Was inderdaad goed binnengekoptquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:12 schreef fanneke het volgende:
Mooie kopbal
Ze stonden tegen Basel en Steau met 3 - 0 achter en winnen uiteindelijk toch.quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:12 schreef BB-King het volgende:
Middlesborough is op z'n best als ze in een hachelijke positie zitten.
Ik verwacht nog wel een 'comeback'.
Ja ik dacht al ik ken hem ergens van.quote:
Betekent vaak een goed resultaat voor de Engelsen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:12 schreef gday het volgende:
Ach, een achterstand is Boro nou ook weer niet ongewoon..
Leuke variant zin.quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:14 schreef pfaf het volgende:
Sevilla roept het over zichzelf uit.
Jukbeenquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:15 schreef BB-King het volgende:
Schwarzer heeft een mooie cyberbril... wilde zeker Davids overtroeven.
Of heeft ie een jukbeenbreuk?
Ze hebben het wel geschopt tot de UEFA Cup finale en dan horen ze beter te spelen dan dat ze nu doen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:17 schreef Radegast het volgende:
[..]
Zo hoog staan ze dan ook niet in de overschatte PL.
Dat helpt hem bij z'n reactievermogen... nieuwe keeperstechnologie.quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:16 schreef DeHovenier het volgende:
Wat heeft die groene keeper voor een 'bril'
Leg dat woordenboek eens wegquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:17 schreef pfaf het volgende:
[..]
Orginele contaminatie.
Waarvan weet ik trouwens niet.
Nee, ik piekerde me ook al suf.quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:17 schreef pfaf het volgende:
[..]
Orginele contaminatie.
Ja, hij heeft vast die miraculeuze Houdini-acties van Boro niet gezien de afgelopen wekenquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Volgens mij denkt die man in de tribune dat hij al heeft gewonnen.
En ze zijn met een beetje geluk en vooral op wilskracht zover gekomen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:17 schreef Radegast het volgende:
[..]
Zo hoog staan ze dan ook niet in de overschatte PL.
Idd en dat kunnen ze ook.quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:17 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ze hebben het wel geschopt tot de UEFA Cup finale en dan horen ze beter te spelen dan dat ze nu doen.![]()
Het uitshirt wel jaquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:19 schreef DeHovenier het volgende:
Sevilla = wit?
Eindhoven heeft al tonnen uitgegeven aan deze finale, een tonnetje schade maakt dan ook niet meer uit.quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:20 schreef sampoo het volgende:
SEVILLA ole ole, SEVILLA ole ole.
De beter voetballende ploeg en de sympatiekere luidruchtigere voetbalsupporters. Een nadeel is denk ik wel dat Boro fans wellicht iets minder tegen hun verlies zullen kunnen. Voor Eindhoven is het beter dat Boro wint maar voor het PSV-stadion zijn die op en neer springende fans ook niet geweldig.
Het is ook VBL, geen SPT!quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:19 schreef pfaf het volgende:
[..]
Aj, 5 lettergrepen in een Live-topic, mijn fout.
Denk niet dat UEFA dat zal tolereren, zeker niet in zo'n belangrijke Europese wedstrijd, als Middlesbrough supporters dan rellen gaan schoppen denk ik dat het voor de club gevolgen zal hebben.quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:20 schreef sampoo het volgende:
De beter voetballende ploeg en de sympatiekere luidruchtigere voetbalsupporters. Een nadeel is denk ik wel dat Boro fans wellicht iets minder tegen hun verlies zullen kunnen. Voor Eindhoven is het beter dat Boro wint maar voor het PSV-stadion zijn die op en neer springende fans ook niet geweldig.
Nu ze voor staan wel ja.quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:20 schreef sampoo het volgende:
Het zal wel even duren voor ze weer Europees voetbal halen en de finale al helemaal niet. Als Sevilla wint zou het wel eens mis kunnen gaan. Ik hoop het niet maar ik verwacht het wel.quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:21 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Denk niet dat UEFA dat zal tolereren, zeker niet in zo'n belangrijke Europese wedstrijd, als Middlesbrough supporters dan rellen gaan schoppen denk ik dat het voor de club gevolgen zal hebben.
Ik vind het een beetje niveau RBC - AZ eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:24 schreef Asskicker14 het volgende:
Oh. Wat is het niveau bedroevend zeg.
Nou het viel al op dat ze vanaf het begin meer lawaai produceren. Ik had ook verwacht dat er veel meer Engelsen dan Spanjaarden zouden zijn maar ik geloof dat we een aardig contingent Nederlandse Spanjaarden uit Sevilla en omgeving hebben die het contingent uit Spanje aanvullen.quote:
Die zien niet, die doen maar wat.quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:21 schreef the_legend_killer het volgende:
Die lange bal werkt niet.. of zien de ENgelsen dat niet.
Maar hij blijft wel nuttiger dan Sneijderquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:31 schreef Asskicker14 het volgende:
Boateng....past beter in Oranje dan Seedorf volgens Van Basten. Puik werk Marco!![]()
![]()
Ik denk dat Boro nog druk gaat zetten als ze er 1 of 2 extra aanvellers bij zettenquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:35 schreef VoreG het volgende:
Wat een kutwedstrijd. Dat Boro zo ver gekomen is ..
Ja. Volgend jaar FC Groningen in de UEFA Cup Finale!quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:35 schreef VoreG het volgende:
Nou..quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar hij blijft wel nuttiger dan Sneijder
Vooral doen, dan gaan ze helemaal op hun bek.quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik denk dat Boro nog druk gaat zetten als ze er 1 of 2 extra aanvellers bij zetten
Laat Boro maar de 1-2 scoren in de laatste minuutquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:36 schreef Asskicker14 het volgende:
Mijn voorspelling: Stand na 90 minuten 2 - 2. Na verlenging blijft het 2 - 2. Hasselbaink mist beslissende penalty in penaltyreeks.
Sneijder kan het verschil in de wedstrijd maken met een vrije trap, corner of afstandsschot.quote:
Volgens mij hebben ze elke keer de uit of the thuiswedstrijd verloren en bijna elke keer net een goal genoeg hebben gemaakt. Zeker niet de beste ploeg.quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:35 schreef VoreG het volgende:
Waarom niet, Middlesbrough is in deze UEFA Cup al 2x van een 3 doelpunten achterstand teruggekomen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:39 schreef BB-King het volgende:
Gelooft er nog iemand in een Liverpool - AC Milan kunstje?
Man die niet klaagt als hij op de tribune moet zitten als back-back-up.quote:
Maar die neemt hij niet, want er zijn betere spelers die die dingen al kunnen en doen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:39 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Sneijder kan het verschil in de wedstrijd maken met een vrije trap, corner of afstandsschot.
[inkopper]quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:38 schreef VoreG het volgende:
[..]
Vooral doen, dan gaan ze helemaal op hun bek.
Laat maar verder, we kunnen het er zaterdag nog wel over hebben.quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Man die niet klaagt als hij op de tribune moet zitten als back-back-up.
Voor Sneijder zijn er genoeg betere optie's dus is hij overbodig.
En met zijn arrogantie lijkt het me niet iemand die plaats wil nemen op de tribune.
Want hij vind zichzelf toch echt een wereldster.
Is goedquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Laat maar verder, we kunnen het er zaterdag nog wel over hebben.
Ik versta er nooit geen flikker van wat ze allemaal zingen en doen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:41 schreef mcyodogg het volgende:
Zongen die lui nou net: "Eric Addo, Eric Addo"?
Een beetje dankbaarheid tonen mag ook wel, hij heeft Oranje zowat eigenhandig naar Euro 2004 geholpen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Man die niet klaagt als hij op de tribune moet zitten als back-back-up.
Voor Sneijder zijn er genoeg betere optie's dus is hij overbodig.
En met zijn arrogantie lijkt het me niet iemand die plaats wil nemen op de tribune.
Want hij vind zichzelf toch echt een wereldster.
Eens moet het goed gaan Pfafquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:41 schreef pfaf het volgende:
[..]
[inkopper]
Dat dachten we de vorige keren ook.
[/inkopper]
Wat is dat voor programmaquote:
Macaroni.quote:
Over zichzelf af roepenquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:17 schreef pfaf het volgende:
[..]
Orginele contaminatie.
Dat zou 'm wel eens kunnen zijn!quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:49 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Over zichzelf af roepen
en
uitlokken
gok ik![]()
Alle Adriano's zijn goed....quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:51 schreef Asskicker14 het volgende:
Die Adriano speelt goed hoor.
Adriano Pimenta van FC Thun?quote:
Spanjaarden en kapsels....nooit wat geweest (ook al is ie een Braziliaans, maar hij leeft in de Spaanse cultuur)...quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:54 schreef jochem8 het volgende:
Wat heeft die Alves toch een maf kapsel. Aan de zijkant opgeschoren en achter heeft ie het gewoon dik gelaten.
I know, ik woon er. Van die vieze geblondeerde lokken en die enorme ranzige matjes.quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:56 schreef Greetings het volgende:
[..]
Spanjaarden en kapsels....nooit wat geweest (ook al is ie een Braziliaans, maar hij leeft in de Spaanse cultuur)...
Seedorf had er allang een vrije trap in gedraaidquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:03 schreef Asskicker14 het volgende:
Wissel die Boateng ook maar, wat een drama zeg.
Of nog slechter verdedigend en zo een doelpunt veroorzaakt.quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Seedorf had er allang een vrije trap in gedraaid
Dat zal dan niet aan Seedorf hebben gelegen aangezien de hele verdediging van Middlesbrough kut is.quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Of nog slechter verdedigend en zo een doelpunt veroorzaakt.
Dat was in de halve finale wel andersquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:06 schreef Ricky_ het volgende:
Boateng speelt slecht zeg.
Bij de CL finale was hij te lui om het schot van Smicer te blokken met een sliding ofzo ( hij liep er lui op af )quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:07 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat zal dan niet aan Seedorf hebben gelegen aangezien de hele verdediging van Middlesbrough kut is.
Tja, elk jaar kampioen worden begint ook te vervelen. Vind je niet?quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:16 schreef MarkNMGN het volgende:
Eerste keer goede sfeer in het PSV-stadion.
Het is even wennen
Nooi.quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:21 schreef Zwansen het volgende:
Zeg nooit nooi!
Ja. om vervolgens op het WK weer als gewoonlijk af te gaan.quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:22 schreef Shreyas het volgende:
Het zou leuk zijn als er straks 2 Spaanse ploegen beide Europese prijzen pakken![]()
Zijn beiden geen aansprekende namen voor een finale. Maar goed, dat is altijd zo de laatste jaren.quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:22 schreef the_legend_killer het volgende:
Jammer dat zo'n kutvclub moet winnen
Jawel... als Viduka die bal er gewoon in had geschoten.quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:23 schreef Asskicker14 het volgende:
Middlesbrough heeft geen schijn van kans gemaakt vanavond.
Is dat juist niet een beetje de charme (voor zover aanwezig) van de UEFA cup?quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:23 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Zijn beiden geen aansprekende namen voor een finale. Maar goed, dat is altijd zo de laatste jaren.
Valancia laatste grote club die wist te winnen in 2004quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:23 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Zijn beiden geen aansprekende namen voor een finale. Maar goed, dat is altijd zo de laatste jaren.
Laten we het daar maar op houden...quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Is dat juist niet een beetje de charme (voor zover aanwezig) van de UEFA cup?.
quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Valancia laatste grote club die wist te winnen in 2004
Liverpool dan weer in 2001
FC Porto 2003quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Valancia laatste grote club die wist te winnen in 2004
Liverpool dan weer in 2001
Ik vind het van 1 kant wel weer wat hebben !quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Is dat juist niet een beetje de charme (voor zover aanwezig) van de UEFA cup?.
Nope... Porto in 2003quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:25 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]Porto was de winnaar in 2004 hoor.
Porto was 2003 tegen Celticquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:25 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]Porto was de winnaar in 2004 hoor.
Nee, is maar een of ander provinciaal clubje.quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:26 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Porto is ook niet een aansprekende naam maar ok.
Vuile hooligan Ammie!quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:27 schreef Type-R het volgende:
Ik zeg: Lekker rellen met engelsen op stratum's eind na de wedstrijd
je bent gewoon jaloers dat jij er niet bij bentquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:28 schreef jochem8 het volgende:
Vuile hooligan Ammie!
Sevilla gewoon terechte winnaar,quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:27 schreef greatgonzo het volgende:
met simpel doeltreffend voetbal wordt boro weggespeeld, jammer, nix aan te doen...
als die pingel was gegeven had je misschien een andere wedstrijd gehad, dat had boro niet zoveel ruimte meer weg hoeven te geven, maar dat is achteraf gelul
Whehehequote:Op woensdag 10 mei 2006 22:26 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Porto is ook niet een aansprekende naam maar ok.
Zeg ik toch niet. Maar daarom kan het wel minder aansprekend zijn.quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:27 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Nee, is maar een of ander provinciaal clubje.
Mwa, Porto spreekt toch meer aan dan CSKA en Sevilla.quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:29 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Zeg ik toch niet. Maar daarom kan het wel minder aansprekend zijn.
Klopt!quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:29 schreef Type-R het volgende:
[..]
je bent gewoon jaloers dat jij er niet bij bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |