke muziek op te nemen?
pi_42781511
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 19:29 schreef SonicDoom het volgende:
Ik vind er weinig grappig aan.
Echt zo'n kut excuus is dat, om dan maar achteraf te zeggen dat het 'een geintje' was.
Ik ben die smoes van 'het was grappig bedoelt hoor!' zo onderhand wel zat, dat zeggen alleen mensen die te lui zijn om een instrument te leren beheersen en echt de tijd nemen om een goed nummer in elkaar te zetten, waarom laat je die microfoon van je niet een tijdje met rust voordat je echt zover bent om fatsoenlijke muziek op te nemen?
Dat het een kut excuus is, maak jij ervan. Het was dan ook GÉÉN serieuse poging, om wat op te nemen. Ik herhaal nogmaals, het was gewoon wat geouwehoer. Je moet je gewoon niet zo zielig opstellen! Ik citeer: "Ik ben die smoes onderhand wel zat" HA-HA! Waar heb je het eerder gehoord dan, dat iets een totale grap was?! En te lui om een instrument te beheersen, hoe durf je?! Jij weet hélemaal, maar dan ook echt hélemaal niks van mij af. Ik beheers mijn gitaar maar al te goed. En het is al enige tijd geleden dat het is opgenomen. Zo'n half jaartje schat ik.

En vooruit, omdat je zo aandringt. Ik zal de mic. niet met rust laten. Speciaal voor jouw

En nu opbokken, jij schobbejak!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')