Als het goed is staat 8 juli al in de agenda.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:47 schreef Nolius het volgende:
Ja, hoi. Allemaal 8 juli in de agenda gezet?
Ben ik nu scheel, of sta jij nog niet in de lijst?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als het goed is staat 8 juli al in de agenda.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:00 schreef Nolius het volgende:
Misschien kan een mod even de OP volgens de laatste gegevens updaten
Zeg ik dat ik meega danquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:03 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ben ik nu scheel, of sta jij nog niet in de lijst?
Check.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:47 schreef Nolius het volgende:
Ja, hoi. Allemaal 8 juli in de agenda gezet?
Hier komt toch alleen ex-crewquote:
Dus het was een grapje?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zeg ik dat ik meega dan? Ik zeg alleen dat 8 juli standaard in een agenda staat, anders is het maar een rotagenda he
!
Door schade en schande wordt men wijs.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:06 schreef Nolius het volgende:
[..]
Dus het was een grapje?
Dan moet je toch nodig wat aan je humor doen
quote:
Zelfs jij, kun je nagaanquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:40 schreef eSSe het volgende:
Tegen die tijd ben ik vast wel uit de crewMag ik dan ook komen?
![]()
Ja, bah.quote:
Nog niks definitief, maar ik zit nog steeds krap in mn geldquote:Op zaterdag 10 juni 2006 09:50 schreef Marty26 het volgende:
en en wie hebben er allemaal al afgezegd?
Het is pas over een maandquote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:31 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Nog niks definitief, maar ik zit nog steeds krap in mn geld![]()
Nou, inderdaadquote:Op maandag 12 juni 2006 13:07 schreef Angelic1 het volgende:
Het is te hopen dat het weer over een maand net zo mooi is als nu
doe allebei dan, het is voor een goed doelquote:Op maandag 12 juni 2006 13:52 schreef Angelic1 het volgende:
Doe ik misschien wel. Misschien skip ik Very Delicious deze keer wel en ga ik naar Betty. Weet nog niet zeker...
Regelmatig.quote:Op maandag 12 juni 2006 14:58 schreef Angelic1 het volgende:
hey, indirect heeft het er ook mee te maken, want zijn ook ex-crew minimeets
Gaan we gewoon op een ander strand zittenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:32 schreef Angelic1 het volgende:
Als eSSe komt, dan kom ik niet...
ik wil erg graag, maar geen geld nu om kaartje te kopen.quote:Op maandag 12 juni 2006 14:41 schreef Angelic1 het volgende:
Ga jij naar Extrema Outdoor trouwens? (lekker offtopic allemaal, maar goed...)
heb je een MED ban ofzo?quote:Op maandag 12 juni 2006 16:53 schreef Nolius het volgende:
Jij gaat ook op zwart?
(of loop ik achter?)
ies waarvoor ik geen vliegtuig hoef te gebruikenquote:Op maandag 12 juni 2006 16:51 schreef Vampier het volgende:
ik stel voor voor een lokatie: huntington beach bij de pier.... altijd parkeerruimte en altijd wat te doen. Iemand een ander voorstel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |