Hoe goed je het ook probeert, ik val toch niet op jequote:
quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoe goed je het ook probeert, ik val toch niet op je.
Oh, in dat geval, hi lekker wijfiequote:
quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, in dat geval, hi lekker wijfie![]()
.
Nou, vooral een vermoeiende. Eerst vijf nutteloze uurtjes op school, dan voor sportoriëntatie een heel eind fietsen om naar de tennishallen te komen, voor twee uurtjes (Tennis is best saaiquote:
quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, vooral een vermoeiende. Eerst vijf nutteloze uurtjes op school, dan voor sportoriëntatie een heel eind fietsen om naar de tennishallen te komen, voor twee uurtjes (Tennis is best saai). Om vervelgens een half uur naar huis te fietsen, en dan een enorme preek te krijgen van moeders
.
Nu moe en hoofdpijnig.
Hoe was jouw dag dan, reentje?
Niet op donderdagen en als je moet dubbelen met iemand die de motivatie van een gebakken champion heeft.quote:
Ho, ho.quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet op donderdagen en als je moet dubbelen met iemand die de motivatie van een gebakken champion heeft.
Sorry. Ik bedoelde een bepaalde champignon die ik laatst tegenkwam. Sjongejonge, die was pas ongemotiveerd. Dus toen ging ik er van uit dat alle champignons zo waren.quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ho, ho.Wil je niet alle gebakken champignons over één kam scheren?! Ik heb een keer een potje gevoetbald samen met een gebakken champignon en pfff...hij kon er wat van!
En een motivatie dat 'ie had! Niet te filmen.
quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil ook nog toevoegen dat vandaag ook de dag was waarop mijn ouders uitgebreid mijn rapport met mij gingen besprkeen. Op zich was het best een aardig rapport, maar voor wiskunde van een 5 naar een 4 gegaan. Dat zorgde voor een hoop gepreek en gedoe. Bah, echt ik kan er zo chagrijnig van worden.
Waarom vinden moeilijke gesprekken op donderdagen plaats, dat is juist de dag dat ik op school veel in de weer ben en moet sporten.
OOkal toen ik "uit de kast kwam", dat was ook op een donderdag.
Donderdag.
OMG wat ontzettend niet grappigquote:Op donderdag 11 mei 2006 20:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ho, ho.Wil je niet alle gebakken champignons over één kam scheren?! Ik heb een keer een potje gevoetbald samen met een gebakken champignon en pfff...hij kon er wat van!
Whehe, wat ontzettend grappig weer.quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, dat had ik dus ook met een ansjovis. Daar had ik een keer iets mee afgesproken, maar ze kwam niet opdagen. Toen dacht ik ook dat alle ansjovisjes zich niet aan afspraken hielden, maar geloof me, er zijn er heus wel een paar op deze wereld die wél komen opdagen!quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sorry. Ik bedoelde een bepaalde champignon die ik laatst tegenkwam. Sjongejonge, die was pas ongemotiveerd. Dus toen ging ik er van uit dat alle champignons zo waren.
Excuses voor mijn eerdere typefout, "champion" moet dus champignon zijn, ja.
An didn't show, visquote:Op donderdag 11 mei 2006 20:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, dat had ik dus ook met een ansjovis. Daar had ik een keer iets mee afgesproken, maar ze kwam niet opdagen. Toen dacht ik ook dat alle ansjovisjes zich niet aan afspraken hielden, maar geloof me, er zijn er heus wel een paar op deze wereld die wél komen opdagen!
De uitwerking is minder, maar het idee is goed.quote:
Hmm. Ik heb het niet voor ansjovis.quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, dat had ik dus ook met een ansjovis. Daar had ik een keer iets mee afgesproken, maar ze kwam niet opdagen. Toen dacht ik ook dat alle ansjovisjes zich niet aan afspraken hielden, maar geloof me, er zijn er heus wel een paar op deze wereld die wél komen opdagen!
Ik ben nog in mijn leer-proces.quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De uitwerking is minder, maar het idee is goed.
Het is eerder omgedraaid. Wat heb jij tegen mijquote:
Rena.quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:25 schreef rena het volgende:
[..]
Het is eerder omgedraaid. Wat heb jij tegen mijIk ben niet zo vijandig begonnen hoor
![]()
Zit je me te stalkenquote:
Charme-offensief?quote:
Doe je HB na of zo?quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zit je me te stalken? Waarom doe je dat niet met anderen.
.
Wil jij me weg ofzo ?
![]()
Ik ook niet, maar het is stoer om haar soms na te doenquote:Op donderdag 11 mei 2006 20:29 schreef Paltos het volgende:
[..]
Doe je HB na of zo?
Ik ken haar eigenlijk niet..![]()
Anders niet ofzoquote:
Tsja, dat hebben al die homo's in het begin, hè..dat ze opeens beginnen met leer te dragen enzo, omdat dat 'moet'.quote:
Dat is helemaal niet stoer.quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het is stoer om haar soms na te doen.
Dat klopt inderdaadquote:Op donderdag 11 mei 2006 20:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet stoer.Mensen die haar nadoen zijn zelf niet stoer genoeg.
Andijvies zijn de meest betrouwbare groenten ter wereld.quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:23 schreef Paltos het volgende:
[..]
Hmm. Ik heb het niet voor ansjovis.Ik mag dat, door slechte ervaringen met ansjovis.
Héb ik iets tegen ansjovis? Mnee, niet bij me, misschien in m'n koffer..
Anyway, andijvie zou nooit never jamais niet komen opdagen.![]()
Heeft andijvie officieel wel een meervoudsvorm?quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Andijvies zijn de meest betrouwbare groenten ter wereld.
Nee.quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heeft andijvie officieel wel een meervoudsvorm?
Ok.quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee.
Maar hé, dit is Andiviaans taalgebruik. Dan mag dat!
Ik zocht een smiley, maar die stond er niet eens tussen.quote:
Iew. Er mist iets. Een PI.quote:
Wat doet 'ie? Lacht 'ie? Huilt 'ie? Danst hij de horlepiep? Eet hij cavia's op?quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:36 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik zocht een smiley, maar die stond er niet eens tussen.![]()
Het was euh.. nou ja, eentje van jou, dacht ik.!
Die heb ik er snel ingeëdit, hoorquote:Op donderdag 11 mei 2006 20:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Iew. Er mist iets. Een PI.
Bah.
Het voelt zo vies aan.
Naakt.
Ja, naakt.
Zo zonder PI.
Bah, Erik. Bah.
Foei!
Ik zag het.quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die heb ik er snel ingeëdit, hoor [afbeelding]
Nietusquote:Op donderdag 11 mei 2006 20:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zag het.
Maar nu vergeet je de PI bij déze post weer.
Ja, dat ben ik even vergeten..quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat doet 'ie? Lacht 'ie? Huilt 'ie? Danst hij de horlepiep? Eet hij cavia's op?
Omschrijf hem eens!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |